جان فرزاد کمانگر بیش از هر زمان دیگری در خطر است!

به همه مردم کردستان!

در هفته گذشته آقای خلیل بهرامیان وکیل مدافع فرزاد کمانگر در مصاحبه تلویزیونی با خانم مینو همتی در برنامه رهایی زن اعلام کرد موکل ایشان باتوجه به اینکه مقامات قوه قضائیه اطلاع داده اند که فرزاد نه عضو پژاک است و نه پ ک ک. اما بجای آزاد کردن فرزاد او را به بند تنبیهی معتادین در رجایی شهر انتقال داده اند. همچنینن آقای بهرامیان از انتقال فرزاد به بند خطرناک رجایی شهر ابراز نگرانی کرد.

 (لینک مصاحبه   )http://video.google.com/videoplay?docid=7617311476189121692&hl=en
در خبری دیگر که انتشار یافته، وزارت اطلاعات در صدد توطئه برای بازداشت مهرداد برادر فرزاد کمانگر به جرم خبر رسانی درمورد فرزاد میباشد.
همچنین طبق اطلاعات منتشر شده فرزاد کمانگر طی دوران بازداشتش قربانی فساد درون شکنجه گران قوه قضائیه شده است، یک وکیل مدافع با دریافت پول کلانی از خانواده یک قربانی دیگر برای فرزاد پرونده سازی و پاپوش دوزی کرده است. حالا که بی گناهی فرزاد  بیش از هر زمان دیگری روشنتر شده است اما دستگاه فاسد قضائی هنوز دست بردار جان فرزاد نیست.

مردم مبارز!
تاکنون جان فرزاد مدیون اعتراضات گسترده مردم سنندج، کامیاران، مریوان، مهاباد و دیگر شهرهای ایران و اعتراضات نهادهای کارگری و حقوق بشری در سطح بین المللی بوده است.
امروز با ملموس شدن بی گناهی فرزاد دیگر توجیهی برای اجرایی حکم اعدام فرزاد کمانگر وجود ندارد! اما وزارت اطلاعات و قوه قضائیه با انتقال فرزاد به بند خطرناک معتادین رجایی شهر در صدد توطئه برای ازبین بردن فرزاد هستند. از طرفی با ایجاد رعب وحشت و فشار و تهدید اعضای خانواد فرزاد میخواهند مردم را ساکت بکنند!
مردم مبارز!
این فساد دستگاه قضائی ایران در مورد فرزاد کمانگر، اگر در هر کشوری اتفاق می افتاد جدا از برکنارکردن قضات، دولت هم باید برای تقبل گناه کاری کنار برود و خسارت وارده به قربانی جبران می شد. اما از آنجا که جمهوری اسلامی با فساد، با سرکوب، با شکنجه و اعدام و جنایت بنا شده انتظار از مسئولیت پذیری از سران رژیم اسلامی کاری بیهوده است. جان فرزاد و زندانیان  سیاسی دیگر فقط با اتحاد و اعتراض میتوان تضمین بشود!
به ادامه زندانی و در بند خطرناک قرار دادن فرزاد به هر طریق ممکن اعتراض کنید و خانواده رنجدیده فرزاد را مورد حمایت قرار دهید.
رضا کمانگر
۰۲ فوریه ۲۰۰۹ – ۱۴ بهمن ۱۳۸۷
www.r-kamangar.com