همبستگی مردم کردستان ایران ،چراغ امید فردای آزادی در کردستان است

شادی و پایکوبی و به میدان آمدن مردم در شهرهای مختلف کردستان ایران در حمایت و پشتیبانی رفراندوم درکردستان عراق ،اولین جلوه همبستگی مردم کردستان ایران با درخواست حق طلبانه مردم کرد درکردستان عراق برای استقلال، نبود. این صحنه های حمایت و پشتیبانی ازطرف مردم آزادیخواه در کردستان ایران ، بارها اتفاق افتاده است وبارها تکرار شده است . این بار نیز همزمان با به خیابان آمدن مردم شهرهای کردستان ایران در حمایت از استقلال کردستان عراق، یکبار دیگر شاهد ریاکاری جمهوری اسلامی علیه مردم کردستان در بخشهای مختلف وتلاش برای تفرقه اندازی از این خواست بر حق مردم کردستان عراق بودیم. جوش و خروش مردم شهرهای کردستان ایران در حمایت از مردم کردستان عراق، دیروز دوشنبه به اوج خود رسید. مردم مبارز بدون راه دادن هر گونه هراسی به خود به خیابانها و میادین آمدند و با سر دادن شعارهایی چون ” کردستان عراق تنها نیست “، “زنده باد کردستان مستقل و کشور کردستان” همبستگی عمیق و انسانی خود را با اقدام حق طلبانه مردم کردستان عراق ، به نمایش گذاشتند. مقامات استانی جمهوری اسلامی و نمایندگان خود فروخته به نام کرد در مجلس ایران و مزدبگیران ولایت فقیه، کسانی که دستهایشان تا آرنج به خون جوانان کردستان آغشته است، همه آنهایی که در طول ۳۸سال حاکمیت جمهوری اسلامی صدها جنایت وحشیانه تر از جنایات داعش علیه مردم کردستان ایران در پرونده آنها ثبت است، در حالیکه نمی توانستند مانع از جاری شدن سیل خروشان حمایت مردم کردستان ایران از مردم کردستان عراق شوند، فریبکارانه کوشیدند زهر خود را از راهی به مردمان آزادیخواه فرود کنند وهمه این اقدامات انسانی را دسیسه و توطئه غرب و از جمله اسرائیل نامیدند .اینجا ست که یکبار دیگر جمهوری اسلامی و همه مزدبگیرانش ماهیت ضد مردمی و ضد آزادی خود را به نمایش گذاشتند و در حالیکه نتوانستند اهداف خود را این بار نیز پیگیری کنند شماری از برگزارکنندکان و شرکت کنندگان در این اعتراضات را در شهرهای مختلف کردستان دستگیر و روانه زندان کردند.
امروز جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری در تنگناست، با اینحال تحقق هر ذره از خواست ها و مطالبات مردم زحمتکش در کردستان در گرو گسترش مبارزات در ابعاد سراسری است. رشد مبارزات مردم کردستان و همبستگی و اتحاد آنها و دستیابی به یک افق روشن سیاسی بر متن مبارزات جاری آن پیش شرط هایی هستند که می توانند پیشروی مبارزه برای به عقب راندن رژیم جمهوری اسلامی از چنگ انداختن به جان و زندگی مردم را تضمین کنند. با گسترش چنین مبارزاتی است که در آینده می توان به عمر ننگین چنین حکومتی در منطقه پایانی بخشید.
امروز به چنین روزهایی ، به عنوان روزی فراموش نشدنی در جنبش کردستان برای دستیابی به حقوق اولیه خود نگریسته می شود و یاد و خاطره هزاران جانباخته ی راه رهایی بشر با اتحاد بیشتر صفوف مبارزات انقلابی و با ارتقای آگاهی مردم برای به گور سپردن نهایی رژیم اسلامی گرامی داشته می شود.
زنده باد مقاومت مردم
مرگ بر جمهوری اسلامی