پاسخ به ژیلا ناصرى ( در رابطه با جافک )

با سلام به شما دوستان عزیز.

دوستمان ژیلا ناصری باز هم ما را وادار به پاسخگویی کرد. لطفا این جوابیه را در سایت قرار دهید هر چند که واقعا فکر می کنیم مسائل بسیار مهمتری برای مطرح شدن در سایت های کارگری وجود دارد و بی پاسخ مانده است.

دوست عزیز ژیلا ناصری، واقعا کمی از تئوری توطئه فاصله بگیرید. خشم و نفرت شما از یک جریان سیاسی یا افراد معین، دلیل خوبی برای وارونه دیدن واقعیات، خیالپردازی و سناریو نوشتن آن هم به این شکل ناشیانه نیست. ما این اسمی که نوشته اید را اصلا نمی شناسیم! ولی آن دو نام (آذرین و مقدم) را خوب می شناسیم و مواضع و نظرات و عملکردشان را هم می دانیم که چیست. نئوتوده ایسم را هم خوب می دانیم که چیست و چه ضررهایی را تا به حال به جنبش کارگری و دانشجویی زده و باز هم دارد می زند.

ولی لطفا یک مقدار ذهنیت طنز خودتان را هم به کار بیندازید. وقتی که ما می نویسم داخل گیومه «محبوبیت»، یعنی داریم چیزی را به کنایه می گوییم. یعنی داریم در مورد چیزی کاملا عکس آن صحبت می کنیم. فکر نمی کنیم این خیلی مساله بغرنجی باشد. شما بهتر است که یکبار دیگر نوشته های اساسی تاکنونی ما را دقیقا مطالعه کنید. مطمئنیم که این بار بیشتر متوجه جهت گیری و مواضع ما خواهید شد. فکر می کنیم تا همین حد از پاسخگویی کافی باشد. ما خیال نداریم این «پینگ پونگ» بی مورد را بیش از این ادامه دهیم.

با درود

«جمعی از فعالین کارگری»

۲۵ دی ماه ۱۳۸۷