داعش کوچک به داعش بزرگ حمله کرد!

روز ۱۷ خرداد ماه داعش به دو مکان در ایران حمله کرد. در این حمله تعدادی کشته وزخمی به جا گذاشت. به انهایی که مردم عادی و بی گناه بودند تسلیت میگویم. مردم باید هوشیار باشند جمهوری اسلامی از این حرکات داعش استقبال میکند چرا؟ برای نمونه یادم است در جنک ایران و عراق مردم در شرایط بدی به سر میبردند حمله هواپیماهای عراق و حمله موشکهای دوربرد به شهرهای ایران یکی پس از دیگر هدف رژیم صدام حسین قرار میگرفت. در نتیجه مردم آواره و بی امکانات شده و ازهر لحاظ با کمبود خورد و خوراک روبرو شده. عدم امنیت پیر و جوان و کودک جامعه را فراگرفته و بیکاری و هزار فلاکت بدبختی دیگر دامن گیر مردم شده بود.
در آن زمان خمینی جلاد در تلویزیون ظاهرشد و گفت جنگ نعمت خدا است. به خاطر اینکه مردم رژیم سلطنتی را سر نگون کرده بودند و ازادیهایی به دست اورده بودند و توقعات مردم بالا بود و خود خمینی جلاد وعده وعید زیاده داده بود، بیکاری و گرانی زیاد، و بوجود امدن نهادها و سازمانهایی چپ وکمونیست و احزابهایی دیگر و تشکلهای کارگری و اتحاد و همکاری بین مردم زیاد بود.
این جنگ ارتجاعی ایران وعراق بهانه ای شد که جمهوری اسلامی موقعیت خود را تحکیم کند، همه دست آوردها را که مردم ایران بعد از سر نگونی رژیم مستبد پهلوی به دست اورده بودند یکی پس از دیگری پس بگیرد و ماشین کشتار خودش رابه کار بیندازد .
مردم الان باید هوشیار باشند، بخصوص طبقه کارگر و محرومان جامعه و کمونیستها و جوانان ازادیخواه و برابری طلب به مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی نکبت و تداوم مبارزه برای سر نگونی اش با اتحاد ادامه بدهید و بار دیگر این فرصت را به جمهوری اسلامی ندهند.
جمهوری اسلامی با این اتفاقات که پیش امده به نفع خود بهره برداری میکند. نیروی نظامی بیشتری را به مراکز کارگری و دانشگاها و خیابانها کسیل میکند و اگر بتواند اجازه نمیدهد جلوی ادارات دولتی اعتراض بکنند. درهرحال جمهوری اسلامی داعش را میتواند وسیله کند برای سرکوب، دروغ، آدم کشتن وخیمه شب بازی بیشتر.
چه داعش و چه جمهوری اسلامی هر دو تروریسم هستند! و هر دو اسلام واقعی و محمدی هستند! اینها دشمن انسان و به مردم آزادیخوا و طبقه کارگر ربطی ندارد .
١٧ خرداد ٩۶