روحانی در پسا انتخابات

انتخابات هم به خیر و خوشی (البته از نظر رژیم) تمام شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سلامت از این گردنه صعب العبور و سخت گذر کرد و عمر نظام را برای ۴ سال دیگر تا حدودی تضمین کرد.
بسیار خوب,  این ها در ظاهر قضیه است لیکن می خواهیم علیرغم گذشت مدت کوتاهی به نمایش انتخابات ریاست جمهوری نظری بیفکنیم و ببینیم که علیرغم آن همه شعارهای و وعده های پر طمطراق قبل از انتخابات, در صحنه پراتیک روزمره اوضاع بعد از انتخابات به چه سمتی سیر می کند؟ آیا در پس ان همه هیاهو و قول ها و وعده های مسحور کننده اراده ای و خواستی برای تحقق لااقل بخش نا چیزی از ان همه دربهای باغ های سبزی که این حضرات فرصت طلب و شیاد گشودند وجود دارد؟
کسانی که دل در گرو نظام آخوندی و جریان مدعی دروغین اعتدال و اصلاح طلبی دارند همواره تحریم کنندگان سیرک انتخابات ولایت فقیه را عناصری جدا از مردم توصیف می کنند که در خارج نشسته و دستی در آتش ندارند, برگزاری تظاهرات گسترده و خشمگین جوانان و دانشجویان در پارک دانشجو و سر دادن شعار گویا و پر معنای “سبز و بنفش نداره , جنبش ادامه داره !”  وحشت به دل ولی فقیه ارتجاع افکند و نشئه و سکرات پیروزی را از کله وی و شیخ روحانی پراند و جواب دندان شکنی هم به خودباختگان و بزدلان سیاسی داد. که سیاست تحریم نمایش انتخابات نه دستی از دور در آتش نداشتن, بلکه یک خواست عمیقا واقعی و مردمی است[برای مشاهده به لینک زیر مراجعه کنید]:
https://www.youtube.com/results?search_query=%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA+%D8%A8%D8%B9%D8%AF+%D8%A7%D8%B2+%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA+%D8%B3%D8%A8%D8%B2+%D9%88+%D8%A8%D9%86%D9%81%D8%B4+%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87+%2C+%D8%AC%D9%86%D8%A8%D8%B4+%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87
در روزهای اولیه بعد از انتخابات بدلیل کمی تا حدودی شل شدن بندها از دست و پای ملت که خاص سرایط دوران انتخابات می باشد و در درون نظام به آن اصطلاحا تلطیف فضا بمنظور ترغیب عمومی برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای گفته می شود و از نظر نیروهای معتقد درون نظام در تمایل و تظاهر زنان به بد حجابی و بی حجابی نمود پیدا می کند, به همین دلیل فردای انتخابات تعدادی زن محجبه حزب الهی به خیابانهای تهران ریختند و صراحتا اعلام کردند که برای مقابله با “بی حیایی” که در دوران انتخابات باب شده است و عدم رعایت حجاب استاندارد مورد نظر نظام از سوی برخی از خانم ها به خیابان آمده اند و تهدید کردند که “بی حیایی” قابل قبول نیست و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
بموازات آن نیز ماشین سرکوب و اعدام پس از وقفه ای کوتاه بلافاصله بعد از انتخابات با سرعتی بسا بیشتر از قبل مجددا به کار افتاد بنحوی که از تاریخ ۱۹ می ( جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) در آغاز دور دوم ریاست جمهوری روحانی رئیس جمهور مدعی اصلاحات و اعتدالگریی در طی تنها ۵ روز ۱۸ مورد اعدام به ثبت رسیده است.
مضاف بر آن نیز شاهد موج دستگیری های فعالان هستیم منجمله دستگیری دانیال استخر وکیل دادگستری در روز سه شنبه  ۹خرداد به جرم نوشتن مقاله درباره قتل عام زندانیان سیاسی. گفته می شود برای این وکیل قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی تعیین شده است ولی معلوم نیست به چه دلیلی وثیقه را هم قبول نکردند و ایشان را به زندان عادل آباد شیراز بردند.
رژیم زن‌ ستیز آخوندی همچنین قصد دارد به‌منظور وارد کردن فشار بر زنان میهنمان اقدامهای سرکوبگرانه بیشتری را علیه زنان در ادارات از تیرماه بمورد اجرا بگذارد , در همین راستا نیز خبرگزاری ایسنا نوشت:
از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروههای بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می شود.
خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه خراسان می نویسد: بر اساس ابلاغیه برخی استانداری های کشور به مدیران محلی اعلام شده است حسب تقویم برنامه های ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در سال ۹۶ مقرر شده است از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می شود که شامل دستگاههای اجرایی , دانشگاهها و بانک های دولتی و خصوصی نیز می گردد.
خبرگزاری اطلاعات آخوندی نیز گزارش داد که وزیر کشور کابینه آخوند روحانی در ادارات گشت ارشاد راه می‌اندازد.
رژیم آخوندی به بهانه ماه روزه اقدام به راه اندازی گشت های سرکوبگر کرده است تا با روزه خواران مقابله کند و در همین راستا پاسدار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرده است روزه خواری و کشف حجاب در درون خودرو جرم است و با متخلفان برخورد میشود.
و در همین راستا نیز در شهرهای مختلف کشور بساط شلاق زدن راه انداختند. [برای مشاهده به لینک زیر مراجعه کنید]:
https://lh3.googleusercontent.com/-4cMmawOX25M/WS7FHWYCDBI/AAAAAAAAY8M/o5bk23AGMg4iMr4f-KRblWKNme2WAQdDACJoC/w400-h220-p-rw/%2540PostSaz%2B1496235035.mp4
در روز دوشنبه هشتم خرداد ۹۶مالباختگان موسسه آرمان البرز ایرانیان اقدام به برگزاری راهپیمایی اعتراضی کردند, این راهپیمایی از شعبه بهشتی و در مقابل استانداری کرج صورت گرفت مردم شعار می دادند: “به اسم تدبیر و امید، ما را بیچاره کردن. “ [برای مشاهده به لینک زیر مراجعه کنید]:
https://www.facebook.com/parvin.heidarian.3/videos/787090531464131/
نیروهای سرکوبگر نظام اقدام به سرکوب تظاهرات کنندگان کردند. [برای مشاهده به لینک های زیر مراجعه کنید]:
https://lh3.googleusercontent.com/-Atop6sANrk4/WS2azkmwKrI/AAAAAAAAYww/z3HWG1MIrYIiAZ1OxSfGnA4Kb72eHGkeQCJoC/w322-h180-p-rw/5KOr6wJtlDbMNvYE.mp4
https://www.facebook.com/291285592767/videos/10155284816722768/
دوشنبه ۸خرداد جمعی از پزشکان و فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی در مقابل دفتر روحانی  تجمع اعتراضی برگزار کردند, تجمع‌کنندگان که با چترهای سفید در محل حاضر شده بودندخطاب به آخوند روحانی گفتند: وزیر شما صدای پزشکان را نمی‌شنود.
این ها تنها گوشه های کوچکی از جنایت های صورت گرفته در ایران بعد از انتخابات و نقش مدره نماها و اعتدالگرایان شیاد تحت امر ولی فقیه در این سرکوبهاست. که ملت باید با گوشت و پوست خودشان قیمت آن را بپردازند.
از روز اول گفته بودیم که انتخابات آزاد و دمکراتیک با ساختار نظام ولایت فقیه تضاد ماهوی دارد و در حقیقت ولی فقیه با نمایش انتخابات تنها گماشته ای با گماشته دیگر جابجا و عوض می کند و گفته بودیم که تا ولی فقیه هست مدره نمایی, اصلاح طلبی و اعتدالگرایی سراب, و فریبی بیش نیست.

Kaveh179@gmail.com