دو مطلب … این برای الله است! … مردم هشیار باشید!

مردم هشیار باشید!

میتوانید و نباید بگذارید ترور اسلامی در تهران بهانه ای بدست حکومت اسلامی تروریست بدهد!

محسن ابراهیمی

این مهم نیست که ترور امروز درتهران یک توطئه از درون حکومت اسلامی بود یا کار داعش. مهم این است که برای جمهوری اسلامی این کشتار اسلامی یک مائده آسمانی است!

 میتوان تصور کرد که جانیان اسلامی حاکم در ایران خوشحال هستند که میتوانند بیشتر مظلوم نمایی کنند که بله “ما خودمان قربانی تروریسم” هستیم تا اعمال تروریستیشان در سوریه و عراق و سایر نقاط جهان و خود ایران را توجیه کنند!

 میتوان تصور کرد که همین فردا شکنجه شده ای را پشت دوربین بنشانند تا اعتراف کند که آلت دست آل سعود بوده تا جامعه ایران را نا امن کند و از این طریق رقابت تروریستی شان با سردسته شاخه سنی تروریسم اسلامی را توجیه کنند!

 میتوان تصور کرد که همین فردا در باره کشف شبکه تروریستی داعش و خنثی کردن ترورهای دیگر توسط سربازان گمنام امام زمان رجز خوانی کنند تا در مقابل جامعه قدرتنمایی کنند!

 دنیای وارونه ای است و همین الان خالقین اصلی باندهای ترور و توحش اسلامی در جهان خود در نقش قربانیان ترور و مبارزان علیه ترور ظاهر میشوند و جمهوری اسلامی هم یکی از مهمترین اینهاست.

حکام آمریکا که طالبان را با دست خود ساخته اند دست در دست شیوخ مرتجع حاشیه خلیج که داعش را خلق کردند همین دیروز در ریاض ژست مبارزه با تروریسم گرفتند!

پوتین در روسیه که حامی سرسخت قاتل صدها هزار مردم سوریه است خود مدعی است اصلا یک پای اصلی مبارزه با ترویسم است!

 حکام اسلامی ایران که ید طولانی در سازمان دادن ترور در جهان و ایران دارند، حکامی که همین سال گذشته فقط در خود ایران بیش از هزار انسان را با طناب دار ترور کرده اند مدتهاست در نقش قربانی ترور و مبارزه علیه ترور ظاهر میشوند!

 می بینیم که تروریستهای مشهور جهان که به دو قطب تقسیم شده اند هم فعالانه مشغول تقویت باندهای ترور قطب خودشان هستند و هم فعالانه قطب مقابل را عامل تروریسم و خود را قربانی تروریسم معرفی میکنند.

مردم هشیار باشید،
ترور در تهران جلوه دیگری از همین رقابت دو قطب تروریستی است و همین الان در اتاقهای فکر اطلاعاتی جمهوری اسلامی مشغول سازمان دادن استفاده سیاسی از این ترور هستند تا اعتراض بحق شما را که قطب سوم در مقابل همه باندهای تروریست اسلامی و حامیان جهانیشان هستید خفه کنند!
مردم بیگناه کابل و بغداد و سوریه و فیلیپین و  نیجریه و لندن و منچستر و پاریس و تهران و نقاط دیگر جهان همچنان مورد حمله ترور و توحش اسلامی خواهند بود چون حامیان دولتی تروریسم اسلامی درجهان و منطقه به تحرک این ترویسم نیاز دارند. آنها به تداوم ترور اسلامی نیاز دارند هم برای توسعه وتحکیم قدرت سیاسی قطب خود در منطقه و هم برای به تمکین کشاندن جوامع تحت سلطه خود.

 تنها راه مهار کردن تروریسم اسلامی به میدان آمدن متحد و قدرتمند همین قطب سوم در ایران و جهان است که قربانیان هر روزه این تروریسم هستند. تنها راه افسار زدن به تروریسم اسلامی زدن این مار سه سر توسط مردم است که یک سرش در ایران و سر دیگرش در عربستان سعودی و سر سومش در میان دولتهای غرب است که دهه های طولانی مستقیم و غیر مستقیم پشت باندهای مختلف ترویسم اسلامی بوده اند و هنوز هم هستند.

مردم معترض ایران،
شما مدتهاست که با یک سر اصلی این افعی کشنده اسلامی در ایران در جنگ و گریز هستید که در محاصره تنفر شما گیر کرده است. چشمهای زیادی در جهان به شما دوخته شده است که سر این افعی در ایران را در هم بکوبید. اتفاقی که در پایان دادن به تروریسم اسلامی در جهان نقش جدی خواهد داشت. *

۱۷ خرداد ۱۳۹۶-۷ ژوئن ۲۰۱۷

————————————————–

این برای الله است!

محسن ابراهیمی

خبرگزاری بی بی سی با آب و تاب از شوک شدن مردم لندن گزارش داد که آنهایی که دیروز با اتوموبیل مردم را زیر گرفتند و بعدا به جان عابرین افتادند و به دخترجوانی با چاقو حمله کردند فریاد میزدند که این برای الله است!

اولا، آن جوانی که همراه کشتن مردم خود را میکشد حتما به یمن مغزشویی آزادانه امامان اسلامی در مساجد لندن در سایه نسبیت فرهنگی دولت علیه انگلستان فکر کرده برای الله آدمکشی میکند اما آنهایی که این جوان را برای الله به خودکشی و آدمکشی سوق داده اند، الله برایشان صاف وساده ابزار درمیدان نگه داشتن اسلام سیاسی و به اتکاء آن حفظ و توسعه قدرت و ثروت خودشان است.

مردم لندن حق دارند از این درجه جنایت خونسردانه اسلامی شوک شوند. اما گردانندگان بی بی سی بی و دولت متبوعه نباید شوک شوند .چرا؟ به این خاطر که ۳۸ سال پیش زیربال سرکردگان اصلی همین آدمکشان الله را گرفتند که درایران قدرت سیاسی را بدست بگیرند. همان قدرتی که اوباشش با چاقو و قمه و زنجیر و پنجه بوکس به جان جوانان شریف ایران افتادند و بعدا همین جوانان را در زندانها سرانشان قتل عام کردند.

دولت انگلستان و خبرگزاری بی بی سی اش نباید شوک شوند چون ۱۴ سال پیش در پادویی جرج بوش کشوری به نام عراق را ویران کردند و برای عروج مجانین اسلامی شخمش زدند. و کمی قبلتر متحد قدیمی دولت انگلستان یعنی آمریکا مجاهدین و طالبان افغان را بوجود آورده بود و تا دندان مسلح کرده بود و به جان مردم منطقه انداخته بود. همان طالبانی که درست یک روز پیش از جنایت لندن مردم کابل را به خاک و خون کشید.

پس نه خود جنایت تازگی دارد نه آمرین و عاملینش جدید هستند. این چرخه جنایت و توحش اسلامی ادامه خواهد داشت تا زمانیکه مردم منطقه خاورمیانه قدرت سیاسی را بدست بگیرند و همه منابع پول و اسلحه این هیولای آدمکش اسلامی را چه در منطقه و چه در دول غرب خشک کنند.
۴ جولای ۲۰۱۷ – ۱۴ خرداد ۱۳۹۶