کشتار منچستر تنها  گوشه ایی کوچکی از جنایات تروریسم افسار گسیخته علیه بشریت است!

دوشنبه شب ۲۲ ما مه ساعت ١٠.٣۵ دقیقه به وقت محلی در یک حمله انتحاری تروریستی جنایتکارانه که در پایان کنسرت آریانا گرنده، خواننده جوان آمریکایی در سالن کنسرت منچستر آرنا روی داد، تا کنون ۲۲ کشته و ۶۶ زخمی به جا گذاشته است. در میان کشته و زخمی شدگان تعدادی کودک وجود دارد. طبق گزارش بیمارستانهایی کە زخمی ها در ان بستری هستند حال ۲۳ نفر از آنان وخیم میباشد.

در این سالن کنسرت که ظرفیت ۲۱ هزار نفر را دارد، هزاران جوان و نوجوان حضور داشتند که بیشتر آنها دختر بودند. یک بمب‌گذار انتحاری مسئول این انفجار بوده و فرد تروریست هم خود در ان کشته شده است.
انفجار هنگامی رخ داد که کنسرت «آرینا» پایان یافته بود و جمعیت در حال خروج از سالن بودند.
مسئولیت این جنایت و توحش را کە قلب هر انسانی را بدرد میاورد داعش بعهده گرفته و اعلام کرده یکی از کثافتهای خلافت در تجمع صلیبیان این عملیات را انجام داده است.
قتل و عام و کشتاراین نوجوانان و جوانان کە تعدادی کودک هم در میان انهاست است، احساس همدردی و تاسف غیر قابل توصیفی را در سراسر جهان برانگیخت و برای گرامیداشت این عزیزان هزاران گل را نثار انها کردند، این فاجعه و عملیات وحشیانه تروریستی قلب میلیونها پدر و مادر و انسان را بدرد اورد،. دختران و پسران جوان  در این کنسرت شرکت کردند کە همراه خواننده هم سن و محبوب خود ساعت شادی را بسر برند به همراه هم بخنندند، برقصند و همراه خوانند اواز بخوانند. ولی جنایتکاران تروریست حتی چند ساعت شادی را به انها روا نداشتند.
قتل و عام و کشتار روز دوشنبه منچستر فقط گوشه ایی کوچکی از جنایات تروریسم افسار گسیخته است کە هر روزه در گوشه ایی از جهان امروز ما، عراق، سوریه، یمن، لیبی، افغانستان، امریکا، سوئد، المان، فرانسه و دهها کشور دیگر را مورد هدف قرار میدهد.
کودکان، نوجوانان، زنان و مردان، در این کشورها قربانی سیاستهای تروریستی و میلیتاریسم دولتهای غربی، روسیه و دولتهای جنایتکار و مرتجع  در منطقه هستند کە برای مقابله و جنگ قدرت با هم،هر کدام به شکل دادن به سازمانهای تروریستی مذهبی، قبیله ایی و قومی، از جمله داعش، بوکو حرام، الانصار، حزب الله، حشد شعبی و دهها گروه جنایت پیشه نقش بسزای دارند. در عین حال سیاست ضد انسانی دولتهای غربی نقش مهمی دارند در رشد و باز تولید راسیسم در کشورهای خود کە این امر خود کمک بزرگی را میکند به تقویت و رشد تروریسم اسلامی در این کشورها.
پایان دادن به تروریسم اسلامی و جریانات فاشیستی در گرو تقویت جنبش ازادیخواهی و برابری طلبی و به زیر کشیدن و سرنگون کردن دولتهای جنایتکار و مرتجع در سطح منطقه و افسار زدن به سیاستهای ضد انسانی و قلدرمنشی دولتهای غربی و روسیه است.
قویا این جنایت و توحش را محکوم و خود را شریک و همراه مادران، پدران و خانواده بازمندگان و همه انسانها کە قلبشان از این واقعه بدرد امده است میدانم.