اعلام جنگ رئیس جمهور اصلاحات! شیخ حسن روحانی به مقامات امریکائی و کنفرانس ۵۵ کشور منطقه

اعلام جنگ رئیس جمهور اصلاحات! شیخ حسن روحانی به مقامات امریکائی و کنفرانس ۵۵ کشور منطقه

در پی نشست دیروز سران ۵۵ کشور منطقه از روسای جمهور و مقامات بلند پایه کشور های مختلف رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا از دولت شیخ حسن روحانی و علی خامنه ای خواست که از کمک به نیروهای تروریستی منطقه و یاری رساندن به حزب الله لبنان پرهیز کنند و نیز در مورد موشکهای دور برد و میان برد و کوتاه برد رژیم جمهوری اسلامی نگرانی جامعه جهانی را ابراز داشت و خواستار متوقف کردن فعالیت های موشکی رژیم ولایت فقیه شد.

امروز ۲۲ ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی شیخ حسن روحانی رئیس جمهور اصلاحات! در یک نشست خبری به خواست های مقامات امریکائی پاسخ گفت.

شیخ حسن روحانی در مورد حزب الله لبنان این گروه را یک گروه مشروع خواند که مورد حمایت مردم لبنان هستند و از آنان بعنوان یک گروه مردمی نام برد و در مخالفت با گفته های وزیر امورخارجه امریکا

به حمایت از این گروه شیعه تروریستی صحبت کرد. لازم به تذکر است که چندی پیش شیخ حسن نصرالله رهبر این گروه در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار داشته بود که کلیه پولهای ما خرج خوراک و پوشاک و سلاح ما از ایران میاید به این ویدئو کلیپ توجه کنید

http://www.aparat.com/v/LGqUM/%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%3A_%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85_%D9%BE%D9%88%D9%84_%D9%88_%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D8%A7_%D8%A7%D8%B2

حسن نصرالله : تمام پول و موشک های ما از ایران میرسد

www.aparat.com

فست نیوز حسن نصرالله: شفاف بگویم و خیال تان را راحت کنم. تمام پول و بودجه و سلاح و موشک ما از …

شیخ حسن روحانی رئیس جمهور اصلاحات! در مورد فعالیت های موشکی رژیم اسلامی نیز همانند یک مقام نظامی آماده به جنگ گفت که از کسی در مورد این فعالیت های موشکی دستور نمیگیرد و رژیم اسلامی هر وقت دلش خواست و احتیاج داشت بدون اجازه به این فعالیت ها ادامه خواهد داد.

مفسران سیاسی خارجی معتقدند که جوابهای غیر دیپلماتیک و جنگ طلبانه حسن روحانی به خواست های صلح جویانه مقامات ۵۵ کشور منطقه و جهان و نیز امریکا جرقه شعله های جنگی را در خاورمیانه برای ایران رقم زد که تا بحال تاریخ سیاسی ایران نظیر آنرا آنهم با حضور ۵۵ کشور مقتدر جهان بخود ندیده است.

البته در گذشته ما شاهد هارت و پورت های این رژیم در مورد جنگ ایران با عراق و نیز گل گرفتن درب بمب اتم و پر کردن مخازن غنی سازی اورانیوم با سیمان و اعتراف به نوشیدن جام زهر و نیز نرمش های ذلیلانه مقام معظم رهبری و بردن جامعه تا لبه پرتگاه مرگ و جنگ بوده ایم. اما گویا نشست تاریخی دیروز ۵۵ کشور جهان در عربستان سوئدی در مقابله کردن با رژیم اسلامی بعنوان یک نقطه عطف تاریخی است که من و ما از بیش از ۳ دهه قبل به آن فراخوان داده بودیم یعنی سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید رژیم اسلامی را بایکوت کنید این رژیم را خلع سلاح کنید از این رژیم نفت نخرید و به آن بنزین نفروشید هر نوع معامله و داد و ستدی با این رژیم که آنرا سر پا نگه میدارد را بایکوت کنید تا مردم ایران این نظام فاشیستی را بزیر بکشند و ایران را بر بنیاد های یک حکومت سکولار غیر اسلامی و متعهد به آزادی مردم ایران در همه زمینه ها بنیان نهند.

نوید اخگر

۲۲ ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم