کابوس سرنگونی

هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم غلظت نظامی در تهران و شهرهای دیگر بالا و بالاتر می رود به نحوی که در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت عملا در تهران و برخی شهرها مانند اصفهان حکومت نظامی اعلام نشده برقرار بود.
دیروز چهارشنبه گروه سیار صدا و سیمای ارتجاع گزارشی از این “حضور پر رنگ ماموران انتظامی در سطح شهر تهران” پخش کرد, متن پیاده شده آن را در زیر می خوانیم:
گزارشگر: چند روزی است که در سطح شهر تهران از جمله در میادین , مراکز تجاری , معابر عمومی و مترو شاهد حضور پر رنگ ماموران انتظامی هستیم که به نحوی برای بعضی از مردم این حضور جای سئوال دارد.
گزارشگر: این حضور پلیس برای چی هستش ؟ خانم: نمیدونم
یک آقا:احتمالا تعصیلات اربعین می تونه باعث این کار باشه .
یک آقا: نمیدونم, من هم الان دارم می بینم .
یک آقا: برای امنیت مملکت هست .
یک آقا: آماده باش هست برای امنیت.
فرمانده انتظامی: تمرین عملیاتی را …
گزارشگر: به گفته رئیس پلیس پایتخت این حضور هم به منظور مانور و هم برای پیشگیری از تهدیدات احتمالی است ….
یک آقا: خیلی خوبه , خیلی ممنونم ازشون واقعا توی سرما و در گرما خیلی زحمت می کشند.
یک خانم: آدم احساس امنیت می کنه , خیلی خوبه.
یک آقا: مردم برای زندگی کردن احتیاج به امنیت دارند.
یک خانم: این شرایطی که بهر حال در دنیا این جوری شده, بهر حال موثره.
یک آقا: اعتماد به نفس به جامعه میده.
یک خانم: اقدامات خوبی داره انجام میشه.
یک آقا: [با تمسخر] خوبه ولی یه مقدار امروز دیگه خیلی شلوغ شده.
یک اقا: خیلی خوبه راجع به امنیت ایران.
یک خانم: [با تمسخر] داعش قراره حمله کنه ؟!
گزارشگر: خوب هست این حضور ؟ خانم : بله .
یک اقا: امنیت خوبه توی این مملکت انصافا نسبت به تمام دنیا ..
یک خانم: یک جور امنیت قلبی رو به ادم میده.
یک خانم: مراقبیم , همین !
گزارشگر: اگر مردم موارد مشکوکی را در سطح شهر مشاهده کردند حتما با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.
گزارشکر داود فتحعلی زاده خبرگزاری صدا و سیما ….

آری, این واکنشی است از منتهای ترس و وحشت! و در حقیقت همین ترس نظام به تنهایی بیانگر عدم مشروعیت شعبده بازی مسخره ای است که تحت عنوان انتخابات می خواهد برگزار کند و گرنه , اگر انتخاباتی مانند انتخابات دیگر کشورها باشد, چه نیازی به این “حضور پر زنگ” نیروهای سرکوبگر در خیابانهاست ؟!
اگر قرار است که امت همیشه در صحنه به فرمان عظما در صفوف منظم به حوزه های رای گیری بشتابند تا با خلق حماسه ای دیگر بار دیگر به عظما و حکومت سراسر فساد و تباهی و جنایت او لبیک بگویند, دیگر په نیازی به این لشکر کشی هاست ؟!
این ترس به نظر من بیانگر عدم مشروعیت این نمایش و بیانگر ترس و وحشت بسیار نظام ار خشم و خیزش مردم است, آری ولی فقیه ارتجاع تهدید را خوب حس کرده است, و می داند که این ملت در کمین است تا طومار ننگین این حکومت ضد بشری را در هم بپیچد. جوانان غیور این میهن گوش بزنگ و آماده اند تا در فرصت مناسب این رژیم نامشروع و تحمیلی را به رباله دان تاریخ روانه کنند.
امروز اخبار و فیلم تظاهرات دیشب در اصفهان در شبکه مجازی منتشر شده است که نشان می دهد جوانان اصفهانی حکومت نظامی و حضور پر رنگ نیروهای سرکوبگر نظامی را به پشیزی نگرفتند و در تظاهرات خود شعارهایی از قبیل : زندانی سیاسی آزاد باید گردد , توپ تانک فشفشه ریئسی آدمکشه و رئیسی جنایت پیشه، روز حساب در پیشه ….سر دادند.
بسیار زیبا می شد اگر تمامی گروههای اپوزیسیون در یک حرکت هماهنگ در روز برگزاری این نمایش انتخاباتی در میهن اسیر در کلیه کشورها تظاهرات اعتراضی برگزار کنند و عدم مشروعیت این نظام اهریمنی را به ثبت برسانند . در غیر این صورت انتظار میرود که هر کدام از گروههای سیاسی اپوزیسیون در خارج کشور با دادن فراخوان به نیروها و هواداران خود برای تظاهرات اعتراضی در همه کشورها در مقابل سفارتخانه رژیم این جنایت بزرگ یعنی غصب حاکمیت مردم ایران را که ۳۸ سال است مستمرا ادامه دارد محکوم نموده و در برابر انظار جهانیان این عدم مشروعیت را یک بار دیگر به ثبت برسانند.

Kaveh179@gmail.com