در باره مضحکه انتخابات مجدد در ایران

 در باره مضحکه  انتخابات مجدد در ایران
این روزها  فضای داغ  تبلیغات  بر علیه  حاکمیت و انتخابات قلابی اوج گرفته است. هرچند همچنان روش‌های قدیمی جلب آرا از نمک‌ گیر کردن مردم گرفته تا شرکت در مراسم عزا و عروسی طرفداران خود غوغا می کند .
اما هیچوقت مانند این دوره مردم جرات نه گفتن را به انتخابات و به نظم موجود نداشته اند . ( و هیچ وقت مانند این دوره حاکمیت اعتماد به نفس نداشته است و ککش نمی گزد که مردم و دیگران چه می گویند .)
ائتلاف بیجای اپوزسیون و نان به قرض دادن به همدیگر و امید  به دخالت دولت آمریکا برای بوجود آوردن تغییر در ایران فقط و فقط خواب و خیال و هزیان گویی است.
.
رژیم مانند همیشه مضحکه ای بنام انتخابات ( حکومت اسلامی سرمایه داری آری یا نه ) برای بقاى حاکمیت ننگینش براه انداخته است .
کلیپهای خودیهای  حکومتی در رقابت های جناحی  برای فریب دادن مردم خیلی تند تر از بیانیه های شاخ و برگ دار آغشته به فرهنگ و سیاستهای فاشیستی . دینی مذهبی مجاهدینی و خباتی  . ناسیونالیستی . چپ خورده بورژوازی می باشد.
پیشروان جامعه و روشنفکران و فعالین کارگری جامعه ایرانی وکردستانی خیلی بیشتر و پیشرفته تر و بی غل وغش تراز  بیانیه ها  واطلاعیه های اپوزسیون حاکمیت پیش رفته اند و می دانند که چکار کنند و یا چی نکنند .
آنها می دانند که متاسفانه ان آلترناتیو محکم و مردمی که مربوط  به زندگی مردم  باشند و نقشی  برای تغییر داشته باشد وجود ندارد ، بهمین دلیل است حاکمیت ککش نمی گزد رای بدی یا ندی .
زنده باد بیداری
توفیق پیرخضری