به رفقای مسئول سایت آزادی بیان ( در رابطه با مطلب نقدی و تحلیلی بر نوشتار آقای علی جوادی از نوید اخگر )

سیروان قادرى

اجازه بدهید ضمن اعتراض شدید نسبت به درج مطلب بی نهایت توهین آمیز و بدور از هرگونه اخلاق سیاسی و انسانی  نوید اخگر تحت عنوان " نقدی و تحلیلی بر نوشتار آقای علی جوادی " کجاست یک جو انسانیت" ، در وب سایت آزادی بیان ، برداشتن این مطلب را از شما تقاضا کنم.

به دو دلیل این نامه اعتراضی را برای شما ارسال میکنم :

۱) سایت آزادی بیان را به عنوان یکی از سالمترین و موئثرترین مراجع اطلاع رسانی در میان سایتهای موجود میدانم

۲) نوید اخگر و مطلبش را شایسته هیچ پاسخی نمیدانم

هر انسانی مختار است تا دارای افکار و فرهنگی باشد که خود را به آن متعلق میداند اما امکان بیان و اعمال این افکار و فرهنگ در جامعه، مستلزم دارا بودن شعور اجتماعی است . متاسفانه نوشته نوید اخگر ، با هیچ معیار سیاسی ، اجتماعی و انسانی مطابقت ندارد و توهین مستقیم به حرمت شخصی انسان است ، هر چند نمونه های از این دست کم نیستند اما چاپ چنین توهین نامه ای در سایت آزادی بیان مورد تعجب است!

اولین بار نیست که اتهام همانندی شریف ترین انسانهای کمونیست و انقلابی با وحوش تروریسم اسلامی به رشته قلم در می آید ،اما باید این رویه و موج اتهام و افترا را از فضای انتقاد سیاسی اپوزیسیون جارو کرد و ارزش و جایگاه نگارندگان چنین لمپنیزمی را به جامعه شناساند.

هر چند اتهامات مشمئز کننده ایشان ، حتی شایسته شنیدن نیست اما برای ادای مطلب و جهت اطلاع بینندگان سایت ، ناچار به نقل چند سطر از آن هستم .

نوید اخگر مینویسد:

". . . فقط تاسف من از این است که چگونه سیاوش دانشور در کنار امثال شما با این نوع تفکرات آلوده به لجن اسلامیست ها عشیره ای طاقت آورده است.

آقای جوادی اگر مرد عمل هستید چرا آستین همت بالا نمی زنید و در این جنگ نابرابر به یاری حماس و جهاد اسلامی نمی شتابید و خودتان را از این همه درگیری تئوریک ذهنی برای یکبار  هم که شده خلاص نمی کنید و در صحنه عمل آنرا محک نمی زنید تا دیگران هم به گفتار های شما اطمینان حاصل کنند اگر این جنگ آنچنان که شما ترسیم میکنید و خانم آذر ماجدی را هم به دنبالچه خودتان تبدیل کردید که همانند جنابعالی در حمایت از حماس و جهاد اسلامی اعلامیه صادر کند تنها بین فلسطینان و دولت خونریز اسرائیل است چرا این موقعیت مناسب را برای از بین بردن این قطب تروریستی از دست میدهید، کفش و کلاه کنید و آذر را هم با خودتان به آن میدان ببرید ولی مواظب باشید برادران حماسی تان محجبه اش نکنند و  بکوشیدکمونیزم کارگری را در آنجا محقق کنید در امریکا و اروپا که نتوانستید و تعدادتان از انگشتان دست هم تجاوز نمی کند شاید در آنجا بخت یاری کند و قرعه کمونیزم کارگری بنام شما در میان توده های سرکوب شده حماسی و جهادی بچرخد ولی من با شناخت اندکی که از سیاوش دانشور دارم اگر اشتباه نکنم وی با شما در این غزوه اسلامی چه تئوریک چه عملی شرکت نخواهد کرد، اگر هم اشتباه کردم آنرا به حساب خطا های من در شناخت افراد یادداشت فرمائید"

سیروان قادری