دیگر ورق برگشته است

سخنی با مسئولین و مأمورین رژیم اسلامی

رژیم اسلامی ایران در سراشیبی سقوط قرار دارد . در طول این هفت ماه و این بار نه تنها در خفا بلکه درمقابل دید جهانیان  وحشیانه  ترین تهاجمات را به مردم کردید ، گرفتید ، زدید ، زندانی کردید ، تا توانستید و دلتان خواست  شکنجه  کردید ، تجاوز کردید  و  کشتید ، به بیمارستانها اخطار دادید  تا زخمیها را نپذیرند ، بسیاری از زخمی ها در اطاقهای عمل  یا روی تخت بیمارستانها  با زور اسلحۀ همقطارانتان ربوده شدند و به غیر انسانی ترین شیوه در سیاهچالها توسط شکنجه گران  به قتل رسیدند.  به فرمان رهبرتان خامنه ای ، خیل نیروهای انتظامی و بسیجی و لباس شخصی و سپاه  به خیابانها گسیل شدند ، تا بکشند ، تا بسوزانند ، اموال مردم را در اوج  شقاوت  و بی رحمی  در هم کوبیدند . زن و مرد و پیر و جوان را زدند ، خون ریختند تا  ترس و وحشت وسیاهی را بر جامعه  حاکم نمایند  ، شکار چیان انسان را سازمان دادند آشکار و نهان دست به آدم ربایی زدند.  جوانان را اسیر کردند و در بیدادگاههای نظام اسلامیتان  حکم قتل آنان را صادر نمودند . تا بزعم رهبرانتان شاید اینها  رهبران این خیزش عظیم مردمی باشند  و این اعتراضات خاموش شود. اما تا کنون دریافته اید که با اسیر کردن و کشتن جوانان این اعتراضات نه تنها خاموش و ساکت نخواهد شد بلکه هر روز بیشتر و بیشتر شعله ور تر خواهد شد. مردم ایران هیچگاه از کشتن و شکنجه هراسی نداشته اند.

این کشتار فقط نشان از ترس و  وحشت رهبران حکومت و نیروهای شماست که در حال ریزشند. ترس از طوفان کوبندۀ انقلاب مردمی است  که عزم جزم کرده اند تا فاسد ترین ، ضد انسانی ترین و فاشیستی ترین رژیم تاریخ معاصر را در ایران  به زباله دان تاریخ بسپارند.

روز ششم دی ماه ، شورش شهر تهران را دیدید ، این حرکتِ شور انگیز این اعتراض برحق گوشه ای از خشم جوانان و مردم ما بود  که زمین را زیر پای رهبران و همکارانتان داغ کرده است.

این اعتراضات از قلب هفتاد میلیون انسان بر خواسته است که شبانه  روز در جلو چشم شما قرار دارند، کار روزانه شان را انجام می دهند و هزاران رهبر و سازمانده  دارد. از بقال سر کوچه تا  دانشجویان دانشگاهها ، تا کارگران کارخانه ها ، تا پرستاران بیمارستانها ، تا کارمندانِ ادارات که در کنار دست شما و همکارانتان کار می کنند ، تا معلمان و دانش آموزانی که در مدارس درس می خوانند و نقشه سر نگونی  رژیم اسلامی مشق شب شان است، شما و حاکمان اسلامی خون آشامتان  با این  هفتاد میلیون انسان معترض چکار خواهید کرد؟

سی سال است که دارید قتل و کشتار و جنایت می کنید . هم اکنون جامعه بپا خواسته است تا به انقلاب خود جواب سی سال درد و رنج و فسادی را که با آن تحمیل کرده اید را بدهد. مردم به میدان آمده اند تا به این تباهی و به سه دهه جنایت مهر پایانی بگذارند.  دیگر ورق بر گشته است. این دیگر پایان کار شما و حکومت  اسلامی تان است.

 

شما حافظان این نظام اگراین اوضاع انقلابی و این اخطارها را نشنوید و نبینید، شرایط خوبی در روزهای آینده در انتظاراتان نخواهد بود. تا کنون ۲۶ مورد از کناره گیری در سفارتخانه ها و مواردی از برزمین گذاشتن سلاح در داخل کشور به وقوع پیوسته است.

خطاب ما به تمام نیروهای مدافع نظام اسلامی در داخل و خارج کشور است. خطابمان به نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی است که در سفارتخانه ها و کنسولگریهای رژیم همچنان در جنایت رژیم سهیم و شریک بوده اید اعلام می کنیم که از این حکومت در حال سقوط فاصله بگیرید، جرم خود را بیش از این سنگین نکنید. رژیم اسلامی توسط انقلاب مردم در حال سرنگون شدن است. دستهایتان را بیشتر از این  با خون مردم آلوده نکنید .عاقل ترینتان  کسانی هستند که خود را درآتش خشم انقلاب مردم گرفتار نمی کنند. تا دیر نشده است و در هرکجا  که هستید از جنایت علیه مردم و کار و فعالیت با این نظام ضد انسانی دست  بکشید و در خارج کشور  نیزخود را به کشور میزبان خود تحویل دهید.

 

زنده باد انقلاب

زنده باد انسانیت