هدیه به ترامپ دو سیگنال داخلی و یک سیگنال بین المللی

هدیه به ترامپ دو سیگنال داخلی و یک سیگنال بین المللی

در مدت کوتاه روی کار آمدن ترامپ رژیم اسلامی سعی میکند سیگنالهای خود را در ارتباط مسائل دیپلماتیک منطقه ای و داخلی و جهانی بعرض پرزیدنت ترامپ برساند.

زیر آب کردن سر رفسنجانی بعنوان اولین و یکی از پایه های نظام کشتارگر اسلامی و منفجر کردن ساختمان یهودی ساز و صهیونیستی پلاسگو بعنوان دومین سیگنال داخلی برای ترامپ و نیز پرتاب موشک بالستیک بعنوان یک سیگنال بین المللی و ضد توافق نامه برجام در جواب به تصمیمات اخیر ترامپ.

بعضی از همنفس های خامنه ای و رژیم اسلامی در خارج کشور هم تلاش میکنند که دستان خون آلود رژیم اسلامی را بشویند و مثلا بمردم بقبولانند که آخر چرا خامنه ای و یا رژیم اسلامی بخواهد سر رفسنجانی را زیر آب کند و چرا بخواهد ساختمان پلاسگو را منفجر کند مگر نمیتوانست آنجا را راحت تسخیر کند و ویران نماید مثل خیلی از جا های دیگر که کرد.

این همنفسان رژیم جمهوری اسلامی از خود سئوال نمیکنند چرا این رژیم مجبور شد طالقانی را سم خور کند البته همراه سفیر روسیه که البته وی نجات یافتت و طالقانی فوت کرد یا چرا مجبور شد پسر امام راحل احمد خمینی را از سر راه بردارد؟ و ده ها تن دیگر را .

این همنفسان رژیم اسلامی چشم را بر صدای انفجار ساختمان پلاسگو میبندند و فیلم های انفجار را که در طبقات پائین این ساختمان صورت گرفته و در پایه های ساختمان انفجار صورت گرفت نادیده میگیرند جائی که اصلا آتش سوزی صورت نگرفته بود.

بعضی ها هم سکوت میکنند و میگویند همه شواهد گواه این مسئله هست ولی از دادن حکم خود داری میکنند مثل صدا و سیمای لچک و چارقد مجاهدین و نمایندگانش که البته مردم به صحنه آمده جواب این مماشات ها با رژیم اسلامی را قاطعانه با نشانه رفتن انگشت اشاره بطرف خامنه ای و رژیم اسلامی و سپاه پاسداران داده و میدهند.

ولی اما باید از هر دوی این دو گروه مدافع مظلوم نمائی برای ولی فقیه پرسید جواب سئوال سومتان چیست در چنین مقطعی که رژیم بوضوح میبیند که دیگر اوباما نیست که دست به پشت این رژیم بکشد و دست بر چشم خود بگذار و بگوید ندیدم بلکه یک رئیس جمهور جدید است با مواضعی جدید در عرصه دپیلماتیک در جلو چشم او چرا موشک بالستیک شلیک میکنند.

حتما فردا خواهند گفت چند نماد خود سر در سپاه پاسداران اقدام به این عمل شنیع ضد اسلامی کرده بودند که منجر به کشیده شدن پرونده تحریمهای فزاینده به سازمان ملل شده و باعث خواهد شد تمام زحمات و عرق ریزی های و مهربانی های آقای اوباما و جان کری فدای این شلیک شود و چه بهتر که بشود.

مسلما جهان باید بداند که تنها راه رسیدن به یک جامعه سکولار آزاد و دمکرات در ایران سرنگونی این رژیم خونخوار ضد تاریخی اسلامیست و راهی جز سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید ندارد.

این رژیم باید در جامعه بین المللی تحریم شود و توسط توده های مردم بزیر کشیده شود و جهان به یاری مردم ایران و فقط مردم بپاخاسته ایران برخیزد.

همگام با سیاست تحریم مجدد در سازمان ملل بایستی دست این رژیم از سوریه لبنان عراق افغانستان عراق یمن کوتاه شود و نورافکن های سازمان ملل بر روی کشتار های روزانه این رژیم در زندانهای سراسر ایران روشن شده و محکومیت نقض حقوق بشر در ایران به مراودات اقتصادی و تحریمات گسترده گره خورده و بیانجامد

نوید اخگر

۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی

سوئد استکهلم