شمارش معکوس به زیرکشیدن ترامپ در آمریکا!

شمارش معکوس به زیرکشیدن ترامپ در آمریکا!

با نزدیک شدن ترامپ بر مسند تحویل مقام معظم ریاست جمهوری آمریکا!
جهان منتظر معجزات «استابلیشمنت» و معبد میدیای غرب٬ در کشف سلاح کشتار جمعی در اطاق خواب و زیر تخت او٬ است!

ترامپ٬ خوب یا بد٬ سمبل رویای آمریکایی موفق٬ و جوهر ایدئولوژی Money Talks, Bullshit Walks است. بسرعت و با کاردیگران «نردبان ترقی» را پیمودن٬ سرسام آور متمول و مالتی میلیارد شدن٬ عقب مانده٬ شارلاتان٬ مرتجع٬ مردسالار٬ بی پرنسیپ٬ حریص و پول پرست٬ بی رحم٬ لگد کردن هر کس برای پول بیشتر به جیب زدن٬ نژاد پرست٬ ضدفقرا و…

ترامپ ! الگوی بی ریای راه رسیدن به «رویای آمریکایی» موفق در سه قرن گذشته آمریکا است. کسی که در انتخابات اخیر آمریکا «بهترین گزینه» عالی ترین دمکراسی جهان است! آینه تمام قد «ممتاز» ترین محصول تاریخی بورژوازی جهانی در بالا ترین سطح ممکن تولید تروت و رفاه است!

آنچه که خواب از جشم اوباما و تمام نظام و هیئت حاکمه آمریکا ربوده است٬ جلو آمدن این واقعیت و کنار رفتن پرده های فریب و ریاکاری های تاریخی است!

ترامپ٬ هرچه بوده و باشد٬ اگر مثل خانم کلینتون و بوش و بلر نباشد٬ از آنها بدتر نیست. اگر از آنها کمتر خطرناک نباشد٬ بیشتر مضر و خطرناک نیست. هیولاسازی و صدام سازی از او٬ برای پاک کردن این لکه ننگ از دامن عالی ترین دمکراسی عالی جهان٬ برای مقابله با فروپاشی نظام سیاسی٬ در جریان است! تخریب عراق و سرنگونی صدام نتوانست نجات شان دهد! بلکه این بار در آمریکا٬ با قربانی کردن ترامپ٬ نظام را نجات دهند. جهان این روزها منتظر معجزات بورژوازی غرب برای حمله به بخشی از جامعه آمریکا٬ به بهانه ترامپ است.

بورژوازی سنتا حاکم در آمریکا٬ نظام و هردو حزب اصلی پارلمانی٬ پس از پرونده فعلا ناموفق «جاسوس روس بودن ترامپ»٬ بزودی از زیر تخت او ٬ سلاح کشتار جمعی کشف میکنند و اطلاعات جدید از معاملات خطرناک اتمی و منهدم کننده جهانی و خطر نابودی جهان با به قدرت رسیدن او٬ را بر ملا میکنند تا صندلی ریاست عالی ترین مقام دمکراسی غربی بر فراز سر جهان٬ را از زیر پایش بیرون بکشند!

در عرصه فساد سیاسی و توٓٓطئه و نفش مستقیم در تخریب جهان و تعرض به مردم٬ پرونده خانم کلینتون مبادی آداب ٬ از ترامپ لمپن به مراتب سیاه تر است. استابلیشمنت٬ هر دو حزب اصلی پارلمانی٬ در حمایت انگلیس و بخش اعظم قدرت های اروپایی٬ تصمیم گرفته اند که ترامپ را مرخص کنند! در این تردیدی نیست!

روزهای آتی٬ روزهای آغاز بحران های عمیق تر سیاسی و اجتماعی٬ در آمریکا و اروپا است. این روند هم٬ برخلاف ساده انگاری احزاب حاکم٬ بدون تنیش و طبق محاسبات انها پیش نخواهد رفت! از پیش پا برداشتن ترامپ٬ نه راه حل نجات استابلیشمنت٬ که تازه آعاز شکاف های عمیق تر٬ بحران سیاسی عمیق تری است.

ثریا شهابی ۱۸ ژانویه ۲۰۱۷