نگه داشتن آخوند و جمهوری اسلامی به چه قیمت؟

نگه داشتن آخوند و جمهوری اسلامی به چه قیمت؟

کشور سوریه به همت سیاست ها و دخالت های آخوند و جمهوری اسلامی و کشیدن پای روسیه به این جنگ به ویرانه ای و تلی از خاک بدل گشته است با کشتار های روزانه از کودکان زنان و جوانان این کشور.

این بهای نزدیکی بشار اسد و هر نیروی سیاسی دیگری در منطقه است به آخوند و جمهوری اسلامی.

حتی روسیه نیز با تمام امکانات سیاسی نظامی و بین المللی اش از این قاعده تخریب جنگ و انسان کشی مستثنی نیست و در آینده نخواهد بود.

یمن ، غزه ، لبنان ، عراق ، افغانستان و کشور های منطقه خلیج فارس در این چرخه تخریب و جنگ مستقیم و غیر مستقیم وارد شده و یا خواهند شد.

نتیجه این جنگ ملیونها کشته آواره و یا بی خانمان و پناهنده است که در بدترین شرائط دشوار بسر میبرند این است قیمت نگه داشتن آخوند و فاشیزم اسلامی در ایران.

رژیم اسلامی میگوید اگر ما نخواهیم در خوزستان و تهران بجنگیم باید در سوریه بجنگیم و فردا هم برای اینکه در مشهد و شیراز نجنگیم باید در دیگر کشور ها بجنگیم.

نظام و یا سیستمی که موجودیت خود را بر روی جنگ کوک میکند و تمام دارائی های ملت خود را به تنور جنگ عراق یا سوریه یا یمن و لبنان و فلسطین و افغانستان میرزید آنروی سکه اش جز سرکوب و کشتار و زندان برای مردم خودش نمیتواند باشد و هیچ جناح مدره ای در درون این چنین سیستمی اساسا شکل نخواهد گرفت زیرا نبود امکانات در داخل برای مردم آن کشور یعنی اعتراض و اعتصاب و سرکوب بوسیله نیروی سرکوبگر دولتی زیرا امکانات مملکتی بدور از چشم و خواست مردم در جای دیگری خرج شده و میشود و امکان کمک به مردم و زیر ساخت های اقتصادی ایران وجود ندارد.

امروز در کشور های دمکراتیک حتی برای مسائل کوچک مملکتی از مردم همه پرسی راه میاندازند.

آخر چه کسی به آخوند و فاشیزم اسلامی اجازه داده که بخواست خودش و ولی فقیه بدون حتی تصویب یک طرح جنگی در مجلس یا همه پرسی از مردم به جنگ در سوریه و یمن و عراق و لبنان و دخالت در کشور های خلیج مبادرت ورزد؟ آنهمه بعد از هشت سال جنگ با عراق و صرف میلیارد ها دلار از جیب مردم ایران .

تازه وقتی محمد جواد ظریف در مجلس مورد سئوال واقع میشود سریعا دُم خودش را به ولی فقیه گره میزند و پا روی صورت مجلس و مجلسیان میگذارد و میگوید هر کار کردم بدستور ولی فقیه بوده یعنی مجلس شورای اسلامی کشک و زرشک.

جدائی دین از دولت یک شارلاتانیزم سیاسی:

وقتی فاشیزم اسلامی در کشوری حضور دارد حتی اگر حاکم نباشد تن به هیچ قانون و مقرراتی نمیدهد زیرا دستورات و احکام الهی اش را باید پیش ببرد و در صورت تخلف دولت و جامعه و حتی قانون با سلاح امر به معروف و نهی از منکر به زعم خودش وارد میشود تا کارها را بر وفق مراد خودش سامان بدهد یعنی بی سامان کند

توجه داشته باشید آخوند در حکومت جمهوری اسلامی نیز بر خلاف قوانین خودش یک روز فتوا میدهد که کنسرت نباید در اینجا و آنجا گذاشته شود و یا دوچرخه سواری زنان باید ممنوع گردد و یا امروز روسری باید باشد وگرنه تو سری خواهد بود و غیره یعنی در همه حال دولت در دولت و فتوا ورای هر قانونی صادر میکند.

یعنی تا موقعی که فاشیزم اسلامی و آخوند در جامعه ای حضور داشته باشد یعنی دولت در دولت و ملوک الطوایفی و هرج و مرج و بی قانونی و بی نظمی و ندیده گرفتن رای مردم و نمایندگان مردم و اجرای دستورات فاشیزم دینی و الهی. برای رسیدن به آزادی و دمکراسی اولین قدم ممنوعیت فاشیزم اسلامی و آخوند و برچیدن مدارس فیضیه در سراسر کشور همان کاری که اروپا و جهان پس از شکست هیتلر با نیروهای فاشیزم هیتلری در سطح جهان کردند ممنوعیت کامل هر نوع فعالیت فاشیستی اسلامی قرآنی.

بدین ترتیب هر سازمانی هر مقامی اسب زین کرده باشد که پس از سرنگونی این نظام فاشیستی دینی باز آخوند و فتوا های دینی را با این لباس تمسخر آمیز و خنده دار آخوندی نگه دارد تیشه بریشه خویش میکوبد.

کشور های اروپائی از جمله آلمان که فریاد و فغان از سیل پناهندگان برداشته اند با فرستادن هیئت های اقتصادی به کنار آخوند ها برای لفت لیس های کوتاه مدت به هر چه ویران تر شدن سوریه و یمن و عراق و افغانستان و دیگر کشورهای منطقه و ایجاد سیل پناهندگان و جاری شدن آنان به کشور های خود یاری میرسانند.

جهان برای رهائی از جنگ سرکوب و کشتار و نقض حقوق بشر در ایران باید با جمهوری اسلامی همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کند. آنان را بایکوت اقتصادی سیاسی نفتی و تسلیحاتی و تدارکاتی بکند هر گونه کمک به فاشیزم اسلامی یعنی ادامه جنگ در منطقه و ادامه کشتار و نقض حقوق بشر در ایران.

بایستی جامعه بی المللی سران رژیم فاشیزم اسلامی را بخاطر کشتار مردم در دهه شصت به پای میز محاکمه بکشاند کارت جنگ های سوریه و یمن و عراق و لبنان را از دستان رژیم اسلامی خارج کنند. نیروهای تروریستی قدس حزب الله لبنان و سپاه پاسداران را منحل کنند و چنان فضائی برای روسیه و نیروهای جنگ طلب آن ایجاد نماید که فکر شبیه سازی آن و کمک به آخوند در فردای قیام مردم ایران به ذهنشان خطور نکند.

زیرا این خطر وجود خواهد داشت که همین بمب ها روسی که امروز بر روی سر مردم سوریه میریزد فردا برای حفظ و حراست از آخوند و فاشیزم دینی که پوتین قرآن دست خطی به ولی فقیه اش هدیه میکند در دستور کار قرار گیرد و همین بمب ها بر روی سر مردم تهران و مشهد و شیراز و اصفهان برای حراست از آخوند و فاشیزم اسلامی فرود آید.

نوید اخگر

سه شنبه ۴ اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی

سوئد استکهلم