جمهوری اسلامی ایران و بردگی زنان

جمهوری اسلامی ایران و بردگی زنان!!!
علی خامنه ای در تاریخ ۲۰۱۶-۰۹-۰۳ مطابق با ۱۳ شهریور ماه ابلاغیه ای ۱۶ ماده ای صادر کرد که در آن بر تبلیغ و ترویج فرزندآوری، و خانه داری زنان به عنوان نقش اصلی آنها در جامعه تاکید کرده است و همچنین در مورد افزایش جمعیت تا ۱۵۰ میلیون نفر را به دستگاه های دولتی ابلاغ کرده است. ایشان به ضرورت رشد و افزایش جمعیت ایران و مسئله خانواده پرداخته و به جایگاه زنان به عنوان خانه داری و و مردان به عنوان مسئول اقتصادی خانواده تاکید کرده است.
خامنه ای در بخشی دیگر از دستورات و فرامین خویش بیان کرده است که “مهمترین مسئولیت زن کدبانویی است”، ادعا کرده است که “می بایست نهضتی ملی در جامعه ایجاد شود تا بر اساس آن ازدواج، فرزند آوری، خانه داری زنان، ازدواج زنان مجرد و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانواده ترویج یافته و با ایجاد سازوکارهایی لازم برای تامین سلامت خانواده ها، باروری و فرزند آوری نیز ارتقا داده شود.
ایشان همچنین تاکید کرده اند که در تمام برنامه ها و سیاست های اجرایی و همچنین آموزشی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه نظام مسکن و شهر سازی باید خانواده محور شوند و «ارتباط خانواده و مسجد برای حفظ و ارتقاء هویت اسلامی و ملی و صیانت از خانواده و جامعه» برجسته شود.
بر أساس این طرح که “افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش نرخ رشد جمعیت ” نام گرفت کسانی که مرتکب عقیم سازی یا بستن لوله های رحم شوند، به دو تا پنج سال حبس محکوم خواهند شد. اگر روش جلوگیری از باروری توسط مردان انجام گیرد، بر طبق فتوای مراجع عظام این موضوع حرام است و کسی که کار حرام میکند مجرم است و …..
۳۷ سال حاکمیت سیاه و زن ستیز و ضد انسانی جمهوری اسلامی مالامال پر از یورش و سرکوب و اعدام و سنگسار زنان و دخترانی است، که به قوانین و سنت ارتجاعی و پوسیده اسلامی تن نداده اند و تا کنون و به شیوه های مختلف مبارزه آزایخواهانه و سکولار و برابری طلبی خود را ادامه داده و می دهند.
قوانین زن ستیز و بی حرمتی کامل بر زنان در طول دوران حاکمیت جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.اگر به قانون ازدواج و طلاق در حاکمیت کثیف (ج-ا) نگاه کنید می بینید که سن دختر برای ازدواج ۱۳ سال و برای پسر ۱۵ سال تعین شده است. در باره دختران به پدر اجازه داده شده که در صورت تشخیص مصلحت طفل، بتواند او را در هرسنی وادار به ازدواج کند مثلا در “سن ۷,۸ ,۹ ۱۰, ۱۱” که اگر پدر مصلحت بداند و این مسئله مربوط است به «اذن ولی به شرط مصلحت و با تشخیص دادگاه صالح»، حالا دیگر تحلیل اذن ولی و تشخیص دادگاه صالح به عهده خود خوانندگان.
بر أساس آمار رسمی اعلام شده توسط خود (ج-ا) در سال ۱۳۹۱ نزدیک به ۴۰۰۰۰ دختر کمتر از ۱۸ سال در کل ایران ازدواج کرده اند که از این تعداد حدود ۳۰۰۰۰ نفرشان بین ۱۰ و ۱۴ سال بوده اند و بقیه هم زیر ۱۸ سال سن داشته اند.
و در سال ۱۳۹۲ قریب به ۱۵۵۳۶۹ طلاق در ایران ثبت شده است که حاکی از وقوع ۱۸ طلاق در هر ساعت می باشد. یا اینکه در سایه حاکمیت شوم و ارتجاعی جمهوری اسلامی و در قوانین ازدواج و طلاق، طلاق فقط به أراده مرد واقع می شود و نیازی به موافقت زن ندارد. در قوانین ایران و فقه اسلامی طلاق یک ایقاع “عمل حقوق یکجانبه” بحساب میآید و از سوی مرد و یا نماینده ایشان (اگر مَرده خودش دوست نداشت تشریف ببرد، میتواند یکی دیگر را به جای خود بفرستد ) واقع می شود. یعنی پایان روابط ازدواج ناشی از اراده مَرد است، نه طرفین که سالها با هم زندگی کرده اند.
در قوانین جمهوری اسلامی مجازاتی برای ازدواج بدون دادگاه در نظر گرفته نشده، در صورتیکه در ماده ۶۴۶ قانون مجازات اسلامی، برای ازدواج بدون اجازه ولی کودک، مجازات ۶ ماه تا دو سال در نظر گرفته شده است.
غیر از اینها بردگی و تجارت جنسی بعد از مواد مخدر و فروش اسلحه در دنیا در مقام سوم قرار دارد که بر اساس گزارش “اداره نظارت بر قاچاق انسان دولت آمریکا “در گزارش سال کشور ایران یکی از منابع قاچاق زنان به منظور استثمار جنسی تجاری و بیگاری ناخواسته است.
بر اساس گزارش منابع غیره دولتی، زنان و دختران ایرانی علاوه بر استثمار جنسی در داخل ایران آنها را برای استثمار جنسی-تجاری به کشورهای قطر، ترکیه، پاکستان،فرانسه، آلمان، انگلیس ، کویت و امارات متحده عربی قاچاق میکنند. طبق منابع رسانه ای ۵۶ زن یا دختر ایرانی بین ۱۵ و ۲۴ سال در پاکستان به فروش می رسند که کل این ها توسط کاربدستان و زیر نظر سپاه پاسداران و بسیجیان انجام می شود.
علاوه بر کل اینها فروش نوزادان از پانصد هزار تا یک میلیون تومان و فروش نوزاد در شکم مادر، و در زندان نگه داشتن صدها بچه شیرخوار با مادرانی که به زندان محکوم شده اند و زندگی مشقت بار وضد انسانی صدها هزار کودک که والدینشان به اعتیاد و مواد مخدر روی آورده اند و در جاده و محلات فقیرنشین شهرها و در اشغالدانیها و در کارتون می خوابند، تازه گوشه کوچکی از ماهیت کثیف و پلید اسلام و قوانین جمهوری اسلامی را نسبت به زنان و دختران و کل بیکاران و تهیدستان ایران را به نمایش میگذارد.
از طرفی هم بیکاری، بی مسکنی، بی درآمدی، میلیونها جوان دختر و پسر را بکام سرخوردگی، ناامیدی، خودکشی و زندگی ای مایوس کننده کشانده است. اگر چه خود مرکز آمار ایران تعداد بیکاران را دومیلیون چهارصد هزارنفر اعلام کرده که ۴۶,۸ در صد آن شامل زنان و دختران گروه سنی ۲۰ و ۲۴ سال است، اما باید گفت که آمار واقعی بیکاری در ایران از مرز شش میلیون نفرهم زیادتر می باشد.
حال با این زندگی جهنمی، با این همه فجایع و ناعدالتی اسلامی، با به بردگی کشیدن نیمی از جمعیت ایران و با نادیده گرفتن تمام حقوق انسانی و قانونی آنها، تازه جناب علی خامنه ای ابلاغیه ای ۱۶ ماده ای را به دستگاه های فاشیستی اش ابلاغ میدارد و از خانه داری و فرزندآوری مادران و اقتصادی بودن مردان صحبت میکند.
علی خامنه ای به این همه جنایات و بی حقوقی زنان و دختران ایرانی بسنده نمیکند و بنظر من هدف ایشان از این ابلاغیه و فرامین میتواند دو هدف اساسی را دنبال کند:
أولا، میخواهد که کلا” زنان و دختران را که نصف جمعیت ایران را تشکیل می دهند از نقش تولیدی و زندگی اجتماعی دور کند و آنها را خانه نشین و از صحنه علم و دانش و سیاست و مبارزه بدور نگه دارد. میخواهد که زندگی زنان را صدها سال به عقب بکشد و بگوید “زن، زن است و مَرد، مَرد”. میخواهد بگوید که وظیفه زن نه شرکت در تولیدات اجتماعی و مدعی برابری با مَردان، بلکه وظیفه زن نشتن در خانه و فرزندآوری و خانه داری و درست کردن غذا و ارضای رضایت مَردان است و بس.
ثانیا: ایشان با اعلام این ابلاغیه و فرامین قصد دارد که بر زنجیرهای اسارت و بردگی زنان و دور کردن هر چه بیشتر آنها از صحنه اجتماعی و زندان کردن و حصر خانگی آنها افزوده شود. به جای تشویق و فراهم کردن کلیه امکانات انسانی و مالی جهت شرکت زنان و دختران در دانشگاه ها و انستیتوهای علمی و ادبی و سیاسی دارند زنان و دختران را در هاله ای از توهمات اسلامی و مذهبی پیچیده و آنها را تشویق به زایمان بی رویه، و تشکیل خانواده و ارتباط آنها با مساجد و حفظ و ارتقاء هویت اسلامی میکنند. ایشان خواهان ازدیاد جمعیت تا صد و پنچاه میلیون است و خواستار آن است که زنان نوزادهای بیشتری بدنیا آورند تا در آینده جمهوری اسلامی بتواند که تعداد لشکر سپاه پاسداران، و گله های حزب الله، جندالله ، بسیجیان و گروهای تروریست را چند برابر کند و از این طریق آنها را برای مقاصد کثیف و ضد انسانیش در دنیا توزیع کند، و در داخل هم هر اعتراض آزادیخواهانه و سکولار را هم بتواند آسانتر خفه کند،و همچنین بتواند چند سالی به عمر رژیم آخوندهای کپک زده بیافزاید.
در حال حاضر و در سایه اسلام سیاسی و جمهوری اسلامی هم اکنون بیش از نیمی از جمعیت ایران زیر یوغ بردگی، بیکاری، بی مسکنی، گرسنگی و بی حقوقی مدنی واجتماعی و رفاهیات انسانی و فسادهای ناشی از برنامه های زن ستیز این حکومت زندگی میکنند، وای به حال روزی که جمعیت ایران در سایه این حکومت واپسگرای اسلامی به مرز صد و پنجاه میلیون برسد.
آنوقت کار جمع زیادی از متخصصان زبده و کارآمد و کاردان ایران این خواهد شد که بشینند و روزانه فقط آمار فجایع، بیکاری، بی مسکنی، زندانی، اعدام، سنگسار، آمار کشته ها جنگ و آمار تجارت جنسی و خرید و فروش نوزادان و به استثمار کشیدن کودکان و آمار روزانه ازدواج و طلاق دختران و پسران کوچولو و آمار گرسنگان و معتادان کشور را ارائه دهند!!!
ولی باید گفت که علی خامنه ای این آرزویش را به گور خواهد برد، و زنان و دختران مبارز و شجاع ایران نه تنها به این فرامین کثیف و ضد انسانی و ضد زن ایشان جواب مثبت نخواهند داد بلکه همراه با کارگران و تهیدستان و جوانان ایران دیر یا زود این رژیم ارتجاعی و فاشیستی را به زیر خواهند کشید و به بردگی و بندگی آخوندی برای همیشه پایان خواهند داد.
زند باد مبارزه سکولار و برابری طلبانه زنان و دختران
مرگ بر رژیم ارتجاعی و فاشیستی جمهوری اسلامی
عزت دارابی
۲۰۱۶-۰۹-۰۵