ایا درج آگهی صیغه مشکل “ایران استار” نیست؟

ایا درج آگهی صیغه مشکل “ایران استار” نیست؟

هفته نامه فارسی زبان “ایران استار” که در شهر بزرگ تورنتو منتشر می شود، آخرین دسته گلی که به آب داده، تبلیغ صیغه (ازدواج موقت اسلامی) است. واقعیت این است که خود صیغه چیز زیاد عجیبی درباره اسلام نمی گوید. یادمان باشد که اسلام قصاص دارد. دست و پا بریدن دارد. سنگسار دارد. زن آزاری و کودک آزاری از ارکان اصلی آن هستند. در نتیجه، گرچه صیغه یکی دیگر از قوانین تحقیرآمیز علیه زنان است، اما فقط یکی از قوانین زشت و شنیعی است که دنیا امروز شاهد اجرای آن در ایران است. مشکل این هست که “ایران استار” بطور روتینی آگهی تبلیغاتی از فردی به نام طباطبائی درج می کند که مبلغ نه تنها قوانین اسلامی، بلکه قوانین جمهوری اسلامی است. هر از چندگاهی خاطراتی از سفرش به ایران “امن و آباد” و تبلیغ برای شرکت در انتخابات و غیره می نویسد. در مخالفت با اعتراض به مراسم خمینی جلاد مطلب درج می کند و وقتی که به درج اینگونه مطالب اعتراض می شود، مسئولین این نشریه یاد “آزادی بیان” می افتند و از معترضین می خواهند که اگر اعتراضی دارند بنویسند تا نشریه شان درج کند.
صیغه همان خرید و فروش سکس برای مدت زمان معین میباشد و این فحشاء از نوع اسلامی است
چاپ آگهی صیغه در آخرین شماره ایران استار جرم هست. این آگهی به علت نداشتن شماره تماس و آدرس و اطلاعات در مورد آگهی دهنده که هر موسسه و ارائه دهنده خدمات و فروشنده کالا و غیره در کانادا موظف به رعایت آن میباشد پیگرد قانونی دارد. چاپ این گونه آگهی ها هم پیگرد قانونی دارد
دست اندرکاران “ایران استار” یا متوجه نیستند و یا تصمیم گرفته اند خودشان را به متوجه نبودن بزنند. با شناختی که از مسئولین این نشریه دارم، بعید نیست که واقعا متوجه نباشند وقتی پای رژیمی مثل رژیم اسلامی ایران در میان است، مسئله دیگر آزادی بیان نیست. مسئله تبلیغ برای رژیمی است که در پرونده اش صدها هزار قتل و اعدام و قصاص و سنگسار و دست و پا بریدن دارد. بعید نیست که واقعا ندانند دارند برای قوانین رژیمی تبلیغ می‌کنند که در همین تورنتو بیش از صد هزار نفر از دست آن گریخته اند. بعید نیست ندانند که آدمهایی را بخاطر نوشتن یکسری از مطالبی که گاها در همین “ایران استار” هم درج می شوند، زندان، شکنجه و اعدام کرده اند. بارها به مسئولین این نشریه گفته شده است که برای گذران روزی نباید از خط قرمزها گذشت. ظاهرا کارآمد نشده است.
ما اعتراضمان را به “ایران استار” تشدید خواهیم کرد. اگر عذرخواهی نکرد و به اشتباه خود اذعان نکرد و به درج مطالب و آگهی های زشت اسلامی که پیشه کرده ادامه داد، آن را همانند یک نشریه جیره خوار همسطح کیهان شریعتمداری به حساب خواهیم آورد و همانند کیهان شریعتمداری با آن برخورد خواهیم کرد. انتخاب با مدیر مسئول، سردبیر و دیگر دست اندرکاران “ایران استار” است!
ایرج رضایی