کودتایی در ابهام، چک سفید جرج بوش را به اردوغان تقدیم نمود!

کودتایی در ابهام، چک سفید جرج بوش را به اردوغان تقدیم نمود!
کودتایی در ترکیه توسط قسمتی از ارتش این کشور صورت گرفت و در عرض چند ساعت سرش را بریدند. و حزب اسلامی سلطان اردوغان پیروز میدان شد؟ حزبی که هر جریان و شخص و کتاب و روزنامۀ نقادی را سانسور میکند.
در کشور ترکیه نارضایتی، اعتراض علیه جنایات حزب عدالت و توسعه مخصوصا شخص اردوغان شروع شده بود، این روند روبه رشد بود. این نارضایتی ابعاد هزاران نفره را به خود گرفته است و هر روز شاهد ریزش انسانهای هستیم که قبلا به این حزب رأی داده بودند و امروز مبلغینی علیه سلطان اردوغان شده اند، دهها نفر از همکاران من چنین اند. چون دیدند که پلیس فاشسیت این حکومت چه وحشیانه به هر اعتراضی حمله می کند و آزادی و انسانیتی برای مردم در تصویر نیست. و امّا، جریانی که این شبهه کودتا را سازمان داد، این روند سیاسی را بخوبی می دید ونمی خواست تلاش مردم این حزب اسلامی را تضعیف کند و حکومت را سر نگون نماید و به خواستهای سیاسی و انسانی خود برسند. اگر اینها پیروز می شدند باز بر پایه کنترل فکری، حکومت را سازمان می دادند. تنها فرقی که با همکاران قبلی خود می داشتند این بود که اسلامیها را مهار می کردند.
برای اسلامیها جنگ نعمت است.
حزب “عدالت” وتوسعه که پیروز این میدان شد. با این بهانه دمار از روزگار مردم و مخالفین در خواهد آورد. از این پس شاهد اسلامیهای بیشتری ( داعشیها) در این جبه خواهیم بود. این پرونده را باز نگه دارید، ببینید چه بی حرمتی ای به این مردم روا میدارند. دهه شصت حکومت اسلامی ایران را زنده خواهند کرد نه تنها آزادیهای سیاسی را بلکه هر نوع انتقاد، هر نوع مخالفت را بشدت سر کوب می نمایند و زندانها انباشته از آدم می شوند. مثل ۱۱ سپتامبر حمله به برج های دو قلوی آمریکا، که چک سفیدی را به دست جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا داد، این کودتا هم دقیقاهمان حکم را برای اردوغان به ارمغان آورد تا در لوای سر کوب کودتا و در لوای طرفداران کودتا کنترل فکری کند، به هر شخص و هر اندیشۀ آزادی حمله نماید واز لحاظ فیزیکی مخالفین را از بین ببرد. سیلی را نباید به حقیقت زد. امّا او موقتا یکه تاز و دیکتاتور این کشور است و تا موقعیت کارگران و مخالفان دولت و مردم سکولار این کشور عوض نشود او در این مقام و در این پست خواهد ماند. آنچه می تواند او و همفکرانش را از صحنه تاریخ بردارد فقط انقلاب مردم است. محمدامین کمانگر. یکشنبه ۱۷٫۷٫۲۰۱۶