فراموشخانه !

آنچه بی بی سی امروز انجام میدهد ادامه همان خط سیاسی است که صدای آمریکا با پرویز ثابتی شروع کرد و تا امروز انواع مارمولکهای الاف آن را ادامه میدهند . ولی به نظر من شدنی نیست . حکومت اسلامی در ایران دست تمام دیکتاتورها را در جنایت از پشت بسته است ولی با این استدلال نمیشود جنایتهای دوران پهلوی را سفید کرد . این نکته را قبلا اشاره کردم که موضوع فردی نیست بلکه خطی سیاسی است که به نام صقرات و بقرات نذری میدهند .

آیت‌الله بی‌بی‌سی در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۴ یعنی ۳۷ سال بعد از به گور سپرده شدن حکومت پهلوی و ساواک، نبش قبر کرده و این پیکر پوسیده و متعفن بیرون کشیده می‌شود تا به‌ظاهر به آن چوب زده شود. درحالی‌که همین‌الان رژیمی حاکم است که آقای منتظری در زمانی که هنوز قائم‌مقام خمینی بود، گفت: دستگاه سرکوبش روی ساواک و شکنجه گران آن را سفید کرده است. رژیمی که استخوان‌های مردم ایران را زیر فشارهای فقر و سرکوب خردکرده است. رژیمی که سراسر منطقه، از سوریه تا عراق و لبنان را با جنگ‌افروزی‌های خود در خون و آتش غرق کرده است. رژیمی که جلاد دست‌نشانده‌اش در سوریه روزانه با فروریختن بشکه‌های انفجاری و بمب‌های شیمیایی مردم بی‌گناه را قتل‌عام می‌کند. پس چه چیزی باعث شده که آیت‌الله بی‌بی‌سی به فکر نبش قبر ساواک بیفتد و چنین برنامه‌یی راه بیندازد؟!

بهتر است ابتدا نگاهی به معرفی میهمان‌های این برنامه و نخود لوبیای این آشی که آیت‌الله بی‌بی‌سی می‌خواهد به خورد بینندگانش بدهد، از زبان مجری این برنامه بیندازیم.

– احمد فراستی از رهبران عملیاتی اداره سوم ساواک یا اداره امنیت داخلی به‌طور اخص مخالفت، مبارزه، خنثی‌سازی و سرکوب گروه‌ها و سازمان‌های داخلی را به عهده دارد.

– عرفان قانعی فرد مورخ، آقای قانعی فرد افزون بر یک مصاحبه مفصل که به‌صورت کتاب درآمد با آقای ثابتی رئیس اداره سوم ساواک در سال‌های پیش از انقلاب و یک مقاله هم در مورد تخصیص ساواک نوشته بود.

– سعید شاهسوندی عضو سابق مجاهدین هم به‌عنوان زندانی سیاسی هم در دوره پهلوی دوم هم در دوره جمهوری اسلامی ، که در زمان دستگیری عضو مرکزیت مجاهدین بوده، معرفی شد، کسی که سعید حجاریان معاون وقت وزارت اطلاعات در توجیه فرستادن او خارج از ایران ، گفت که او اطلاعاتی نداشت و در خارج کارایی بیشتری داشت….

ایجاد وحدت سیاسی بین بازماندگان سلطنتی و بقیه نیروها همان خطی است که غرب سالهاست از طریق انواع پادوها و عواملش آن را دنبال میکند . وقتی غرب برجام را با سیستمی امضاء میکنند که مصطفی پورمحمدی ( عامل اصلی قتل عامهای سیاسی در دهه ۱۳۶۰ ) عضوهیئت دولتش است ، برای بقیه به مراتب راحتر کردیت سیاسی میدهد . خیلی ها از مصاحبه ایرج مصداقی با یک ساواکی رنجیدند ولی به نظر من عملکرد جریان مصداقی و شرکاء هم ، ویرگولی در همان خط است .

…………………………………………..

بعد از شوک جهانی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، جانشین فرمانده سپاه در خطبه‌های پیش از نماز جمعه روز قدس ، اظهار کرد : برای رژیم صهیونیستی دیگر فضایی وجود ندارد و امروز به جون مامانم اینا قسم ظرفیت فروپاشی آنها شکل گرفته است . پاسدار حسین سلامی با اشاره به اینکه بیش از یکصدهزار موشک آماده پرواز در فلسطین و لبنان وجود دارد، گفت: این موشک‌ها آماده هستند تا با یک دستور رژیم صهیونیستی را از نقشه جهان محو کنند . لازم به یادآوری است که نظام مقدس اسلامی ایران ۳۷ سال است که آماده محو اسرائیل است ولی فراموش رفته دگمه محو کجاست ؟

در روز جهانی قدس ، وزیر خارجه پیشین و مشاور امنیت ملی آمریکا معتقد است که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به مثابه «فرصتی» برای آمریکاست . «هنری کیسینجر»، وزیر خارجه پیشین آمریکا معتقد است که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، آمریکا نقش مهمی در آینده این قاره ایفاء خواهد کرد . هنری کیسینجر در پایان خطبه گفت : مرگ بر ضد ولایت فقیه !

بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، و در روزقدسی خانم دعوت دوباره حسن روحانی برای بازگشت نخبه‌ها به کشور تکرار شد ، و همزمان به گزارش گلد نیوز به نقل از تقاطع محمد امامی کاشانی، “امام‌جمعه” این هفته تهران، بهاییت را «فرقه‌ای کثیف و آلوده» و «دست‌ساخته استعمار» خواند خواهان اخراج نخبه ها از ایران شد. خلاصه که روز قدس خیلی خرتوخره….و در ایران همیشه روز قدسه !

در روز قدس امام جمعه امامی کاشانی که با حمایت “اصلاح‌طلبان” و تحت عنوان “لیست امید” با بیش از ۲/۲ میلیون مثلا رای به عضویت مجلس “خبرگان” درآمده، در بخش دیگری از سخنان خود، درباره‌ی تولد امام دوازدهم شیعیان نیز گفت: «برخی درباره زمان تولد و زمانی که از آن می‌گذرد شبهاتی مطرح می‌کنند که خلاف عقل است. در حالی که این بحث‌ها در علم ثابت شده است و در آزمایشگاه‌های جهان آن را از طریق ژن‌هایی که در انسان وجود دارد بررسی کرده‌اند….

روز قدس روسیه با خروج اسد از سوریه موافقت خواهد کرد …. اما نه اکنون
جان کری: گسترش مبادلات تجاری با حکومت اسلامی ایران زمینه ساز تغییرات سیاسی است

به خاطر روز قدس خدا را شکر کنید که : اسرائیل بازم محو شد ، نخبه ها هنوز درمیرن ، انگلیس بدبخت شد ، آمریکا خوشبخت شد ، امام زمان علمی بررسی و تولید شد ، و بالاخره نظام اسلامی در ایران هنوز سرپاست !

۰۱٫۰۷٫۲۰۱۶
اسماعیل هوشیار