آیا نظام بانکداری جهانی میتواند در پول شوئی تروریسم اسلامی و سرمایه گذاری بر روی و در جنگ های مختلف رسما شرکت کند؟‎

آیا رژیم جمهوری اسلامی و آخوند تروریست میتواند بعد از توافق نیم بند هسته ای به توافق اقتصادی با جهان و نظام بانکداری جهانی برسد موانع و مشکلات کدامند؟

اشاره به چند نکته تاریخی و سمبلیک

از پایان دهه هشتاد میلادی نزدیک به سی و چند سال قبل و نیز آغاز فتوای خمینی بر علیه جان نویسنده انگلیسی سلمان رشدی تئوری با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید را در مقالات مصاحبه ها و مطبوعات بین المللی مطرح کردم و خواستار بایکوت اقتصادی سیاسی و فرهنگی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی بوده و هستم.

یان میردال نویسنده قبلا استالینست سوئدی و عضو انجمن جهانی قلم و امروز مائوئیست هوادار چین به حمایت از فتوای خمینی در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۲ در روزنامه پرتیراژ صبح سوئد داگنز نی هتر و چند نشریه دیگر از جمله سونسکا داگ بلادت نوشت  که : سیتات( فتوای خمینی بر علیه جان سلمان رشدی رسما درست است چون رشدی به اسلام و مسلمین توهین کرده است . اسلامی که بر روی سنگ های قبر منجمد شده بود توسط خمینی رها و آزاد شد و همه باید بعد از فرو پاشی شوروی سابق برای مبارزات ضد امپریالیستی بزیر پرچم خمینی گرد آیند و روشنفکران ایرانی مخالف خمینی از جمله من را نوکران غرب و کراواتی های حامی امپریالیستها قلمداد کرد.)پایان سیتات

در همان تاریخ من سریعا تقاضای اخراج یان میردال را از انجمن جهانی قلم دادم. ماجرای اخراج یان میردال از انجمن جهانی قلم ده سال طول کشید و بعد اخراج شد ولی کسی حرفهای من را در رابطه با خطر اسلام خمینی و تروریسم و حمایت بی در و پیکر از تروریسم اسلامی که سمبلیک میردال پرچم دار آن شده بود و میخواست یکی از اعضای انجمن جهانی قلم (سلمان رشدی) را رسما بخاطر نقدش بر علیه اسلام بکشد جدی نمیگرفت.

اروپا سعی میکرد از در آمد های مالی حاصله از همکاری با تروریسم اسلامی بهره ببرد و حتی تروریست هائی را هم که مرتکب قتل در اروپا شده بودند و اعضای اپوزیسیون را کشته بودند یا بخاطر منافع ملی شان و یا خدشه دار نشدن ارتباط اقتصادیشان بر روی فرش قرمزی که رژیم برای این تروریست ها پهن میکرد روانه ایران میکردند. غافل از اینکه القاعده طالبان بوکو حرام حزب الله لبنان و داعش و گروه های تروریستی کوچکتر دیگر در راه بودند و جهان غرب باید در اینده به تعریفی که از تروریسم پول شوئی برای تروریسم جنگ و کشتار مردم اروپا و جهان و راه انداختن جنگهای لبنان و غزه و سوریه و یمن و عراق و افغانستان و پاکستان توسط رژیم جمهوری اسلامی پاسخ گویند.

در چند دهه قبل پراگماتیسم اقتصادی اروپا نمی خواست و نمیتوانست بیشتر از نوک بینی خود جای دیگری را ببیند و متوجه شود که خطر اسلام و اسلامیست ها یک خطر منطقه ای و فقط بر علیه اسرائیل و یا کشور های منطقه نیست تهدیدی است بر علیه اقتصاد جهانی بر علیه امنیت جهانی و بر علیه ثبات بین المللی که ارتباط مستقیمی با فلسفه وجودی جمهوری اسلامی و بمب اتم و یا موشک های دور بردی که رژیم ایران در زیر زمینهای خود پنهان کرده دارد و نیز جهان دارد توسط پول شوئی ها جنگ افروزی ها و دست داشتن در تروریسم و سرمایه گذاریهای تروریستی تهدیدمیشود .

اگر جهان مایل به همکاری با این رژیم ادمخوار است باید در زمینه همکاریهای اقتصادی و پول شوئی ها و سرمایه گذاریهای تروریستی در جنگ ها فعالانه شرکت داشته باشد در غیر اینصورت اسلامیست ها و تروریست های آنها از سپاه پاسداران تا سپاه قدس تا سرمایه گذاری ایران بر روی طالبان و حزب الله لبنان و بوکو حرام و یمن و سوریه و غیره صدایشان در همکاری با بانکها و سرمایه های بین المللی در خواهد آمد.

گویا جهان راهی بجز تحریم کامل اقتصادی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی ندارد زیرا بانکها و مردم آگاه کشور های اروپائی نمیخواهند ببینند که بانکهایشان دستشان تا کدام عمق در خون مردم سراسر جهان در کنار ترویست های اسلامی از ولی فقیه علی خامنه ای تا سپاه پاسداران  و حزب الله لبنان و القاعده و طالبان و بوکو حرام و داعش غرق شده است.

یک اشاره دیپلماتیک تاریخی

خنده های محمد جواد سخیف وزیر خارجه و پادو علی خامنه ای در برنامه های هسته ای گول زدن جهان بوده و بس همانند نقش شاخت در رژیم هیتلر ، ایستادن سران کشور های غربی در کنار این مهره ضد ایرانی و ضد بشری تروریسم اسلامی همچون ایستادن در کنار بن لادن طالبان حسن نصرالله و حزب الله لبنان بوکو حرام و داعش بوده و هست و مشروعیت بخشیدن به تروریسم اسلامیست. رژیم جمهوری اسلامی علی خامنه ای پس از چهل سال کشتار هیچ تفاوت ماهوی با دیگر نیروهای اسلامی نداشته و ندارند. حتی علم کردن مهره های فرهنگی اسلامی و دادن جوائز سینمائی و غیره به آنها درد پول شوئی و سرمایه گذاریهای تروریستی بر روی جنگ و درد تروریسم نهادینه در اسلام کشتار گر را دوا نخواهد کرد.

نتیجه گیری

ولی فقیه و نظام اسلامی دست از تروریسم نخواهد شست زیرا قتلوا قتلوا فی سبیل الله( در راه خدا کفار یعنی غیر مسلمانان را بکشید) جزو اصول و ارکان قرآن و این دین ضد انسانی و ضد تاریخی است و هر کس دستی در قرآن دارد با هر لباسی و یا هر ظاهری باید از او گریخت و در کنارش نایستاد.

ترور و سرمایه گذاری بر روی تروریسم و جنگ و پول شوئی مخصوصا در جامعه دیجیتال و اطلاعات و اینترنت و فیس بوک نمیتواند و نباید در اقتصاد گولوبال و جهانی نقشی داشته باشد و چون رژیم اسلامی و نیروهای تشکیل دهنده نظامیش قادر به خاتمه دادن به این سرمایه گذاری نیستند و کشور گشائی و ظهور مهدی موعود را برای تصرف جهان در دستور کار دارند نمیتوانند با نظام بانکداری جهانی و سرمایه گذاریهای بین المللی سهیم و شریک شوند و بدین خاطر این چند صباح دست کشیدن از رسیدن به بمب اتم بزودی جایش را به گرایشات تهدید آمیز گذشته از قبیل نابودی اسرائیل بسیار شدید تر خواهد داد

تنها راه باقی مانده برای پیوستن ایران به اقتصاد جهانی سرنگونی و برچیدن این نظام ضد عقلی و ماقبل تاریخی اسلامی مهدی بیا مهدی بیا است و پس از این سرنگونی و برچین نظام فقاهتی خواهد بود که پویائی اقتصاد و سرمایه گزاریهای جهانی همراه دموکراسی و شرکت فعاله مردم در سیاست و اقتصاد بچشم خواهد خورد از آمار ورشکستگی های روزانه شرکت ها و منابع تولیدی بیکاری آوارگی کارگران تورم و اعتیاد که زائیده خود این رژیم و سوانح آن است بعلت آگاهی خوانندگان گذشتم

نوید اخگر ۲۵ ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی

سوئد استکهلم