کشتار یک خانوادۀ بلوچ توسط نیروهای سپاه!

کشتار یک خانوادۀ بلوچ توسط نیروهای سپاه!

بنابرخبرهای منتشره شده توسط رسانه های بلوچ؛ ساعت ۲ نیمه شب شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ برابر با ۲ آوریل ۲۰۱۶ میلادی، نیروهای جنایتکار سپاه پاسداران حکومت اسلامی در یک اقدام جنایتکارانه؛ ماشین احمد صحوی را با موشک آر.پی.جی ۷ مورد هدف قرار دادند که و تمام اعضای خانواده او را در آتش سوزاندند.

این در حالی است که منابع دروغپرداز جمهوری اسلامی خبر این جنایت را طوری پخش کرده اند که گویا نیروهای بدنام و منفور سپاه قدس، یک تیم عملیاتی سازمان مجاهدین خلق ایران را باصطلاح منهدم نموده اند!!!

از جمله یکی از فاحشگان سپاه قدس به اسم محمد مارانی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم ادعا کرده است که : با همکاری و تعامل مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، یک گروهک تروریستی وابسته به منافقین در شهرستان نیکشهر به طور کامل منهدم شد.»

سایت عدالت نیوز؛وابسته به سازمان جیش العدل بلوچستان با درج اصل خبر چنین نوشته است:” سرنشینان پیکان سواری که از اعضای یک خانواده بودند در اتش حاصل از شلیک ارپی جی از سوی ماموران سپاه قدس سوختند.

این سایت در ادامه می نویسد:” همچنین بارها دیده شده است که مقامات امنیتی جمهوری اسلامی هرگاه که مامورانشان مرتکب خطایی در اجرای دستورات محوله خود میشوند در صدد توجیه عمل آنها بر میایند.

 سال گذشته زمانی که ماموران امنیتی بر روی مسولین بومی شهرستان سراوان اتش گشودند در توجیه این عمل خود ابراز داشتند که ما در کمین قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.!

 در بلوچستان بدلیل عدم پاسخگویی مسولین قضایی و حکومتی به شکایات مردم در ضمینه چنین اعمالی و همچنین اختیارات نامحدود نیروهای امنیتی، باعث شده است که پیوسته اعتراضات وشکایات مردم این استان در چنین مواردی مورد رسیدگی قرار نگیرد. “

واقعییت اینست که خلقهای ستمدیدۀ ایران در چنگالهای خونریز جمهوری اسلامی؛ بعنوان سگ زنجیری امپریالیسم جهانی اسیرند و در حال حاضر نیز  کسی نیست که بداد آنان برسد و رژیم ارتجاعی و سرسپردۀ اسلامی هم در راستای منافع سرمایۀ مالی و انحصاری هر بلایی که بخواهد بر سرآنان می آورد!

امپریالیستهای تروریست و متجاوز نیز در حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی؛ هر نیرویی را که به تهدید و خطری برای نظم موجود تبدیل شوند در لیست سازمانهای تروریستی قرار می دهند و تا مرز انهدام و نابودی کامل آن پیش می روند. نمونه روشن و واضح آن خلع سلاح ارتش آزادیبخش ملی و مجاهدین خلق در عراق توسط آمریکا و محکوم کردن عملیات نیروهای بلوچ بر علیه نیروهای سپاه و بسیج ضدخلقی از سوی ایالات متحده  و اتحادیۀ اروپا است که تاکنون دهها بار صورت گرفته است!

در ضمن بخش عظیمی از نیروهای چپ وراست مخالف جمهوری اسلامی که دهها سال است در خارج کشور به سر می برند و از نظر طبقاتی نمایندۀ لایه های میانی و شسته و رفتۀ تهرانی و اصفهانی و شیرازی هستند و کل ایران را از منظر منافع جنبش رفرمیستی و پراکندۀ همین لایه ها و”اقشار” می بینند؛ وقتی اخبار دهشتناک سرکوب خلق بلوچ و عرب را می شنوند؛ طوری از کنار آن می گذرند تا زبانم “لال” کمونیست مدرن و “غربی”؟؟؟ آنان با درد و رنج توده های اعماق “آلوده” نشود!

 به همین جهت؛تا وقتی که یک مبارزۀ مسلحانۀ سرتاسری و انقلابی بر علیه سرمایه داری وابسته به امپریالیسم و کارگزار سیاسی آن یعنی جمهوری اسلامی آغاز نشود؛ هرازگاهی باید شاهد چنین جنایاتی از سوی نیروهای ستم و سرکوب اسلامی بر علیه خلقهای تحت ستم ایران باشیم!

سیامک دهقانی