بشریت متمدن باید علیه بربریت و تو حوش موجود قد علم کند

ما هر روز شاهد جنایات گروه های تروریست اسلامی هستیم. از فرانسه تا ترکیه و از بروکسل تا لاهور پاکستان و از عراق تا افغانستان و سوریه و ….. با دیدن این صحنه های دلخراش تکه پاره شدن انسانها و مخصوصا کودکان، قلب هر انسانی که یک ذره حس انسانی و نوع دوستی داشته باشد بدرد می آید.
از طرفی شاهد جنگ و خونریزی، آواره شدن وبی خانمان شدن میلیونها مردم کشورهای جنگ زده هستیم و از طرف دیگر شاهد عملیات انتحاری تروریستی گروه های ضدبشر و وحوش اسلامی هستیم که در کشورهای اروپایی جان مردم بیگناه را در کنسرت ها و متروها و فرودگاه های این کشورها میگیرند و قربانی توحش اسلامی میکنند.
این جنایات تا آنجا پیشرفته که حتی دولتهای فخیمه اروپایی و آمریکایی هم “صدایشان در برابر” این جنیات و کشتار که خود بوجود آورنده انواع اقسام گروه های تروریست اسلامی از طالبان تا القاعده و بوکو حرام و داعش ودهها جریان دیگر توروریستی بوده و هستند، در آمده است.
از انتقال خمینی از نجف به پاریس و ازآنجا به ایران گرفته تا بوجود آوردن طالبان در برابر اشغال افغانستان توسط شوروی سابق، تا داعش در عراق و سوریه، تا حمایتهای وسیع مالی و سیاسی دولتهای اروپایی از جریانات اسلامی در اروپا تحت نام نسبیت فرهنگی، ساختن صدها مسجد و دائر کردن مدارس مذهبی که مرکز پرورش جریانت تروریستی است، بروشنی نشان میدهد که همه این دولتها در بوجود آوردن این وضعیت سهیم بوده و هستند و باید در برابر این وضعیت جوابگو باشند.
ژست کمیک این دولتها برای مقابله با تروریسم خنده دار تر و در عین حال مزحک تر از آن است که کسی این ژست گرفتنها را باور کند. این کمیک بودن قضیه وقتی بیشتر نمایان میشود که دولتهای پاکستان و جمهوری اسلامی، که خود منبع اصلی پرورش تروریسم هستند، اعلام میکنند که “علیه ترورسیم می ایستند”.
جارو کردن و از بین بردن کامل این جنایت و وحشی گری تروریسم اسلامی کار ما مردم جان به لب رسیده از این وضعیت است. کار بشریت متمدن است. کار ۹۹ درصدی ها است که خواهان یک زندگی انسانی و بدور از هرنوع جنگ و ترور و جامعه ای مملو از صلح و آرامش هستند.
باید بشریت متمدن در دنیا قدعلم کند و تمام قد برای تغییر این وضعیت بنفع انسان و انسانیت بمیدان بیاید، راه دیگری وجود ندارد.
۲۹ مارس ۲۰۱۶
ایسکرا ۸۲۵