معامله با ترکیه؟

اگرچه  در سکوت آتش بس در سوریه از تاریخ۲۷  فوریه ۲۰۱۶، مقالات چندی توسط فواحش ادبیات سیاسی نوشته  و منتشر شد  که در آنان پوتین را به عنوان منشأ و مسبب سیل پناهندگان بسوی اتحادیه اروپا معرفی و محکوم می کردند، لیک تا کنون که  مذاکره ات  نشست ژنو تازه شروع شده است، علت ها و واقعییت ها با وضوح و روشنی کامل موجودند و هنوز از بین نرفته اند.

با گسترش توطئه های امپریالیست ها ی آمریکا و انگلیس و نقشه های نواستعماری اشان در تولید انواع اسلامیست ها از شیعه تا سلفی سنی در جهان ، سیلان خون پناهندگان به سوی اروپا شروع به جاری شدن کرد. مثل جریان هر رودی،  مسدود کردن بی برنامه و از میانۀ راه آن، فقط باعث جمع شدن و سپس، شکستن سد و جریان سیل می شود.

شرق و آفریقا از جهنم تحمیلی اسلامیست ها به جان آمده  و به عنوان پناهنده به غرب، در حرکت است. همین !!!

تا کنون صحنه گردان میدان، آمریکا و انگلیس بوده اند و توسط ارتش نیابتی اسلامیست اشان ، با کشتن مردم ، تجاوز به تمامی حقوق انسانی مردم ، ویران کردن ممالک و بی خانمان کردن مردم،  آنان را مجبور به دست کشیدن از مبارزه و ناچار به فرار کرده اند .

واگر اروپا آنان را در نیمۀ راه متوقف کند به باند فاسد وظالم پیوسته است.

از جهتی دیگر، هر کشور دارای امکانات معین و محدودی است که اگر در رهبریت سیاسی دزدی و فسادی نباشد، برای نیاز خود آن ملت کافی خواهد بود. هنوز اتحادیۀ اروپا نتوانسته شرایط  مشابهی از نظر سطح زندگی بین ممالک اعضای خود بوجود آورد.

شما نمی توانید یک خونریزی را بطور قطعی با قطور کردن پانسمان و بانداژ، بند آورید. معالجۀ اساسی از بین بردن علت خونریزی است.

معامله با رژیم فاسد ترکیه؟!  که خود بخشی واقعی و ابزار شکنجه گران آمریکایی است؟ و مسبب ،

علت و عنصر فعال ایجاد جریان خونین پناهندگان است ؟

آن دولت اسلامیست ، فقط متوسل به ریا و تزویر خواهد شد. آمریکا طراحی می کند و فرمان صادر

می کند ، سعودی ها ورژیم  ترکیه اطاعت.

تعداد زیادی از جوانان اروپا در مساجد تحت نفوذ دولت های اسلامیست ترکیه و عربستان سعودی شستشوی مغزی شده اند. از اروپا برای حرص و آز  آمریکا سوء استفاده شده است . جوانان جذب شده در مساجد اروپا ،توسط درجه داران آمریکایی در ترکیه تعلیم دیده اند. و برای کشتن مردم به ممالک مختلف فرستاده شده اند . حالا سیاستمداران هالیودی آمریکا در اجرای نقشی هستند که انگار از هیچ چیز خبر ندارند. و مشغول گول زدن مردم دنیا در نمایش حملۀ ائتلافی به داعش! آقای جان  کری وزیر خارجۀ آمریکا، در روز ۱۷ مارچ اعلان کرد که فکر می کند داعش نسل کشی کرده است. آقا می خواهید که را خر کنید ؟ دست پروردۀ خودتان ، دستور خودتان را اجراء کرده! حال که بازندۀ جنگ نیابتی ۵ ساله اید ، نوکران خودتان را به نسل کشی محکوم می کنید؟ و فرمانده ارشد ناتو، یویس استولنبرگ  روزی چند بار حل مشگل سوریه را فقط در سلاخی سوریه به قطعات کوچک، مثل یوگسلاوی سابق، غرغره می کند.

این بدان معنی است که ، حال که آمریکا نتوانسته تمام سوریه را توسط داعش تحت سلطۀ خود  درآورد ، می خواهد حد اقل  در بخشی هایی  از آن به حاکمیت داعش و غیره سلطه داشته باشد.

دولت ترکیه سارق و دودوزه باز است . یکی به نعل می زند و یکی به میخ.  اتحادیۀ اروپا باید خود ابتکار عمل را به دست گیرد. تا به حال باید برایش روشن شده باشد که آمریکا شریک صادقی برای او در ناتو نیست. آمریکا شرق و افریقا را ویران می کند و بدبختی های حاصله برای اروپا می ماند.

جریان پیوسته و بی وقفۀ پناهندگان ، قبل از آن که منشأ نیروی کار باشد ، منشأ فقر و ایجاد مشکلات عدیده از حضور اعضای اعزامی داعش در میانشان برای عملیات آتی در اروپاست.

پس چه باید کرد؟

دو رشته از اقدامات در پیش روی اتحادیه اروپا قرار دارد. اقدامات فوری و اقدامات بلند مدت.

اقدامات فوری:

  • – ارتقاع صلح جهانی

–    بجای معامله با ترکیه ، تماس فوری و مستقیم با دول ممالک منشأ  سیل پناهندگان ، برای شروع

کمک به آنان در ایجاد شرایط  انسانی زیست در آن ممالک

–    خروج از ناتو

–    جدا شدن از شراکت با آمریکا

– متوقف کردن تمام فعالیت های سیاسی در مساجد اروپا

–   تخته کردن تمام مساجد گاراژی، حیات خلوتی و زیر زمینی

–  متوقف کردن تمام کنش های ارتجاعی اسلامیست ها از حجاب تا مهد کودک  و غیره در اروپا

کسی در صدد توهین به دین افراد دیگر نیست. ولی این افراد در انتخاب کشور برای زندگی دچار اشتباه شده اند.

–  فرستادن سریع کسانی که آرزو مند زندگی به روش اسلامی هستند  به عربستان سعودی و ترکیه .

اقدامات بلند مدت:

– آمریکا باید از رهبری جهان پایین کشیده شود.-

–  بجای آن خیلی بهتر است نقشۀ آینده را اروپا با روسیه طرح کند.

–  روشنفکران تحصیل کردۀ اروپایی علاقمند به کمک به مردم تحت ستم جنوب هستند. آنان را در گروه های پزشکی ، فرهنگی ، تکنیکی وغیره  متشکل وفرستادن رسمی و قانونی آنان را هموار  کردن.

–   بدبختی توجهی به مرزها ندارد ، در همه جا منتشر می شود. انسان های روی زمین یک خانواده هستند. آنها دوست دارند به یکدیگر کمک کنند. بیایید تحقق این آرزو را برایشان میسر کنیم.

در جامعه انسانی امروز، احترامی عمیقا ضد امپریالیستی، توأم با سپاس و تقدیر به ملت روسیه و پرزیدنت پوتین برای کمک بسیار ارزنده اشان  به مردم سوریه در جنگ با ارتجاعی ترین نیروی تاریخ ، داعش آمریکا ،  ابراز می شود .

پایداری و مبارزۀ ارتش سوریه و پرزیدنت بشار اسد علیه دولت اسلامی در حد والایی تحسین و  تقدیر می شود.

اتحادیۀ اروپا در کنفرانس صلح سوریه در ژنو جانب داری از مردم سوریه در مقابل داعش

 آمریکایی  را خدمت به حق وعدالت خواهد دانست. یک کشور با یک دولت.

نابود باد دسیسه های آمریکا و انگلیس

سرنگون باد تمام حکومت ها و جنبش های  مذهبی

www.farah-notash.com    Women’s Power

Womens-power.farah-notash.co