Halal TV حلال تی وی، دهن گجی به جامعه مدرن است!

ترجمه فارسی مقاله اسماعیل مولودی در روزنامه های اکسپرس و گ ت سوئد که بتاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۰۸ چاپ شده (صفحه بحث روز)

اسماعیل مولودی  
نامه به مسئول تلویزیون سوئدخانم ایوا هامیلتون

Eva Hamilton 

چندی هفته ای است که تلویزیون سوئد روزهای دوشنبه بین ساعت هشت ونیم شب تا نه شب برنامه ای پخش میکند بنام حلال تی وی که سه نفر از زنان جوان با حجاب برنامه را میگردانند. 

اولا باید بگویم حلال یعنی پاک از هر نوع سنت و روش غیر اسلامی، حلال یعنی؛کشتن غیر مسلمان بدست مسلمان حلال است، حلال یعنی؛ اگر زن یا دختری خارج از ازدواج رابطه جنسی داشت باشد کشتنش حلال است،  حلال است که همجنسبازها را بکشند و حلال است که زن نصف مرد ارث بگیرد. حال تلویزیون سوئد با پول مالیات مردم و با پول کسانی که حق رادیو تلویزیون میدهند یک برنامه ای راه انداخته که این مزخرفات را به خورد مردم بدهد. من به این کار اعتراض دارم. رادیو تلویزیون باید بری باشد از هر موضع گیری مذهبی و سیاسی. رادیو و تلویزیون باید وسیله ای باشد برای اشاعه فرهنگ مدرن و انسانی. مذهب امر خصوصی انسان است و اجازه نباید داد که در سازمانهای اجتماعی و عمومی دخالت کند. اسلام بعنوان یک مذهب که امروز بعنوان اسلام سیاسی در تلاش است، دارای  جهتگیری سیاسی است و در بعضی از کشورها در حاکمیت است مثل عربستان صعودی، پاکستان، ایران، افغانستان و تعدادی از کشورهای اسیایی و آفریقایی. اسلام مذهبی ضد برابری زن و مرد ( بهمین خاطر است که زنان و دختران در اسلام رای شان و ارث بردنشان نصف مرد است) ضد هر گونه آزادی های فردی و اجتماعی انسانهاست. این مسخره و تراژیک است  که مذهبی ضد زن مثل اسلام تلاش میکند که صورت خون آلودش را بوسیله تلویزیون سوئد لاپوشانی کند، اما همه میدانند قضیه چیست؟!(این نمونه ای کاملا آشکارا از سیاست راسیستی نسبیت فرهنگی است)

برنامه ای که بوسیله اسلامی ها تهیه و پخش میشود درست مثل این است که نازیستها، ساتانیستها و راسیستها از تلویزیون سوئد برای اهداف خود برنامه پخش کنند. اسلام سیاسی ضد هرگونه آزادی مذهب، آزادی بیان و یا هرگونه آزادی است. اسلام سیاسی ضد برابری زن و مرد، ضد آزادی عقیده و نظرات است. اسلام سیاسی آماده است برای خفه کردن صدای آزاد انسانها به هر جنایتی دست بزند (به بمب گذاری گروههای اسلامی نگاه کنید)

در اسلام کسی حق ندارد به قرآن انتقاد کند، کسی حق ندارد به پیغمبر انتقاد کند، اگر بگویید با دوست پسرت همخوابگی کردی میکشند، در سوئد ما شاهد این قضیه بودیم و هستیم. هیچکس جرئت نفس راحت کشیدن در حاکمیت اسلامی ندارد. به کشورهایی که اسلام در آن حاکمیت میکند نگاه کنید! من و صدها مثل من که از حاکمیت غیر انسانی اسلام مجبور به مهاجرت شدیم، مزه حاکمیت اسلام را چشیدیم و میدانیم چه میکنند. بهمین خاطر شدیدا به تلویزیون معترض هستیم که همچنین برنامه ای غیر دمکراتیک م ضد آزادی را پخش میکند. حلال تی وی یک دهن کجی به جامعه انسان مدرن است. شرم آور است که تلویزیون سوئد همچنین برنامه ای را پخش میکند و این دقیقا علیه تلاش بیوقفه مردمانی است که در این جامعه برای آزادی و برابری زن و مرد مبارزه میکنند. این توهین کردن به مبارزه و تاریخ مدرن جامعه سوئد است. 

اسماعیل مولودی
 
 

Läs min debatt artikel  om Halal TV  
 

http://www.gt.se/nyheter/2.1255/1.1378211/debatt-halal-tv-ar-en-skymf-mot-vart-samhalle