برگ سیاه دیگری در کارنامه احزاب ناسیونالیستی در کردستان عراق!

برگ سیاه دیگری در کارنامه احزاب ناسیونالیستی در کردستان عراق!

نسان نودینیان

مماشات و میدان دادن به رژیم جنایتکار اسلامی در کردستان عراق برگ سیاه دیگری به کارنامه احزاب ناسیونالیستی در کردستان عراق، افزود. احزاب حاکم و خودگمارده ناسیونالیستی در کردستان عراق، حضور دولتهای ارتجاعی در کردستان عراق را گسترش داده اند.
اخیرا در ١١فوریه ٢٠١۶”مرکز فرهنگی – ورزشی امام خمینی” با حضور استاندار و یکی از آدمکش های جمهوری اسلامی مرتضی عبادی سرکنسول ایران در اربیل و شماری از مسئولان احزاب ناسیونالیست کرد در شهر کرکوک افتتاح شده و همزمان در شهر سلیمانیە، با حضور تعداد زیادی از احزاب همپیمان در کابینە دولت نچیروان بارزانی و با حضور “هیرو ابراهیم احمد” همسر جلال طالبانی مراسم “گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران” برگزار شد.
جلال طالبانی و مسعود بارزانی و عناصر اصلی این احزاب در طول سه دهه گذشته در انجام خدمتگزاری به جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و تا دوره وجود خمینی دست بوس او بوده اند. آن ها شهرهای کردستان عراق را به میدان مانور سپاه پاسداران و عناصر اطلاعاتی و جاسوسی جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند.
“مرکز فرهنگی ـ ورزشی اامام خمینی” استقرار لانه جاسوسی ــ تروریستی دیگری علیه نیروهای انقلابی و آزادیخواه ایرانی در کردستان عراق است.
افزایش حضور جمهوری اسلامی در کردستان عراق، به معنی افزایش شبکه های جاسوسی و نا امن کردن محیط زیست و زندگی مهاجرین ایرانی ساکن در کرکوک، سلیمانیه و اربیل است.
سکوت اپوزیسیون سرنگونی طلب ایرانی و نشنیدن صدای نارضایتی بحضور جمهوری اسلامی قابل توجیه نیست.
تامین امنیت سازمان و احزاب سیاسی مستقر در کردستان عراق، امنیت حضور صدها فعال سیاسی و صدها کارگر مهاجر در شهرهای کردستان عراق در گرو اعتراض و نارضایتی به سیاستهای تسلیم طلبانه احزاب ناسیونالیستی حاکم بر اقلیم کردستان، است.

٢۶بهمن ١٣٩۴
١۵ژانویه ٢٠١۶

ایسکرا ۸۱۹