پیامی به مردم کردستان عراق

بانگه واز بۆ خه ڵکی کوردستانی عێراق …!
خه لکی ئازادی خوازو شۆڕشگێڕی کوردستان
خه باتی خۆتان رێکخراو بکه ن وهه ر له ئێستاوه شۆرای چه کداری گه ره که کان دامه رزێنن،له قۆناغی یه که م دا ئێوه ده بێت رێکحراو برۆنه پێشێ ، چه که کانتان به دژی که سانێک که پارێزگاری له م ده سه ڵاته گه نده ڵه که دیقاع ده که ن به ره و روو بکه نه وه ، و لووله ی چه که کانتان به رو سنگی ئه و که سانه بگرن که که ئێوه هان ده دات بۆ ته سلیم بوون له به رانبه ر مافیاکانو ئه وانه ی به خوێنی کرێکارو خه ڵکی ئازادی خواز تینوه ، و ئێوه بۆ سازش له گه ڵ ئه وان ده عوه ت ده کات ، له قوناغی دواتر ، ته واوی بارگاو مه قه راتی ده وڵه تی ، به ده سته وه بگرن و چۆلی مه که ن و خۆتانی تیا رێکخراو که ن بۆ ئه رکه کانتان وه جۆرێک ده سه ڵاتی جه ماوه ری و رادیکاڵ دامه زرێنن .
دواتر پارڵمان کوردستان به ده سته وه بگرن و ته واوی سه روه ت و که لو په له کانی به شێوه یکی ئیشتراکی له نێوان خه ڵک دا دابه ش بکه ن و ئه و پارانه ی که ده ست ره نجی خۆتانه به شێوه ی به رابه ر دابه شی بکه ن ،و ته واوی ئه و که سانه ی که له سه ر کوت و ئه شکه نجه و راوه تو نان له م ۲۵ ساڵه ده وری سه رکوتیان گێڕاوه و به پاره کانی ئێوه له نازو نعمه ت دا بوون ، ده س به سه ریان بکه ن و زیندانیان که ن تا له دوارۆژدا له به ر چاوی خه ڵکه وه مه حکه مه بکرێن ، نه هێلن به و پاره زۆرانه وه له کوردستان هه ڵبێن ،شۆڕش مسۆ گه ره به لام پێویستی به هوشیاری چینایه تییه ، و ئه م هوشیاریه له ده وره کانی شۆڕش به شێوه یکی خێرا به ده ست دێت .
هه ر که س چ پۆلیس ده وڵه تی و چ ئاسایش و چ که سانێک که به شێوه ی شه خسی له ماله کانیان چه کیان پێیه ، ده بێت چه که کانیان به ره و رووی ئه وانه ی که به شێوه یکی بیرو باوه رانه له خزمه ت ده سه ڵات دا بوون و له حه ولی ئه وه دا بوون که ده سه لاتی به عسی کوردی له کوردستان دابمه زرێنن به روو که نه وه و مه جالی مه قاومه تیان پێ مه ده ،ته واوی سیاسه ت مه داره کانێک که له رابردوو و تاکو ئێستا له نێو ئه م ده سه لاته تاڵانکه ره دا بوون له ده سه لات وبیانکێشنه خواره وه و ته واوی سه روه ت و سامانه کانیان له نێوان خه ڵک دا به شێوه یکی یه کسان دابه ش بکه ن ، هه ر که س ئه گه ر له مه قاومه تی کر د جا له هه ر حیزب و رێکخراوه یه ک بێت ده بێت تاوانی دوا که وتووی و خوی که له و ده سه ڵاته دیفاع ده کات بداته وه و ئه و کاته هیچ که س لێ به ر پرسیار نییه ، ده رگای مزگه وته کان داخه ن و نه هێڵن تاقمی قێزه ون و داعشه کانی کوردستان مه لاو جرو جانه وه ره کانی کوردستان له و ده رفه ته حه ساسه به قازانجی ئیسلامییه کان که ده ستیان هه یه له ژن کوشتن و دواکه وتووی که ڵک وه ر بگرن ،که سایه تی ئینسانی به ئینسانه های له خۆ نامۆ بگه رێنه وه ، سامانی جه ره یانی ئۆپۆرتو نیست }گۆران{ بگۆرن و ته واوی جه ریاناتی ئیسلامی که تایبه تن به ئو پۆزسیون ، هه ر وه کو سامانی دوو حیزبی دایک یانێ ، پارتی و یه کیه تی نیشتمانی له نیوان خه ڵک دا دابه ش بکه ن.
خه لکی ئازادی خواز ده بی ده ست به سه ر هه مووی ئه و سه رمایه و سه روه ت و سامانی کومه لگا وه کوو بانکه کان، فروکه خانه کان، شه ریکه کان و به تایبه تی شه ریکی نه وت بگرن و بیانکه ن به سه روه تی کومه لایه تی و ئیشتراکی. .
ئێمه له که ناری ئێوه داین و هه تا دڵۆپی خوێنمان له که رامه ت ئینسانی چینه زوڵم لێکراوه که ی کوردستان دیفاع ده که ین .
ئه مانه هه نگاوه سه ره تایه کانی هه ر شۆڕشێکی کۆمه ڵایه تییه ، هه ر ئه مرۆ ده س قێبکه ن که سبه ینێ دره نگه …!
برۆخی ده سه لاتی گه نده ڵ و فاشی هه رێمی کوردستان به رابه ری پارتی و یه کیه تی .
بژی ئازادی یه کسانی بژی حکوومه تی کرێکاری
حه سه ن مه عارفی پوور
۰۹٫۰٫۲٫۱۶ ئالمانیا

به یانیه که به فارسی
پیامی به مردم کردستان عراق
مردم ازادی خواه و انقلابی کردستان عراق
مبارزه ی خود را سازمان یافته کنید و از همین الان شورای مسلح مردمی شهرها، محلات و روستاها را تاسیس کنید. در مرحله ی اول شما باید سازمان یافته عمل کنید، اسلحه هایتان را علیه تمام کسانی که از ماندگاری این حکومت فاسد و خونخوار دفاع کرده و می کنند به کارگیرید و لوله ی اسلحه را به طرف کسانی بگیرید که شما را به سازش با سران مافیایی دولتی دعوت می کنند.
در مرحله ی بعدی تمام مقرات احزاب دولتی را تسخیر کنید و نوعی از حاکمیت توده یی رادیکال را تاسیس کنید. در مرحله ی بعد پارلمان کردستان را تسخیر کنید. تمام سرمایه های خصوصی و حکومتی را اجتماعی و اشتراکی کنید و پول های باداورده ی نفت را بین مردم به صورت برابر تقسیم کنید.
تمام کسانی که در طول بیست و پنج سال گذشته بخشی از سرکوب و شکنجه در کردستان بوده اند را دستگیر و زندانی کنید و نگذارید این جانیان با پول های میلیاردی شان کردستان را ترک کنند.
انقلاب عملی است که نیازمند اگاهی طبقاتی است و این اگاهی در دوره های انقلابی با سرعت بیشتری کسب می شود. هر کس چه پلیس دولتی و چه اسایش و چه کسانی که به صورت شخصی در منزل اسلحه دارند، باید اسلحه هایشان را به طرف دولتی ها و جانیان خونخوار و کسانی که در تلاش برای حاکم کردن حکومت بعث کردی در کردستان عراق هستند، بگیرند.
تمام سیاستمدارنی که از گذشته تاکنون در راس حکومت بوده اند را خلع قدرت کنید و سرمایه اش را بین مردم تقسیم کنید. هر کس مقاومت کرد، از هر حزب و ارگانی باید تاوان مقاومت ارتجاعی اش را پس بدهد. مساجد را تعطیل کنید و نگذراید اراذل و اوباش اسلامی از موقعیت فعلی به نفع اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی بهره بگیرند.
هویت انسانی را به انسان های از خودبیگانه بازگردانید. سرمایه ی جریان اپورتونیست گوران (تغییر) و کل جریانات اسلامی موسوم به اپوزیسیون را همچون سرمایه دو حزب مادر یعنی حزب دمکرات بارزانی (پارتی) و حزب اتحادیه ی میهنی جلال طالبانی (یکیتی) بین مردم تحت ستم تقسیم کنید.
ما در کنار شما هستیم و تا اخرین قطره ی خونمان از کرامت انسانی طبقات تحت ستم و محروم کردستان دفاع خواهیم کرد.
این ها گام های اولیه ی هر انقلاب اجتماعی هستند. همین امروز شروع کنید که فردا دیر است.
سرنگون باد حکومت اقلیم کردستان
زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری
زنده باد سوسیالیسم
حسن معارفی پور
۰۹٫۰٫۲٫۱۶ المان