ناسیونالیسم ایرانی تهوع اور است

ناسیونالیسم ایرانی تهوع اور است
کافی است یک ایرانی یک افتابه، یک سوزن، یک کاغذ توالت، یک دمپایی و یک فرغون و فندک و کبریت و غیره درست کند، انچنان ایرانی های ناسیونالیست در بوق و کرنایش می کنند که انگار تمام محققین دنیا بشر نیستند و تنها ایرانی هایی که “خون پاک اریایی” تو رگ هایشان جاری هست ادم هستند.
دانشگاه هایدلبرگ بالای سی و پنج هزار دانشجو دارد و هر ساله بهترین تحقیقات علمی در المان در این دانشگاه صورت می گیرد. این دانشگاه تاکنون رتبه ی اول در بین دانشگاه های المانی زبان به خود اختصاص داده است و ثروتمندترین دانشگاه المان است و ثروت این دانشگاه به خاطر تحقیقاتی است که محققین در این دانشگاه هر ساله ارائه می دهند. در دانشگاه هایدلبرگ اخر هر سال یک گزارش نوشته می شود و تمام تحقیقاتی که انجام شده است و پول هایی که بابت ان دریافت شده است، منتشر می شود و بس! دیگر کسی نه از خون پاک المانی و نه از منطقه گرایی صحبت می کند و نه از ملیت محقق صحبت می کند.
در همین شهر چند هزار پرفسور، دکتر، متخصص، صاحب نظر و غیره وجود دارد و بیشترین متفکران المان از فلاسفه گرفته تا جامعه شناسان مطرح در سطح دنیا در همین دانشگاه درس خوانده و تدریس کرده اند، ولی تاکنون ندیدم که به اندازه ی یک هزارم، ایرانی هایی که مثلا یک تحقیق انجام دادند، تو بوق و کرنایش بکنند!
نژاد پرستی در ایران یک معضل جدی است و باید با ان مبارزه شود!
کوبا کشوری است که در پژشکی بیشترین دستاورد ها را در سطح جهان داشته ولی کوبایی ها ان را به پای کوبایی بودنشان و خون پاک کوبایی نمی نویسند!
بسی کنید! این خزعبلات را دیگر تمام کنید! یک ایرانی لوله ی افتابه درست کرد! یک ایرانی رید! یک ایرانی چه غلطی کرد ووو