رسانه ی بورژوایی، ژورنالیسم و نوکر و راسیسم

رسانه ی بورژوایی، ژورنالیسم و نوکر و راسیسم
سربازان امریکایی هنگام حمله به عراق بارها و بارها به کودکان زیر سن تجاوز کردند ولی هیچ رسانه ی رسمی در کشورهای متروپل گزارش این جنایات و تجاوزهای وحشیانه را منتشر نکرد. چند پناهنده جلو ایستگاه مرکزی قطار شهر کلن المان به دختران ممکن است متلک انداخته باشند، تمام رسانه های فاشیستی و بورژوایی بسیج شده اند، تا خارجیان مقیم المان را تجاوز گر و وحشی قلمداد کنند و اعلام کنند که امنیت در جامعه ی المان وجود ندارد. فاشیسم سیستماتیک و فاشیسم رسانه یی سال های سال است به همراه سرکوب پلیسی و فاشیسم از پایین دست در دست هم علیه توده ی مردم خارجی و ضعیف ترین اقشار اجتماعی به خصوص پناهجویان تنفر پراکنی می کنند و به هر بهانه یی به کل خارجیان در کشورهای اروپایی حمله می کنند.
افتضاح تر از این سایت استکهلمیان است که این خبر را به مراتب راسیستی تر از روزنامه های راسیستی بیلد سایتونگ منتشر کرده است. استکهلمیان همواره در سنگر نئونازی های اروپایی قرار گرفته است و به صورت علنی راسیسم اروپایی را تبلیغ کرده است و پناهجویان را انگل خوانده و می خواند.
کسی نیست این وسط بگوید اخر احمق های فاشیست، شما چرا به ارسال اسلحه به خاورمیانه و نابودی کامل کشورهایی مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه ووو با اسلحه های المانی و همکاری دولت المان در اکثر جنگ ها، اعتراض نمی کنید ولی متلک اندازی پناهجویان به دختران را بهانه یی برای حمله به کل انسان های خارجی و پناهجویان قرار داده ایید.
من شخصا مصاحبه ی دخترها با تلویزیون ان تی وی المان را دیدم و متوجه شدم تجاوزی در کار نبوده است و فقط در حد متلک اندازی یا لمس کردن بدن دختران بوده است. این اعمال هر شب در دیسکو ها اتفاق می افتد و پسران المانی زیادی را دیده ام که به زور خودشان را به دختران چسپانده اند و حتی هزار و یک کلک سر هم کرده اند تا بتوانند با دختران همبستر شوند، اما انگار برای المانی ها همبستری اجباری یا سوء استفاده از دختران عادی تر از عادی است ولی پیشنهاد دادن و متلک گفتن برای خارجیان تجاوز و وحشی گری است!!!
من مخالف هر گونه ازار و اذیت انسان ها هستم و از لمپنیسم و مذهب و ارتجاع و زن ستیزی و داش مشتی بازی و متلک اندازی و غیره بیزارم، اما انچه باید افشا شود اتفاقا ریاکاری و دوروی رسانه های بورژوایی در برخورد به پدیده های مشابه است. رسانه هایی که کاملا سیستماتیک راسیسم را تبلیغ می کنند و با سانسور واقعیات یا بزرگنمایی از یک سری مسائل کوچک، بر روی اتش فاشیست ها بنزین می پاشند و مردم را در سطح وسیع علیه پناهجویان بسیج می کنند!
کسی تاکنون گزارشی از پیرزن های المانی که مدام در دیسکوها دنبال پسران “کله سیاه”می گردند تا بوکسلشان کنند و یک شب را در بغل انان به سر برند، خوانده است و گفته است که این عمل سوء استفاده از پسران است؟! کدام رسانه ی بورژوایی تاکنون چنین پیرزن های کارکشته یی را تجاوزگر خطاب کرده است؟!!
رسانه های بورژوایی، ژورنالیسم نوکر و تمام کسانی که با اعتماد به این رسانه ها، مردم و خود را تحمیق می کنند، تنها اپورتونیست و دورو نیستند، بلکه تبهکار و مجرم هستند و باید به وقت خود تاوان پس دهند!
حسن معارفی پور
۵٫۱٫۱۶