زمانی که شکنجه گران و جلادان “قهرمان” و “مخالف” اعدام می شوند!

زمانی که شکنجه گران و جلادان “قهرمان” و “مخالف” اعدام می شوند!

کوتاه در مورد به اتش کشیدن سفارت عربستان سعودی توسط بسیجی های “طرفدار خط امام”، به بهانه ی اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی

اگر کسی تاریخ جنایات و نسل کشی جمهوری اسلامی را نداند و حتی چیزی در مورد اعدام های خیابانی در سی و هفت سال اخیر، کشتار مردم ترکمن صحرا و کردستان و تجاوز به زنان و مردان در زندان های رژیم و اسید پاشی و قتل های زنجیره یی و حادثه ی کوه دانشگاه و سرکوب دانشجویان ازادی خواه و برابری طلب و سکته های پرولتری و شوک های الکترونیکی به زندانیان سیاسی و غیره و غیره، در ایران نشنیده باشد، بی شک اعتراض بسیجیان مخلص نظام و به اتش کشیدن سفارت عربستان سعودی در مشهد، در “اعتراض” به اعدام یک روحانی شیعه در عربستان سعودی را “قیام قهرمانانه” ی بسیجی ها و لباس شخصی ها خواهد خواند!! اما رژیم هار و خونخوار اسلامی ایران باید این را بداند که مردم ایران نه الزایمر گرفته اند و نه افکار عمومی خارج از ایران، از تاریخ پر از قتل عام و کشت و کشتار رژیم اسلامی و جنایتکار ایران بی خبر است.

رژیم ایران در سی و هفت سال گذشته با سرکوب و قتل عام مشغول فرهنگ سازی( بخوانید ضد فرهنگ سازی)است. از “انقلاب فرهنگی” (بخوانید ضد انقلاب ضد فرهنگی) و به تعطیلی کشاندن دانشگاه ها برای اسلامیزه کردن دروس دانشگاهی گرفته، تا مغز شویی کودکان و تلاش برای تحمیل حجاب به کودکان در سنین بسیار پایین، از سرکوب های سیستماتیک و جنوساید کمونیست ها و مخالفین نظام تا اعدام خیابانی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، از سانسور رسانه یی و ممنوعیت فعالیت احزاب و نیروهای اپوزیسیون، تا مغزشویی مردم در دوران بعد از جنگ رژیم ایران و رژیم بعث، از تجاوز به دختران “باکره” ی زندانی قبل از مرگ، تا اسید پاشی به روی زنان، از اوردن وحوش حزب الله لبنان برای سرکوب اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر ۷۸ تا سرکوب کارگران مس خاتون اباد با هلیکوپتر و تا دستگیری دسته جمعی دانشجویان ازادی خواه و برابری طلب و شکنجه و زندانی کردن انان و تجاوز های کهریزک دوران جنبش ارتجاعی سبز و سکته های پرولتری و مرگ های مشکوک فعالین سیاسی، همه و همه بخش بسیار کوچکی از جنایت رژیم منحوس و منفور جمهوری جهل و جنایت سرمایه داری اسلامی در دوران حاکمیت جهل و جنایت رژیم اسلامی هستند..

ما به خوبی می دانیم که رژیم جمهوری اسلامی در کشتار مخالفین خود دست کمی از امپراتوری جنایتکار عثمانی در قرن بیستم و دولت فاشیست اتاتورک و نازیسم هیتلری نداشته و ندارد و اگر این رژیم، می توانست همین الان هر مخالفی را به جوخه ی اعدام می سپرد. بنابراین “قیام” از بالا علیه اعدام یک روحانی مرتجع و جلاد توسط یک دولت جلاد، ان هم قیام توسط کسانی که خود جلاد و شکنجه گران زندان های خوفناک رژیم اسلامی بوده و هستند، زیادی کمیک است.

باشد که رژیم ایران با این عمل به جهانیان نشان دهد که “مخالف” اعدام است. بر اساس امارهای رسمی رسانه های راست که هم به میخ می زنند و هم به نعل، جمهوری اسلامی هر هشت ساعت یک بار یک نفر را به جوخه ی اعدام می سپارد و این رژیم در طول سالیان اخیر همواره در صدر دولت هایی بوده است که مخالفین سیاسی خود را اعدام کرده است. کشتار فله یی زندانیان سیاسی و قتل عام جاده ها و کشتار مردم کردستان و ترکمن صحرا و دیگر مناطق محروم بماند!

کشمکش بین المللی بر سر سهم خواهی از اوضاع خاورمیانه

بدون شک اسلام شیعی و سنی هر دو فاشیستی هستند و هر دو منشاء در تفکرات فاشیستی محمد پیامبر پدوفیلی مسلمانان دارند. هر دو مذهب قران را به عنوان پلاتفرم کشت و کشتار مخالفین خود قبول داشته و هر دو به اندازه ی کافی تاریخی پر از کشت و کشتار دارند. کسانی که در این وسط و در کشمکش های جهانی که روی کشمکش های منطقه یی تاثیر به سزایی دارند و کشمکش های منطقه یی را جهت می دهند، طرف یکی از طرفین دعوا را می گیرند، در دام فاشیسم شیعی یا فاشیسم سنی افتاده اند و هر عقیده و مرامی که داشته باشند، فاشیستی بیش نیستند.

هر کس می داند در کشمکش های سوریه و عراق، امریکا و ناتو طرف داعش و ارتش ازاد سوریه را گرفته و می گیرند و عربستان سعودی، ترکیه و قطر به همراه دیگر دولت ها و جریانات سنی مذهب مانند دولت اردن و جریان فالانژیست سلفیست بارزانی هم در جبهه ی ناتو و عربستان سعودی قرار گرفته اند.
عربستان یکی از نزدیکترین متحدان امریکا و غرب در خاورمیانه است و بزرگترین قراردادهای اقتصادی را با اعضای ناتو امضا می کند و می توان گفت عربستان یکی از پایگاه های نفوذی امریکا در این منطقه است. در بین دولت هایی مانند عربستان و ترکیه و قطر و اردن و عشیره ی بارزانی و داعش، اختلافات تاکتیکی وجود دارد، اما استراتژی همگی یکی است، دفاع از منافع امپریالیسم امریکا و تلاش برای تثبیت بیش از پیش ناتو در خاورمیانه.

طرف دیگر قضیه جمهوری اسلامی، بشار اسد، حزب الله لبنان، اتحادیه ی میهنی کردستان عراق و غیره هستند که انان هم علیرغم اختلافات درون خانوادگی در جبهه ی امپریالیسم روسیه قرار گرفته اند.

اگر کسی بخواهد دلیل اعتراض بسیجیان مخل” طرفدار خط امام ” به اعدام شیخ نمر را متوجه شود و ان را علمی تفسیر کند، نمی تواند کشمکش های منطقه یی و جهانی را در بروز این اعتراض نادیده بگیرد. اتفاقا دولت جمهوری اسلامی تمام اعمالی را که امروز داعش انجام می دهد و در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر می کند، بیست و چند سال پیش انجام داده است ولی به دلیل عدم توسعه ی فناوری ارتباطات در ان دوران امکان انتشار وسیع ان را در سطح افکار عمومی نداشت! اتفاقا داعش شاگرد جمهوری اسلامی است و جنگ انان بر سر تحمیل هژمونی سنی گری یا شیعه گری در منطقه نیست. این دیگر یک جوک است که خمینی گفته بود راه قدس از کربلا می گذرد. جمهوری اسلامی به هیچ وجه نتوانست امال و ارزوهای خود را به ان صورت که از ابتدا در تلاش برای رسیدن ان بود پیش ببرد و جنگ رژیم ایران و عراق و سرکشیدن جام زهر از طرف خمینی جلاد، خود مهر تاییدی بر این واقعییت است که پروژه ی جمهوری اسلامی برای گسترش مذهب شیعه به سراسر خاورمیانه همان دوران شکست خورده بود. اینکه امروز جمهوری اسلامی در بخش هایی از عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و غیره نفوذ دارد بر کسی پوشیده نیست، اما خمینی برنامه ی تبدیل کردن کل منطقه به مسلمان شیعه را در سر می پروراند! اگر جمهوری اسلامی تا حدودی به یک قدرت منطقه یی تبدیل شده است در مقابل دولت های دیگر هم قوی شده اند و به قدرت منطقه یی تبدیل شده اند و این دولت ها همیشه رقیب رژیم ایران و مانع جدی بر سر راه جمهوری اسلامی برای توسعه ی امپریالیسم شیعی بوده اند. اینکه ماهییت این دولت ها کاملا مثل دولت جمهوری اسلامی ایران ارتجاعی و کثیف است بحث دیگر است.

به هر حال هر حرکتی در فضای امروز جهان قبل از هر چیز یک عمل سیاسی است و بازتاب جهانی و منطقه یی دارد. عربستان سعودی با اعدام شیخ نمر در تلاش بود، واکنش جمهوری اسلامی را ببیند و ارزیابی کند. اتفاقا عربستان سعودی به عنوان یکی از مراکز تروریسم اسلامی در تلاش برای تعمیق بحران خاورمیانه و ناچار کردن امریکا به دخالت بیشتر در اوضاع است و از طرف دیگر جمهوری اسلامی هم در تلاش برای جلب بیش از پیش اعتماد روسیه و درست کردن یک ائتلاف قوی علیه جبهه ی ناتو و دولت های مدافع ناتو در خاورمیانه است. جنگ سنی و شیعی از یک جنگ زرگری فراتر رفته و به یک جنگ اقتصادی، سیاسی و هژمونیک در خاورمیانه تبدیل شده است. هر کدام از طرفین تلاش دارند در صورت تقسیم عراق و سوریه به صورت رسمی سهم بزرگ کیک را داشته باشند .
جمهوری اسلامی بعد از یک جنگ هشت ساله و کشته شدن نزدیک به دو میلیون از طرفین جام زهر را سر کشید و در چارچوب جغرافیایی ایران باقی ماند وسیاست دیپلماسی با غرب و دولت های همسایه را در پیش گرفت، داعش هم اگر به عنوان یک دولت تثبیت شود و از جانب غرب به عنوان دولت به رسمیت شناخته شود، بی گمان به جای کشت و کشتار فله یی و حمله به مرز دیگر کشورها، سیاست دیپلماسی را از سر خواهد گرفت و غرب و شرق دولت اسلامی شام و عراق را به عنوان دولتی از جنس جمهوری اسلامی خواهند پذیرفت!

حسن معارفی پور
۰۵٫۰۱٫۱۶