درود بر مردم شهر کامیاران!

رضا کمانگر

امروز چهارشنبه ۶آذر، بدنبال بالاگرفتن احتمال اعدام فرزاد کمانگر مردم شهر کامیاران در گروه های سنی متفاوت با حالت نگرانی به روشهای مختلف بطور خود جوش به حمایت از فرزاد و خانواده او پرداختند که بنوعی حکومت نظامی غیررسمی به نیروهای مسلح رژیم تحمیل گردیده بود. در طول روز نیروهای مسلح رژیم تجمعات کوچک و بزرگ مردم را که در جویای وضعیت فرزاد بودند بهم میزدند که در مواردی به درگیری منجر شده است. احتمال اینکه کسانی بازداشت شده باشند هنوز خبری منتشر نشده است.

درود بر مردم کامیاران!

مردم کامیاران امروز یک بار دیگر پیام محکمی را به گوش مقامات قوه قضائیه و سران رژیم اسلامی رساندند که تحمل اعدام فرزاد کمانگر را ندارند! امروز مردم کامیاران اعلام کردند فرزاد متعلق به همه مردم این شهر است و او نباید اعدام بشود!

مردم این ضرورت را درک کرده اند که فقط با حمایت وسیع وگسترده میتوانند جان فرزاد را نجات دهند.

امروز تنها شهر کامیاران نبود که در تلاش برای نجات جان فرزاد و در عین حال نگرانی بسر برد، در اکثر شهرهای ایران و همچنین در سطح بین المللی فعالین مدافع حقوق بشر از طریق نهادهای حقوق بشری در تلاش برای توقف اجرای حکم اعدام فرزاد بودند و تلاش بی دریغ و فراوانی انجام دادند.

هنوز حکم اعدام فرزاد لغو نشده است. خطر اعدام فرزاد بلقوه وجود دارد، درنتیجه تلاشها و حمایتهای گسترده تنها امید به نجات جان فرزاد کمانگر است!

۶ آذر ۱۳۸۷