تنور کشتار در کردستان ترکیه داغ است و جدان ها یخ بسته اند!

تنور کشتار در کردستان ترکیه داغ است و جدان ها یخ بسته اند!
در گرماگرم کشتار بی مرز در کردستان ترکیه و شکافتن سینه جوانان توسط ارتش فاشیستی این کشور. فقط خبرگزاریها نیستند که آگاهانه سکوت معنی داری را بر جامعه حکم فرما کرده اند، تا جهانیان از این فاجعه انسانی بی خبر باشند. دولتها و کلا محافل بین المللی، نیمچه حقوق بشیرها، همه و همه در مقابل جهتگیریهای منطقه ای اردوغان و راه انداختن حمام خون توسط ارتش فاشیستی این کشور سکوت کرداند. زبانشان لال ، کوشها کرّ، و چشمها را به خاطر منافعشان، بر روی این فاجعه انسانی بسته اند و عملا راه تداوم و تکرار این نسل کشی را هموار نموده اند!
در هم کوبیدن شهرهای کردستان، یورش به منازل مردم و مدرسه و دانشگاه، بگیر ببند و زندانی کردن، اعدامهای خیابانی، انفجارهای پی در پی. اعدام زن حامله و کشتن نوزاد هشت ماهه توسط پلیس فاشیستی این کشور بشریت را شرمسارکرده است. اگر جامعه بشری حالت نرمالی داشت که ندارد در مقابل این هجوم وحشیانه می بایست پردۀ سیاهی بر درِ اتحادیه اروپا بجای سکوتش آویزان می شد وهمه اعضای سازمان ملل را با شرمندگی به خانه هایشان روانه می شدند. رسانها و دفاتر حقوق بشریهای نان به نرخ روز خور، بجرم این سکوت ضد انسانی بسته می شدند. تا دیگر هیچ دیکاتوری، هیچ حکومتی، هیچ ارتش و پلیسی، بخود اجازه چنین حرکت ضد انسانی ای علیه بشریت را ندهد.
امروزه بر هر انسان شریفی، بر هر انسان منصفی وظیفه است برای دفاع از خواسته های بر حق ملت کرد و علیه نسل کشی دولت فاشیستی ترکیه به هر شیوه ممکن اقدام کند. سیاست ضد بشری دولت اروغان را محکوم نماید. زنده باد انسانیت. ۲۳ دسامبر ۲۰۱۵ . محمدامین کمانگر