کمونیستهای مسلمان

حزب شیوعی کردستان-عراق در یک اطلاعیه رسمی روز ۲۳ دسامبر که گویا روز تولد محمد مسلمانهاست را تبریک می گوید و در ادامه ان اروز میکند که این روز مذهبی و مبارک بتواند روزی باشد برای قوی کردن فرهنگ با هم زیستن، دمکراسی و یک زندگی مدرن اجتماعی و در آخر با تاکید این تولد را خجسته می نامد.

این تبریکات مخلصانه از طرف حزبی که خود را کمونیست میداند برای کارگران و مردم محروم کردستان جوکی بیشتر نیست. این در حالی است که کارگران و کارمندان در کردستان ماههاست حقوق دریافت نکرده اند و در بدترین وضعیت اقتصادی و معیشتی قرار دارند. اعدام زنان، تجاوز، کسترش فحشا و تن فروشی آوارگان در سن کم ۱۰-۱۲ سالگی و دهها مشکل دیگر که همه اینها تولیدات کثیف اسلام و سرمایه داری هستند که کردستان را از یک طرف به اردوگاه گرسنگی برای کارگران، زنان، کودکان و محرومان و از طرف دیگر به سرزمینی افسانه ای برای فروش نفت، قاچاق اسلحه و یک پلاتفرم و پایگاهی امن برای دولتهای فاشیست ترکیه و ایران تبدیل کرده است.

اطلاعیه حزب شیوعی کردستان برای تبریک تولد محمد که سمبل موجودیت کثیف ترین مذهب ضد بشریت است جز توهین و دست کم گرفتن شعور مردم کردستان چیز دیگری نیست. این تبریک به معنای تجدید میثاق با یک اسلام سیاسی است که مسبب تمام بدبختیهای منطقه و کشنده ترین سلاح سرمایه برای استثمار و تبدیل کردستان به یک اردوگاه بدون هیچ نشانه ای از تمدن ، رفاه و آزادی است.

کمونیسم اعتراض طبقه کارگر ومردم محروم جامعه برای براندازی نظام سرمایه داری و تلاش برای بدست آوردن دنیائی بهتر و امن تر است. حزب، تشکیلات و هر فردی که کمونیسم را با تمام وجود لمس و درک و برایش مبارزه نکرده باشد نمیتواند برای براندازی نظام ضد بشری سرمایه داری و مذهب از هر نوعش تلاش کند و در آخر به چیزی شبیه به این حزب اسلامی – کمونیستی تبدیل میشود .

کارگران، زنان و مردم محروم کردستان باید در این وضعیت حساس و متفاوت با هر دوره ی از اعتراضات، بمباران و آوارگی های ۴۰-۵۰ سال گذشته بیشتر از هر دوره ای متحد و در مقابل سازمانها و احزابی که کاسه لیس حکومت و مذهب ضد بشری اسلام هستند قد علم کنند و اجازه ندهند حزبی مانند حزب شیوعی با یک نماینده در پارلمان و تعدای از اعضای ضد کمونیست و کاسه لیس سعی کنند به حکومتی مشروعیت بدهند که از هر گونه نشانه مدرنیسم و انسانیت مبرا است.

مردم کردستان باید روز سیری شکمشان را به هم دیگر تبریک بگویند و روز تولد آدمکشان را از تقویم و ذهن خود پاک نمایند .

یوسف رسولی