سرمایه داری ،اسلام و مردمی در خدمت ارتجاع …

سرمایه داری ،اسلام و مردمی در خدمت ارتجاع …

اسلام بمثابه یک دین اکنون در دنیا وبال گردن همۀ مردم شده است .مذهب و اسلام ابزار ارتجاع است و هم وسیلۀ سرکوب مردم که سرمایه داری جهانی بانی رشد و گسترش آن شده است . اما مردمیکه که ابزار و وسیلۀ اسلام شده اند و عملیات انتحاری و سنگسار میکنند و بنام اسلام قتل عام میکنند هم در واقع جزو صف ارتجاع محسوب میشوند .

دنیای سرمایه داری امروز با حضور مذهب سیاسی تیره تر شده است …

امروز مذهب یکی از مسائل حاد جوامع بشری است . امروز دیگر تنها “مذهب افیون توده هاست .” نیست . مذهب یک امر سیاسی است و سیاست های جریان های مذهبی دنیا را به آتش و خون کشیده است . دنیای سرمایه داری امروز با حضور مذهب سیاسی تیره تر شده است . مردم مذهبی خود بخشا” صحنه گردان سیاست های جنایت کارانه و ضد بشری مذهبند . باید به مذهب پرداخت . برنامۀ اسلام (قرآن) را نقد و بررسی کرد و آیه های جنایتکارانۀ آنرا به مردم شناساند و با مذهب فعال در عرصۀ سیاست و زندگی بشری به مبارزه پرداخت .

کشتار مردم در فرانسه بدست اسلام وحشی و جنایت کار …
ارتجاع گاهی وبال گردن خود ارتجاع میشود .

سرمایه داری جهانی و دوئل اروپایی که خود با سیاست هایشان ، با توجیه هایشان از رسانه ها در مورد اسلام و جنایت هایش و با سرازیر کردن سلاح های جنگی به کشورهای اسلامی و عربی به تقویت جریانات اسلامی پرداخته بودند ،اکنون اسلام تروریست دامن خودشان را هم گرفته است . ارتجاع گاهی وبال گردن خود ارتجاع میشود .

بهروز شادیمقدم

۲۰۱۵٫۱۱٫۱۶