درمورد مطلب زیر ! و نیم نگاهی یهویی به کارشناس وزارت اطلاعات حکومت اسلامی

درمورد مطلب زیر ! و

نیم نگاهی یهویی به کارشناس وزارت اطلاعات حکومت اسلامی

hoshyaresmaeil@live.com

درمورد مطلب زیر ، مهمترین نکته قابل توجل ، راستگویی سیاستمداران دولت آمریکاست !

نقل است از چرچیل در تعریف سیاستمدار : سیاستمدار خوب کسی است که به خاطر منافعش دروغهای قشنگ و بزرگ بگوید ! الان هم اوباما بمیره…مسعود رجوی در فرانسه است. رهبری مجاهدین دست مریم رجوی است . آمریکای مظلوم هم کاره ای نیست بدبخت بی خبر ننه مرده !

زمانی که در زندان انفرادی مجاهدین ( خروجی ) بودم ، بعد از سقوط صدام و در ملاقاتی با عادل مسئول اول زندان ، از رفتار ارتش آمریکا سوال کردم که با خونسردی گفت : نان و آبشان را هم ما میدهیم و اگر ما ( مجاهدین ) در عراق نبودیم این ارتش از گرسنگی میمرد ! من هم البته فقط گوش کردم و در ذهنم یک اسکار توپول به خاطر دروغگویی و خونسردی به مجاهدین دادم ! ولی خدائیش راستگوی اول آمریکا و بعد دیگران…صداقت آمریکایی هنوز حرف اول را میزند . یادتان هست که برای بلعیدن عراق صدام سلاح شیمیایی و اتمی و….داشت . حدود ۱۰ سال بعد و با صداقت کامل وزیر دفاع وقتشان ( پاول ) تمام بهانه های حمله به عراق را جعلی خواند ! در تاریخ سیاسی آمریکا این موارد مثل اکسیژن است !

حالا باهاس دید در پشت چنین دیالوگی ، چی میخواد بشه ننه…؟

نکته آخر در جمله آخر نویسنده است که خیلی با آن موافقم ، فقط تکمیلش میکنم . زنده بودن فراتر از دَم و بازدَم و حرف و صوت است. زنده بودن در “جاکشی سیاسی” و دلالی هم خلاصه نمیشود . دنیا البته خرتوخر است و نه اینطوری که شماها حساب کرده بودید . اگر قرار بود هر اسکول و چلاق و لنگی…. تیمور شود الان همه شماها ، فاتحان تاریخ بودید !

زمانی که در خاورمیانه کشت و کشتار راه انداخته بودند ، همنشین ایرج جوجو ، به یک مسئله اقتصادی سیاسی ( رهبری اپوزسیون ) فکر میکرد و آخرین کلماتش این بود : تصورات مرا خراب نکن….

اسماعیل هوشیار

۱۹٫۱۰٫۲۰۱۵

http://www.hamneshinbahar.net/article.php?text_id=323

http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21482

نیم نگاهی یهویی به کارشناس وزارت اطلاعات حکومت اسلامی

نمردیم و دیدیم این وزارت اطلاعات حکومت اسلامی ایران زبان هم دارد فقط هنوز بعضی کلمات را باید بیشتر تمرین کند . کلمه منافقین یک کلمه ارزشی قرآنی است که از ۴۰ سال پیش هنوز درذهنشان جا مانده است و ربطی به جهان امروز سیاست ندارد . سازمان مجاهدین خلق ایران نامی حقوقی دارد و در تاریخ سیاسی ایران کارهایی کرده است که مخاطب آنالیز خودش را دارد و به آن ادبیات ارزشی ۴۰ سال نگاه هم نمیکند . ضمن اینکه همین سازمان مجاهدین با تمام خطاهای بزرگ و کوچکش در تمام مسیرش به تنهایی در جاده ای یک طرفه نبوده است . تاریخ هیچوقت جاده ای یک طرفه نیست . مجاهدین خلق عملکرد مثبتی نداشتند….شماها ( کل نظام ) چکار کردید ؟

راجع به قدرت بخشندگی هم نکته دارم . اینکه ۲ هزار نفر برگشتند و عفو شدند….از بخشندگی نظام اسلامی نیست . آن روزهایی که همین نفرات ( به صفت سازمانی ) تهدید جدی براندازی بودند بخشندگی را درقتل عام زندانی های سیاسی دیدیم..روزی که قرارگاه اشرف را با چراغ سبز دولت آمریکا و با دستان بسته تیر خلاص زدید بخشندگی اسلامی را دیدم . از نظر من سازمان مجاهدین خلق بعد از سقوط صدام دیگر خطری محسوب نمیشوند مگر به عنوان عامل غرب . اما نظام اسلامی هنوز با دندان قروچه اسلامی با اعضایش برخورد میکند . شادی کردن برای قتل عام نیروهای وامانده مجاهدین ، ناشی از قدرت نیست . وقتی هنوز در ادبیاتش نمیتواند اسم حقوقی پدیده را بیاورد….قدرت بخشندگی سیری چند ؟ نظام اسلامی حاکم اگر واقعا قدرت بخشندگی دارد بهتر از جریان رفع حصر و زندانیان سیاسی عقیدتی داخل ایران و دستی به قانون اساسی شروع کند . معیار مخاطب برای قدرت بخشندگی تنظیم رابطه با مردم ومولفه های داخلی است . مذاکرات با غرب هم ناشی از قدرت نبود . اگر در عالم فرضی توافق با غرب را مثل شوروی سابق ابتدا با مولفه های داخلی شروع میکردند……نقطه قدرت آنجا بود .

نکته آخر: حدود یک هفته بعد ازعلم شدن ادعای سیاستمدران آمریکایی توسط خایه مالی آریایی ، که مدعی شدند مسعود رجوی درپاریس است…این بار وزارت اطلاعات مدعی شد که مسعود رجوی در اروپا است . اینکه مسعود رجوی واقعا کجاست ، بیشتر اهمییت و معنی سیاسی این حضور در هر جغرافیایی برای من برجسته است . فقط دولت آمریکا دقیق میداند و وزارت اطلاعات هم حدس میزند پس با اجازه جوجوها منم حدس خودم را میزنم .

مسعود رجوی هرآینه ممکن است از اروپا سردرآورد ، اما تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نیروهای زندانی اش در جغرافیای عراق ( تعیین تکلیف یا پایان سیاست خط موازی ) همان اطراف عراق و نزدیک نیروهایش باید بماند چون هیچکس مثل خودش نمیتواند بازی با آن نیرو را ادامه دهد یا کنترل کند . مگر اینکه خط سیاسی موازی با غرب تمام شود و تعیین تکلیف نهایی کل نیروها فرا رسد . ادامه غیبت مسعود رجوی معنی سیاسی خودش را دارد و ظهورش هم در هر نقطه ای به معنی پایان یک خط سیاسی و شروع خطی جدید است .

اسماعیل هوشیار

۲۰٫۱۰٫۲۰۱۵

اسماعیل هوشیار

۱۹٫۱۰٫۲۰۱۵

www.tipf.info