اوضاع کنونی و وظایف تاریخی ما !

اوضاع کنونی و وظایف تاریخی ما !

مهاجرین فراری

ما باید محیط دریچه زوم لنز های فکرمان گستردهتر سازیم. همه جانبه تر و در سطحی عمیقتر اوضاع حاکم بر جهان را دید. چرا که اوضاع جهانی عامل تعیین کتنده است که تاثیر اساسی بر جهت گیری اوضاع داخلی هر کشور از جمله ایران دارد.

از قتل جانکاه سه ساله کرد کوبانی فرزند یک دلال انسان* در سواحل شهر بدروم ترکیه تا فرار مهاجرین عرب نشین خاورمیانه به ویژه سوریه ای ها…

رنج و دهشتی که نظام سرمایه داری -امپریالیستی امریکا بر بشریت ستمکش و استثمار شده روا می دارد، روز افزون است. روی این باید نظام جهانی سرمایه داری – امپریالیستی با استدل های علمی برخواسته از سوخت و ساز آن به افشاگری پرداخت. چنین مهاجرت عظیمی در تاریخ خاورمیانه در میان اعراب بی سابقه بوده است . تراژدی فرار انسان ها از کشورشان به مثابحه پس زمین لرزه های کنونی از جمله مهاجرت انسانهای عرب نشین خاورمیانه نتیجه زلزله تجاوز نظامی امپریالیسم آمریکا به افغانستان و عراق می باشد. جنگی که سوخت و سازش از آنارشیگری سرمایه مالی قوام داده شد.

http://persian.euronews.com/2015/09/10/syrian-refugee-tripped-by-shamed-camera-woman-is-named/

آنارشیگری که در قلب رقابت برای زنده ماندن و یا هلاک شدن خونخواری را در رگ های ماهیچه نظامی برای پیشبرد منافع استراتژیک امپریالیسم آمریکا منقبض ساخت و با تجاوز نظامی اوضاع دهشتباری با قتل و جنایت بر بشریت تحت ستم و استثمار آنان که صدایی ندارند و در سکوت نابود می شوند، تحمیل نمود.

بر نسل ما کمونیست ها وظیفه ی تاریخی در این برهه از تاریخ پرافتخار جنبش کمونیستی ایران قرار گرفته است. پیشگام آینده و یا پس ماده ای از گذشته . و کمونیست های انقلابی همچنان باید انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر از آن را به عنوان تنها آلترناتیو در مقابل بشریت تحت ستم و استثمار قرار دهند و شرایط گسست رادیکال و برون رفت از بحران حاکم سیاسی- ایدئولوژیک بر جنبش کمونیستی را بر چنان پیشروی و پیشگامی هر چه قطعی تر در نبرد طبقاتی سرنوشت سازی به عنوان پرولتر های انقلابی سرخ و پیشگامان کنونی میسر سازیم.

برهان عظیمی

۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵

با تو می خندم و نه به تو!

هنوز آنقدر شعور اجتماعی و آگاهی مارکسیسمی داریم که به جای پوزخند به یکدیگر برای یافتن راه بهم یاری کنیم.

* رویتر گزارش داد: پدر اون خردسال ۳ ساله کوبانی یک قاچاقچی و دلال انسان برای مهاجرت بود!

برهان عظیمی