نامه‌ای سرگشاده به مسئول و یا مسئولین سایت آزادی بیان … و تقاضائی از سیروان قادری

دوستان:

بنده چند هفته پیش دو مطلب برای درج در سایت آزادی بیان  ارسال داشتم. یکی از این مطالب نوشته کاک وحید عابدی به نام "کنگره سیزده و فراکسیون فعالیت بنام کومه‌له" و دیگری مطلبی از خودم تحت عنوان ( تواضع سر . . .. .  پاسخی به ادعاهای بی اساس آذر ماجدی) بودند. شما تنها مطلب کاک وحید را در سایت گذاشتید.

 فکر کردم شاید اشتباهی شده‌ است. بار دیگر مطلب خودم را تنها برایتان فرستادم اما خبری از درج آن در سایت نشد. متوجه شدم اشتباهی در کار نبوده و شما درج این مطلب را در سایت خود به هر دلیل مفید تشخیص نداده‌اید. اگر چه اسم سایت آزادی بیان است، اما من از این کار شما تعجب نکردم. خوب حق طبیعی شما است که در سایت خودتان برای درج مطالب صاحب اختیار باشید. امروز مطلبی را از آقای سیروان قادری در "پاسخگوئی" به همین نوشته ( تواضع سر . . .. .  پاسخی به ادعاهای بی اساس آذر ماجدی) در سایت شما دیدم. این عمل "جالب"  شما مرا وادار کرد این چند سطر را بنویسم.

فکر نمی‌کنید کار شما عجیب است؟ مطلب من را  از خوانندگان خود پنهان می‌کنید، اما "پاسخ" به آنرا علنی!

به امید تندرستی و موفقیت برای شما

فرخ معانی

۱۵ نوامبر ۲۰۰۵


تقاضائی از سیروان قادری

احیاناً شما برای نوشتن مطلب‌تان تا جائیکه مربوط به مفاد قطعنامه مورد بحث (قطعنامه در باره قطعنامه آتش بس) می‌باشد، به گفته‌های خانم آذر ماجدی بسنده کرده‌اید. نه از وجود چنین قطعنامه‌ای مطلع بوده‌اید و نه اکنون که مطلع شده‌اید آنرا رویت نموده‌اید. تنها به اعتبار اینکه آذر ماجدی بخشی از این قطعنامه را بر اساس نیاز تفسیر کرده است، دنباله‌روانه تفسیر ایشان را تکرار نموده‌اید. تقاضای من از شما این است که هم برای اطلاع خود شما و هم دیگران از مسئولین حزبتان بخواهید که این سند را نیز علنی کنند. یقین داشته باشید خوانندگان این سند برای فهم آن (منجمله خود شما) نیازی به مفسر نخواهند داشت.

فرخ معانی

۱۵ نوامبر