انفجار بمبی بسیار قوی در بیت رهبری

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

امروز تاریخ منازعات خاورمیانه ورق خورد و قویترین بمب ایدئولوژیکی در بیت رهبری منفجر شد، بمبی در بیت رهبری منفجر شدکه باید گفت استراتژیکمان بنیان و استروکتور سیاسی ایدئولوژیک خصومت گرائی های رژیم جمهوری اسلامی و بنیاد گرائی اسلامی را با کشور اسرائیل و یهودیان که در طی دهه ها جریان داشته به شدت به نفع دمکراسی و سکولاریزم  دگرگون خواهد کرد.

بیت تجاوز به حقوق مردم ،بیت ترور و شکنجه و کشتار، بیت جنگ و بحران و خونریزی، با پادزهر صلح امروز مورد هجوم واقع شد.

بگذارید به کلامی دیگر صحنه سیاسی  منطقه خاور میانه و ایران را اینطور تصویر کنم و بگویم که سالیان است خبر درست و یا نادرست حمله قریب الوقوع نظامی نیروهای ائتلاف و یا کشور اسرائیل را به نیروگاه های هسته ای رژیم ولایت فقیه برای پیشگیری از اتمی شدن مخوف ترین رژیم تاریخ بشریت یعنی رژیم ولایت فقیه از تریبون های مختلف شنیده ایم، امروز ۳۶۰ درجه بر خلاف هر حمله نظامی به رژیم اسلامی، ولی با کار آمد ترین سلاح با یک همایش تاریخی از همبستگی، صلح و تفاهم بین ادیان در سازمان ملل آنهم با حضور رئیس جمهور اسرائیل آقای شیمون پرس و ملک عبدالله پادشاه عربستان و دیگر کشور های عرب منطقه چاشنی هر بمب اتمی که بطرف جنگ و خونریزی نشانه رفته بود از کار افتاد و اینک این بر عهده سازمان همبستگی و تفاهم بین المللی است که عملا دست بکار شده و لاشه جنگ و بنیادگرائی مذهبی و ترور ولایت فقیه را با همیاری مردم ایران به گور سپارد. 

شاید خوانندگان از خود بپرسند کدام نیروئی است که میتواند در مقابل این همه رزمایش و پرتاب موشک و تهدیدات نظامی شبانروزی رژیم جمهوری اسلامی تا این حد کار آمد باشد که استراتژیکمان نه تنها استروکتور سیاسی ایدئولوژیک خصومت گرائی های ولی فقیه را با یهودیان و کشور اسرائیل از دور خارج کند که راهگشای دمکراسی و سکولاریزم و تغییر در سطح خاور میانه در آینده گردد؟ جواب در لغات صلح، همبستگی،تفاهم و تغییر خلاصه میشود. زمینه ای که در صورت بوجود آمدنش در خاور میانه موقعیت های تاریخی را در اختیار مردم محروم منطقه قرار خواهد داد.

پرزیدنت پرس در این همایش گفت :
 "ما نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم، ولی این امکان را داریم که آینده منطقه خود را شکل دهیم و طرح صلحی که عربستان سعودی عرضه کرده امیدهای بسیار به وجود می آورد
ذکر چنین مطالبی در طرح صلح کشورهای عرب بسیار الهام بخش است و این امید را به وجود می آورد که بتوان به جلو گام برداشت، زیرا فرصت بسیار جدی برای پیشرفت به وجود می آید. اسرائیل آماده است برای رسیدن به صلح با همسایگان عرب بهای سنگین و دردناکی بپردازد
برای آن که بتوانیم در برابر فتنه گران و آشوب طلبان قاطعانه بایستیم، باید پرچم برادری و صلح را با هم به اهتزاز در آوریم و به نزاع بین ملتها پایان بخشیم و آزادی واقعی را برقرار سازیم که در آن دیگر از اشغال و تحمیل اثری نباشد و به جای آن همکاری اقتصادی و روابط فرهنگی برقرار گردد و منطقه ما به نیک بختی برسد".

همچنان که وزیر امور خارجه اسرائیل بانو تسیپی لیونی نیز در این همایش اظهار کرد طرح  صلح میبایستی از روی کاغذ فراتر رود. یعنی اینکه با یاری گرفتن از فرهنگ تغییر از مدارس تا عالی ترین مراحل تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و نیز در هر فضای اجتماعی سیاسی و فرهنگی این رایحه خوش همبستگی، تفاهم، صلح و دوستی را بپراکنیم.
رژیم جمهوری اسلامی و حسن نصرالله به این همایش صلح خواهانه واکنش های شدید نشان دادند

حال باید از سرداران سپاه جنگ های جهانی اسلام عزیز با کفار و بلندگو های ولی فقیه در خارج کشور که مرتب خبر از جنگ جهانی سوم و چهارم را برای ترساندن نیروهای بین المللی و البته به نفع رژیم و برای همگامی با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در بوق و کرنا میکنند پرسید پس از همبستگی کلیه کشور های عربی و اسلامی با اسرائیل جز حسن نصرالله و خالد مشعل و اسماعیل هنیه کسی دیگری در جبهه جنگ های جهانی اسلام عزیز با کفار باقی نمانده است بهتر نیست که نام جنگ آینده را از جنگ جهانی به جنگ ترور و کشتار با صلح و همبستگی و تفاهم تغییر دهید؟

پنجشنبه تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/