نامه سرگشاده به حمید تقوائی لیدر و مصطفی صابر رئیس دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران!

رضا کمانگر


هشدار، خار های گل رز در آینده دوباره به دست و پایتان گیر میکند.

حتما اطلاع دارید، مهرنوش موسوی بعد از یک وقفه کوتاه دوباره کمپینی را علیه کورش مدرسی و حزب حکمتیست شروع کرده است. محتوای این کمپین نقد سیاسی کورش مدرسی و یا حزب حکمتیست نیست، اگر نقد سیاسی بود حتما همه ما از آن استقبال میکردیم، اما متاسفانه مهرنوش موسوی با روشی غیر سیاسی و با ادبیاتی نازل به ترور شخصیت کورش مدرسی و حزب حکمتیست پرداخته است! گواهی این واقعیت این است، بجز سایت روزنه و وبلاگ نئو توده ایستهای ایرج آذرین و رضا مقدم هیچ سایت معتبر و مستقلی مطالب غیر سیاسی این کمپین مهرنوش را انتشار نمیدهند.

ادبیاتی که مهرنوش علیه کورش مدرسی و حزب حکمتیست بکار میگیرد با ادبیات وبلاگ وزارت اطلاعات در افشای حزب حکمیست قابل مقایسه است.
متد مهرنوش موسوی همان متدی است که ۵ سال پیش در جریان سردبیری نشریه آزادی زن با آذر ماجدی شروع کرد و بعدا کمپین گل رز را راه اندازی کرد که بقول حمید تقوائی خار های گل رز به دست و پای کل حزب چسپید.
دوستان عزیز، فاکت آوردن از اتهامات مهرنوش موسوی فراوان است که فاقد اهمیت سیاسی است. اما نقطه مهم  در اتهامات مهرنوش این است که خود را "ما" معرفی میکند. "ما" در ادبیات فارسی یعنی "جمعی" تابلوی این "ما"ی مهرنوش سایت روزنه است که تاکنون انتشار یافته است، آیا منظور "ما"ی مهرنوش موسوی حزب کمونیست کارگری ایران، حمید تقوائی و مصطفی صابر است؟
دوستان عزیز، متد مهرنوش موسوی همان متدی است که در جریان کمپین گل رز، خار های گل رزش در سال ۲۰۰۴ تمام حزب را زخمی کرد. اگر امروز جلو اورا نگیرید فردا خار های گل رزش به دست و پای حزب شما هم گیر میکند!
امیدوارم شماها به مهرنوش موسوی توصیه کنید ترور شخصیت روش سیاسی در برخورد با اختلاف نظر سیاسی نیست و دست از این کمپینهای زشت این چنینی بردارد.
همراه احترام
رضا کمانگر
۱۳ نوامبر ۲۰۰۸