ثریا شهابی : از خانه نشینی تا فحاشی به کمونیسم کارگری وحمید تقوایی

ثریا شهابی : از خانه نشینی تا فحاشی به کمونیسم کارگری وحمید تقوایی

ثریا شهابی پیرو خط حکمتیست کورش مدرسی بوده وهست. این جریان از کمونیسم کارگری منشعب شد به دلیل اینکه معتقد بود سوسیالیسم مردم را فراری میدهد وحالا حالا باید رفت با دوم خردادی ها در قدرت شریک شد. بعد که جنبش انقلابی ۸۸ شروع شد وبه گفته عناصر رژیم پروازهای یکطرفه بطرف سوریه آماده بود، فقط اگر اعتراض چند محله در طهران بهم میپیوست. در آنزمان کورش مدرسی وخانم ثریا شهابی در تلویزیون شهرام همایون به مردم هشدار میدادند که مردم: به خانه هایتان برگردید .این انقلاب ما نیست.
بعد از دوسال درست چنین جنبش انقلابی در مصر رخ داد وخود انقلابیون مصر اذعان کردند که انقلاب ۸۸ ایران الگوی آنان بود . البته اینبار خانم شهابی وکورش مدرسی از این جنبش حمایت کردند. اما فقط بشرط چاقو. اگر فقط انقلاب صد در صد کمونیستی(مدرسیست) شود وبورژوازی وامپریالیست قول بدهند که در انقلاب مداخله نکند.
انقلاب حکومت چندین دهه نظامی-دیکتاتوری مبارک را به زیر کشید و مرسی را از صندوق بیرون آوردند ورهبر انقلابش کردند.
خانم شهابی فقط انقلاب مردم را دوست دارد واگر مرسی بسر کار بیاید میرود خانه نشین میشود.چون معتقد است مرسی نشانه ساخت وپاخت امپریالیستی است.
اگر حمید تقوایی بگوید ظهور مرسی در نتیجه انقلاب مردم در مصر است وگرنه حکومت مبارک دهها سال دیگر در قدرت بود، خانم شهابی خشمگین میشود ومیگوید حمید تقوایی خرده بورژا است.از دوم خرداد پست تر است.از شیرن عبادی عقب تر است.
البته کورش مدرسی در یک سخنرانی طولانی قبلا رسما اعلام کرد که انقلاب ۵۷ یک انقلاب اسلامی بود واصلا ربطی به مردم، خواستهای مردم وانقلاب مردم نداشت.
از نظر خانم شهابی وکورش مدرسی مردم بیجا کردند که حکومت شاه را سرنگون کردند.چرا؟ چون نتیجه اش میشود حکومت اسلامی خمینی که دهها بار جنایتکار تر ومرتجع تر از حکومت شاه است.
از نظر خانم شهابی مردم بیجا کردند که میخواستند حکومت قذافی را سرنگون کنند.چرا؟ چون مگر ندیدید یک عده فالانژ وبی سر وپا قذافی را گردن بریدند ومردم را از هر چه انقلاب ومقاومت سیر کردند. خانم شهابی که چند سال است خانه نشینی میکند از این صحنه های مشمئز کنند حالش بهم میخورد و حمید تقوایی را مسئول درجه دوم این جنایات مینامد.
حرفهای خانم شهابی در جهان سیاست تازگی ندارد. بورژوازی هر وقت بخواهد مردم را از انقلاب وسرنگونی بترساند فوری از عواقب وحشتناک انقلابات مثال میزند.
مثلا میگوید در انقلاب کبیر فرانسه ژاکوبن ها گردن میزدند وترور براه انداختند ونتیجه اش هم شد، حکومت امپراطور ودیکتاتور ناپلئون بناپارت که با شمشیر جهانگشایی میکرد.
انقلاب اکتبر که به جنگ وخونریزی تبدیل شد وسر آخر هم استالین با آن همه جنایتش سر در آورد.
در انقلاب ۵۷ هم کورش مدرسی وهم بورژوازی جهانی میگویند انقلاب اسلامی بود، ارتجاعی بود واصلا نبایست شاه سرنگون میشد.
در انقلاب ۸۸ کورش مدرسی که رسما از مردم خواست بروند به خانه هایشان.
در انقلاب مردم سوریه برای بزیر کشیدن اسد ، داعش ونیروهای مرتجع دست بالا را گرفتند. در نتیجه این هم بدرد نمیخورد.مردم بهتر بود با اسد بسازند.
بطور کلی تمام انقلابات خاورمیانه وبهار عربی یکی بعد از دیگر به شکست کشیده شد ودیکتاتورها وجنایتکارانی بقدرت رسیدند که حتی از ۵ سال قبل هم وضع بدتر شده.

خط انقلاب کمونیسم کارگری وخط ضد انقلاب حکمتیست شهابی-مدرسی
خط انقلابی در هر انقلابی مردم را نوید میدهد که انقلاب وسرنگونی دیکتاتورها کاملا بجا بود وباید انقلاب را تداوم بخشید
.مثلا مردم حق داشتند حکومت دیکتاتوری-فردی شاه را سرنگون کنند.
مردم حق داشتند در اواخر قرن ۲۰ حکومت شاه را نخواهند.
مردم حق داشتند انقلاب بکنند واین حکومت جنایتکار را سرنگون کنند.
اما باید به مردم گفت حکومت خمینی حاصل انقلاب شما نبود.
سنگسار-اعدام-شکنجه-زن ستیزی وفقروگرسنگی و حکومت قرآن واسلامی آن چیزی نبود که شمارا به انقلاب سوق داد. حکومت خمینی محصول توافق ارتجاع داخلی وبورژازی جهانی بود که اهداف انقلاب را نابود کنند وافرادی مثل ثریا شهابی وکورش مدرسی را وادارند که به انقلاب مردم لعنت بفرستند.
انقلاب ۵۷ مردم باید ادامه پیدا کند.مردم باید این حکومت جهل وجنایت ودیکتاتوری را به زیر بکشند.باید حکومت شوراها را بر روی جنازه این حکومت بنا کرد.
مردم در روسیه حق داشتند که حکومت تزار را سرنگون کنند ودنبال حکومت سوسیالیستی باشند.اینکه بعدا استالین کشتار وجنایت کرد ربطی به خواستها وانقلاب بر حق مردم ندارد.
در انقلاب کبیر فرانسه مردم حق داشتند که حکومت کلیسا لویی ۱۶ را بزیر بکشند. اینکه ژاکوبنها خون ریختند ویا ناپلئون شمشیر کشید ربطی به خواسته های بر حق مردم فرانسه ندارد.
مردم در مصر، سوریه،تونس، بحرین،لیبی و….حق داشتند که در قرن ۲۱ حکومت دیکتاتوری نخواهند. ناپلئون، استالین،خمینی، داعش، مرسی والسیسی بقدرت رسیدند بخاطر اینکه انقلاب مردم را به بیراهه بکشانند ومردم را ضد انقلاب وتحول وآینده بکنند.
خانم شهابی این جنایتکاران بر خاسته از انقلاب را میبیند حمید تقوایی، کمونسم کارگری وانقلاب بحق مردم را محکوم میکند.
خط سیاسی خانم شهابی خط ضد انقلاب ، شعار خانه نشینی برای انقلابیون و شعار بورژوازی دست بالارا دارد است.