ثبت جنایت هولناک و رسوایی بزرگ دیگری بنام داعش و دولت فاشیستی ترکیه!

ثبت جنایت هولناک و رسوایی بزرگ دیگری بنام داعش و دولت فاشیستی ترکیه!

بار دگر تروریست های داعش در پناه دستگاه امنیتی ترکیه جنایت آفریدند و جوانان پرشوری را که خود را به نزدیک ترین نقطه مرزی کوبانی رسانده بودند تا با ورود به این شهر ویران شده سهمی در بازسازی و آبادانی آن داشته باشند، در خون خویش غلطاندند.

اگر چه دولت ترکیه تلاش می کند نقش خود را در اجرای این اقدام تروریستی انکار کند و کل تاوان این جنایت هولناک را متوجه داعش نماید، اما کیست نداند که این جریان تروریستی تحت الحمایه همه جانبه همین دولت است و تروریست های داعش بدون تأیید و هماهنگی با ”میت” سازمان امنیتی این دولت، دست به هیچ اقدامی در حصار این کشور نمی زنند!

بنابراین دولت ترکیه با اینگونه سلب مسئولیت کردن ها نمی تواند از زیر بار تاوان چنین جنایت دهشتناکی در برود. همه شواهد و قرائن و ادعاهای گذشته خود رهبران حکومتی این کشور حکایت از این دارند که دستگاه امنیتی دولت ترکیه نه تنها بی خبر از اینگونه سناریوهای شوم نیست، که همچون دیگر موارد تروریستی، کارگردان اصلی و پشت پرده ماجراست. نشان به این نشانی که بارها رهبران حکومتی این کشور، از آنجمله شخص اردوغان یادآور شده اند که: ”بر هر اقدام و هر عملی که در هر گوشه ای از این مملکت صورت می گیرد و روی می دهد، آگاه و باخبرند و کنترل و تسلط کامل بر اوضاع و احوال را دارند.”

حزب فاشیست – اسلامی اَک پارتی، بدنبال رسوایی های پی درپی خود در عرصه سیاست و شکست های سنگین نظامی داعشیان تروریست تحت حمایتش در میدان جنگ با رزمندگان کوبانی و کلاً روژئاوا، ازسر استیصال و درماندگی راه جبران این شکست ها را در این دیده است تا در اقدامی انتقامجویانه و با استفاده از جنایتکاران داعش جنایت دیگری را سازمان دهد تا هم مردم معترض و مبارز کشورش را مرعوب نماید، هم راه تداوم اعتراض و مبارزه آنان را مسدود سازد و هم روحیه همبستگی مردم ترکیه با مردم روژئاوا را درهم شکند.

کشتار جوانانی که روز ۲۰ جولای در شهرک مرزی ”سوروچ” گرد آمده بودند، تازه ترین و یکی از هولناک ترین جنایاتی است که توسط تروریست های داعش و در پناه دستگاه امنیتی دولت فاشیست و جنایتکار و حامی تروریست های داعش تدارک و راه انداخته شده است.

خبرها حکایت از این دارند که در جریان این کشتار سازمانیافته و هماهنگ شده میت ترکیه و تروریست های داعش، ده ها نفر از این جوانان پرشور و یاری رسان به مردم کوبانی، در خون خویش غلطیده و تن های لت و پار شده ده ها نفر دیگرشان به بیمارستانها انتقال داده شده اند.

خبر این کشتارجمعی، بلافاصله و وسیعاً در سطح جهان انعکاس یافته و خشم و انزجار وسیع ترین توده های مردم را در همه جا و بویژه در شهرهای ترکیه برانگیخته و همه انگشت های اتهام هم بسوی اردوغان و حزب و دولت فاشیست او دراز است!

این جنایت رسوایی بزرگ دیگری را بر رسوایی های تاکنونی فاشیسم اسلامی ترکیه و حزب ارتجاعی اک پارتی افزود و واکنش های گسترده و خشمگینانه تاکنونی مردم معترض و مبارز ترکیه، نشانگر آن است که این مردم نه تنها با اینگونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه مرعوب نمی شوند، که مُصرتر از پیش در میدان مبارزه خواهند بود و نخواهند گذاشت خون عزیزان شان پایمال شود!

ننگ و نفرت بر جنایتکاران و مرگ آفرینان!

گرامی و جاودان باد یاد عزیز عزیزان جانباخته در شهرک سوروچ!

عطا خلقی ۲۱ جولای ۲۰۱۵