رژیم اسلامی تسلیم شد!

رژیم اسلامی تسلیم شد!
بالاخره بعد از ۱۳ سال سردمداران هار و درنده خوی جمهوری اسلامی در مقابل قدرتهای غربی تسلیم شدند و به مانند خمینی جنایتکار؛ جام زهر ذلت و خواری را سرکشیدند!
بر اساس توافقی که میان رژیم اسلامی و قدرتهای امپریالیستی بسرکردگی آمریکا صورت گرفته است ۱) بازرسان انرژی اتمی حق دارند از تمام مراکز صنعتی و نظامی جمهوری اسلامی بازدید کنند. ۲) مأموران سازمان انرژی هسته ای حق بازجویی و گفتگو با تمامی کسانی را که عنوان دانشمندان هسته ای رژیم را یدک می کشند؛ دارند. ۳) در تسلیم نامۀ امضاء شده از سوی رژیم؛ مقامات حکومت اسلامی قبول کرده اند که تا ۵ سال آینده تحریمهای تسلیحاتی آن همچنان پابرجا بماند و…!
خلاصه؛ علیرغم سردادن زوزه های ضد “استکباری” از سوی جمهوری اسلامی در عرض این ۱۳ سال که “انرژی هسته ای حق مسلم ما(بخوان رژیم)است؛درنهایت تن به مطالبات دولتهای غربی دادند که بعنوان نمانیدگان سرمایۀ مالی و انحصاری تمامی جهان را زیر سلطه و کنترل خود درآورده اند. از همان اول مشخص بود که جمهوری وابسته به امپریالیسم حاکم بر ایران؛چاره ای جز چرخیدن و جفتک زدن در دایرۀ منافع سرمایه داری جهانی را ندارد. بنابراین؛ کسانی که بجای عبارت تسلیم نامه ازعنوان “توافقنامه” استفاده کنند, خودبخود تصویری از حکومت اسلامی مشتی لات و لوت و لمپن رذل و ترسو ارائه می دهند که در جبونی و نوکر صفتی حتی دست بعضی شاهان قاجار را از پشت بسته اند! سیامک دهقانی