شستشوی مغزی کودکان و به‌ بیراهه‌ بردن خلاقیت آنان در جمهوری ننگ و نفرت اسلامی ایران

 م شکیب

میلیونها کودک در کشورهایى که تحت حکومتهاى اسلامى هستند و یا با  سیستم آموزشى  اسلامى پرورش می یابند  قربانى روان ساده‌ و مازوخیستى خداپرستانه والدین خود  و  دولت مذهبی  می شوند  کودکان در کشورهای اسلامی بطور سیستماتیک  در خانواده‌ و مدرسه‌ مورد مغزشویی قرار می گیرند در بسیاری از کشورهای اسلامی با فشار فیزیکی و روانی کودکان را وادار به‌ فراگیری حفظ قران و دیگر خرافه‌های  مذهبی می کنند .چهره ادیان در پایمال کردن حقوق انسانى کودکان، به شدت کریه و انزجار آور است دو سند زیر  نشانه بارز وحشیگرى و ضدیت مذهب با حقوق کودکان ا ست

در منطق همه مذاهب  بخصوص اسلام کودکان ملک مطلق و مایملک پدر و مادر و دیگر بزرگان طایفه‌  محسوب مى شوند. این کودکان معصوم هیچ گناهى جز تولد تصادفى در خانواده هاى  مذهبى  ندارند . کودکان  زائده والدین شان نیستند. انسانهاى دیگرى هستند که هیچ مذهب، سنت و آئینى ندارند، هیچ علاقه و عجله اى براى رسیدن به بهشت ندارند و به همین دلیل باید از هرنوع   باورهاى  پوچ دینى و شرکت در مراسم های خرافه‌ پرستی  مذهبى  از طرف  هرکس و هر نهاد مذهبى مصون بمانند . کوتاه کردن دست خدا و دین و مذهب  از زندگى کودکان  یک ضرورت عاجل و مبرم  دنیای امروز است .

 در ایران تحت حاکمیت اسلام و قران  وضعیت کودکان فاجعه بار است. جمهورى اسلامى در کنار فقر و محرومیت شدید، با قوانین  عقب افتاده‌ اسلامى و فرهنگ منحطش زندگى را براى کودکان بمراتب دشوارتر  کرده است. دختران نه ساله را بالغ مى نامد و حجاب اسلامى بر سرشان میکنند. جوانان زیر ۱۸ سال  را اعدام میکند و یا سالهاى سال در سیاهچالهایش زندانى میکند، آموزش و پرورش را مملو از خرافات و مهملات اسلامى کرده است، کودک را جزو احشام بشمار میآورد و هیچ  گونه‌ حق و حقوق انسانى را براى کودکان قائل نیست وزندگى کودکان و نوجوانان را با قوانین اش به نابودى کشانده است. در کنار این همه‌  میلیونها کودک تنها به دلیل فقر والدین شان خارج از چرخه تحصیلى قرار دارند و مجبورند در سختترین شرایط کار کنند تا کمک خرجى براى خانواده باشند. چندین میلیون کودک نان آور خانه هستند و به شکل وحشیانه اى توسط کارفرمایان اسلامی  استثمار میشوند. هزاران کودک  در خیابان ها  به‌ گدایی یا کارهای پست مشغولند پدیده کودک آزارى  و سوء  استفاده‌ از کودکان در ایران  چه‌ در جنگ ارتجاعی  و چه‌ در ‌ عرصه‌های محتلف    همیشه وجود داشته است.

با این همه سیاهى و مشقات روزنه هاى امید فراوان است بویژه در ایران پرچم دفاع از حقوق کودکان پرتوان و مداوم  در اعماق جامعه  در اعتراض است  که گوشه هایى از آنرا در برگزارى مراسمهاى روز کودک و یا جشن هایى براى شادى کودکان،  در شهرهای مختلف  را شاهدیم. مدافعین حقوق کودک در این مراسمها نظام سرمایه دارى و سیاستهاى ضد انسانی جمهورى ننگ و جنایت  اسلامى را به نقد مى کشند و خواهان زندگى بهترى براى کودکان می باشند.

 م شکیب

۰۶/۱۱/۲۰۰۸

shakib_ML@yahoo.com