سالگرد رهبر داعشیان جمهوری اسلامی به محاکمه رژیم جنایتکار اسلامی تبدیل شد!

سالگرد رهبر داعشیان جمهوری اسلامی به محاکمه رژیم جنایتکار اسلامی تبدیل شد!

انجمن مسلمانان یورک کانادا اعلام کرد که در یکشنبه ۳۱ مه‌ ۲۰۱۵ بیست و ششمین سالگرد امام جلادشان، رهبر داعشیان جمهوری اسلامی را گرامی میدارند تا در وصف “عدالت” هیتلر زمانه و بنیان گذار حکومت جهل، تباهی، و سنگسار و اعدام رجز خوانی کند. شرم آور است. جنبش اسلام سیاسی که با حمایت غرب و با قدرت رسیدن جمهوری ننگین اسلامی به‌‌‌ جلوی صحنه رانده شده است، در سراسر دنیا در سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، نیجریه، یمن، از طریق دستجات گانگستریش داعش، طالبان، القاعده، بوکوحرام، و حزب اله سر از بدن جدا میکند، دختران خردسال را می‌‌رباید و در بازارها بعنوان کنیز میفروشد و به‌‌‌ بشریت خون میپاشد. حضرات اعلام کردند که مراسم برای گرامیداشت رهبر هولاکاست اسلامی برگزار میکنند تا از “عدالت” خمینی جلاد برای دنیای کنونی بگویند. تشکیلات حزب کمونیست کارگری در کانادا به محض مطلع شدن از این مراسم طی اطلاعیه ای اعلام کرد که آزادیخواهان و کمونیستها این مراسم را به محاکمه رژیم اسلامی تبدیل خواهند کرد و از مردم دعوت کرد که وسیعا در این تظاهرات شرکت کنند و صدای آزادیخواهی و برابری در مقابل کمپ جنایت و تباهی باشند. این حداقل برای سومین بار بود که انجمن مسلمانان یورک مراسم سالگرد خمینی را گرامی میداشت. و هر بار فعالین کمونیسم کارگری به همراه کمونیستها و آزادیخواهان فعالانه این مراسمها را به اعتراض بر علیه حکومت ننگین اسلامی بدل کردند.
ویژگی تظاهرات ۲۰۱۵ در این بود که طیف وسیعی از احزاب چپ و کمونیست، نهادها، سازمانها و احزاب ناسیونالیست پروغربی و طیفی از گروههای ملی اسلامی و “اصلاح” طلب و یکی از نمایندگان ایرانی تبار پارلمان اونتاریو فراخوان به تظاهرات بر علیه این مراسم دادند. جریانات راست، و طیف ملی اسلامی ها تلاش کردند تا از طریق شکل دادن به یک کمیته غیر علنی حق ابراز آزادی بیان را از جریانات مختلف فراخوان دهنده تظاهرات گرفته، رهبری تظاهرات را در دست گرفته و از طریق یک پودیوم مرکزی و سخنرانی نمایندگان دولتی پارلمان و ملی اسلامی ها، این تظاهرات را از اعتراض شاکیان زنده هولوکاست اسلامی به تظاهرات دولتی نمایندگان پارلمان و “اصلاح طلبان” تبدیل کنند و اجازه سخنرانی به نمایندگان احزاب و نهادها و فعالین مبارزه بر علیه رژیم جنایتکار اسلامی را ندهند.
تشکیلات حزب کمونیست کارگری در کانادا طی تماسهایی با حزب حکمتیست و حزب کمونیست ایران، نهاد مادران بر علیه اعدام و سایر جریانات چپ و کمونیست این تاکتیک را اتخاذ کردیم که چند ساعت قبل از شروع اعلام شده تظاهرات در محل اکسیون حاضر شویم و با بلندگوهای مختلف و در عمل اعلام کنیم که اپوزیسیون کمونیست، چپ و آزادیخواه اجازه نمیدهد که هیچ جریان و گرایش سیاسی حق ابراز بیان و آزادی عمل و اعتراض اپوزیسیون رژیم را محدود کند. بیش از ۶۰۰ نفر از مردم آزادیخواه و شاکیان زنده هولوکاست اسلامی در این اعتراض بزرگ شرکت کردند. شعارهای مرگ بر رژیم اسلامی، خمینی جلاد قرن، این مرکز اسلامی و تروریستی را ببندید از گوشه و کنار این آکسیون و از بلندگوهای مختلف تکرار میشد و هوادارن خمینی و شرکت کنندگان در مراسم را مستاصل کرده بود. تعدادی از تظاهرات کنندگان عکسهای خمینی و خامنه ای را به آتش کشیدند. یکی از تظاهر کنندگان که تلاش کرده بود به محل برگزاری مراسم رهبر داعشیان جمهوری اسلامی راه پیدا کند و توسط پلیس دستگیر شده بود با حمایت تظاهر کنندگان آزاد شد.
اکسیون ۳۱ مه ۲۰۱۵ بر علیه رژیم اسلامی یکی از بزرگترین تظاهراتهای مردم آزادیخواه بعد از تظاهراتهای سال ۸۸ در تورنتو بود. شاکیان زنده هلا کاست اسلامی سالگرد مرگ رهبر داعشیان جمهوری اسلامی را به محاکمه رژیم جنایتکار اسلامی بدل کردند. جریانات مختلف ملی اسلامی، باند اکثریت، توده ای، “شاه” پرستان و رسانه های هوادارشان تلاش کردند که از طریق محدود کردن حق اعتراض آزادی بیان اپوزیسیون رژیم و مردم آزادیخواه، این تظاهرات را به تظاهرات دولتی نمایندگان پارلمان و جریانات ملی اسلامی بدل کنند. این جریانات بار دیگر نشان دادند اگر دست رژیم جنایتکار اسلامی از سرشان برداشته شود از محدود کردن آزادی بیان ابایی ندارند. اما آزادیخواهان و کمونیستها به اتکا به نیروی عظیم جنبش برابری و آزادی اجازه محدود کردن آزادی بیان اپوزیسیون را به آنها ندادند ونخواهند داد.
محدویت آزادی بیان در صفوف اپوزیسیون موقوف!
محمود احمدی
شنبه, ۲۳ام خرداد, ۱۳۹۴
نقل ازانترناسیونال۶۱۲


Share your thoughts and comment on this post.