باید جلوی جنایت سیستماتیک و وحشیانه اسلامیستها در سومالی ایستاد!

شهلا نوری

حکم سنگسار باید توسط کلیه مجامع بین المللی محکوم شود. 

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، بر اساس گزارش سازمان عفو بین الملل، یک دختر سیزده ساله اهل سومالی در یک ورزشگاه  شهر کیزمایوی این کشور سنگسار شد.

این دختر سیزده ساله که از سوی سه مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود پس از شکایت به مراجع قانونی در دادگاهی اسلامیی محاکمه شد. دادگاه نیز این دختر را به علت زنای محصنه مجرم شناخته و حکم سنگسار وی را صادر کرد. به دنبال صدور این حکم، دختر ۱۳ ساله تا گردن درون خاک مدفون شده و سنگسار شد.

در همین رابطه

طبق گزارش رویتر، جنایتکاران اسلامی در سومالی یک زن بیست و سه ساله را سنگسار کردند و با تیراندازی به کودکی که برای کمک به این زن بسمت او دویده بود، این کودک را نیز به قتل رساندند. اوباش اسلامی دوشنبه شب ۲۷ اکتبر در برابر چشم صدها نفر در بندر کیسمائو در جنوب سومالی این جنایات فجیع را آفریدند. اوباش اسلامی در نیمه اول سال۲۰۰۶، هنگامی که بر موگادیشو مسلط بودند، احکام اعدام را در ملاء عام اجرا میکردند و حکم سنگسار ۵ زن را صادر کرده بودند.

وقتی از این خبر مطلع شدم به یاد تابستان ۲۰۰۶ افتادم. بمدت یک ماه، ما هر روز در گرمای تابستان، در مرکز شهر گوتنبرگ سوئد، علیه احکام سنگسار ۱۱ زن در ایران و سومالی پیکت اعتراضی داشتیم. زن جوانی به نام ملک قریانی در زندان ارومیه به سنگسارمحکوم شده بود. بلافاصله خبر احکام سنگسار دو زن در اهواز، دو زن در شیراز و یک زن در اوین نیز اعلام شد. این احکام سنگسار خبر از شکستن پیمانی می داد که دو سال قبلتر بین جمهوری اسلامی و اتحادیه اروپا بسته شده بود. همزمان خبر رسید که جناتکاران اسلامی در سومالی نیز ۵ زن را به سنگسار  محکوم کرده اند.  

بمحض دریافت خبر دست بکار شدیم. همان روز اعلام کردیم که در مرکز شهر پیکت اعتراضی برقرار می‌کنیم. خبر را از طریق رادیوهای محلی به گوش مردم رساندیم. پلاکادرهایی تهیه کردیم که نشان دهنده عمق این جنایت عیله بشر بود. لیست امضاء و اطلاعیه به زبان سوئدی تهیه شد و بمنظور افشای این جنایات فجیع هر روز پیکت اعتراضی سازمان دادیم. همه شرکت کنندگان در این پیکت اعتراضی با انرژی خستگی ناپذیر با رهگذران صحبت می‌کردند و امضاء مردم مخالف سنگسار را جمع آوری می‌کردند. همان روز صدها امضاء و کمک مالی برای پیشبرد این کمپین جمع شد. مردم وسیعا از اعتراض ما حمایت می کردند. تصمیم گرفتیم بخشی از این کمپین را به صورت برپایی میز اطلاعاتی در مرکز شهر ادامه دهیم. ما به مدت یک ماه در برونز پارکن  و در محل بازگشایی تونل جدید شهر حضور پیدا کردیم و هزاران امضاء علیه این احکام جنایتکارانه جمع کردیم. ما توانستیم توجه ده ها هزار شهروند گوتنبرگ و توریستهای مهمان در شهر را جلب کنیم و چون همیشه تأثیر خود را بر روند لغو موقتی این احکام بگذاریم.

سالها است که مردم جهان شاهد این بربریت، توسط باندها، جنبشها و حکومتهای اسلامی هستند. این جریانات بمحض رسیدن به قدرت احکام قرون وسطی را اجرا میکنند تا تفاوتهای خود را با جوامع مدرن و سکولار که نشانی از تمدن و انسانیت دارند، نشان دهند. جنبش اسلامی بمحض قدرت گرفتن در هر نقطه ای از جهان، تحجر و بربریت خود را به نمایش گذاشته است. 

زنان در سومالی نه فقط به دلیل "رابطه جنسی خارج از ازوداج" بلکه به دلیل "مورد تجاوز قرار گرفتن" سنگسار میشوند. امروزه سنگسار فقط یک جنایت جهانی مختص اسلامیستها می باشد. باید به این جنایت قرون وسطایی اعتراض کرد!

مردم آزادیخواه و انسان دوست جهان باید بتواند با دامن زدن به یک جنبش اعتراضی وسیع و جهانی جلوی این اقدامات شنیع و ضد بشری را بگیرند. باید وسیعا به این احکام وحشیانه اعتراض کرد. حکم سنگسار باید توسط کلیه مجامع بین المللی محکوم شود. به هر شکل و طریقی که میتوانید به این احکام وحشیانه اعتراض کنید! سنگسار یک مجازات شنیع ضد انسانی است باید این جنایت اسلامیستها را از صفحه تاریخ حذف کرد.

۱اکتبر ۲۰۰۸