خشم مردم مهاباد علیه حکومت متجاوز و آدمکش حکومت اسلامی ایران!

امروز پنج‌شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ برابر هفتم مه ۲۰۱۵، مردم آزاده مهاباد در درگیری با نیروهای سرکوبگر حکومت اسلامی، هتل «تارا» را به آتش کشیدند. در این هتل یکی از ماموران متجاوز اطلاعات حکومت اسلامی، قصد داشت به این دختر تجاوز جنسی کند باعث مرگ و خودکشی این دختر جوان شده است.

در برخی خبرهای اولیه آمده است که تعدادی از معترضین به دست نیروهای وحشی حکومت اسلامی زخمی شده اند و احتمالا یک نفر نیز جان باخته است.

«پریناز خسروانی» کارگر جوان و مهماندار هتل تارا در شهر مهاباد بود که روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، در پی حمله‌ یک مامور اطلاعاتی که قصد تجاوز به او را داشت و درب اتاق را به روی او بسته بود، به ناچار خود را از طبقه‌ چهارم هتل به پایین پرتاب کرد. متاسفانه وی جان باخت.

طبیعی‌ست که در چنین موقعیتی، مردم شهرهای دیگر کردستان و ایران در همبستگی با اعتراضات مردم مهاباد و هم‌دردی با خانواده فریناز، با شعار «حکومت اسلامی سرنگون باید گردد» و… به خیابان‌ها بریزند.

پریناز نه اولین و نه آخرین تجاوز جانیان حکومت است. این جانیان هر لحظه و هر روز شهروندان به ویژه دختران و زنان را به عناوین مختلف تهدید می‌کنند و یا در زندان‌ها و بازداشت‌گاه‌های مخفی و علنی مورد تجاوز قرار می‌دهند. تنها راه رهایی از تهدید و تجاوز، سرکوب و ترور و شکنجه و اعدام این حکومت، اعتراض هدفمند و پیگیری‌ست که نهایت به سرنگونی کلیت این حکومت تبه‌کار منجر گردد!

پنج‌شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۴‌-‌هفتم مه ۲۰۱۵