اَقای عبدالله مهتدی نظر شما چیست ؟

 بهروز شادیمقدم
 
 
شخصی به اسم کیوان ثنایی هر از چند گاه در سایت اَشتی در مورد طلبی که از اَقای عبدالله مهتدی دبیر حزب کومه له کردستان ایران دارد مطالبی مینویسد و از مشکلات بانکی و فشار مالی که در نتیجۀ پس ندادن پولش متحمل شده است اظهار نگرانی میکند .

 
او به دادگاه کردستان عراق هم شکایت کرده و در روز دادگاه اَقای مهتدی حضور پیدا نکرده است . انگار قضیه دادگاه هم ماست مالی شده است .
 
کیوان که دستش به جایی بند نیست ، مجبور است هر چند وقت قضیه را یاد اَوری کرده و در سایت اَشتی چاپ کند .
 
مبلغ ۵۵۰۰۰ یورو پول کمی نیست . اَقای مهتدی و حزب کومه له کردستان ایران هم سکوت کرده و بصورت مکتوب در رد ادعای کیوان جوابی نداده اند .
 
کسی هم تا اَنجا که من خبر دارم در این مورد اظهار نظری نکرده است .
 
وقتی که چنین مسئله ای برای کسی پیش میاید و در سطح عمومی اَنرا مطرح میکند ، انتظار پشتیبانی و کمک از جمع دارد .
 
درست تر این است که مسئله را با اَقای مهتدی در میان گذاشت و از ایشان سئوال کرد که در مورد ادعای کیوان نظرش چیست ؟
 
 
                                                                                              بهروز شادیمقدم  ۲٫۱۱٫۲۰۰۸
 
http://shadochdt.wordpress.com/                                                                      
 
 
 ………………………………………………………………………………….

رونوشت به سایت حزب کومه له کردستان ایران جهت  اطلاع اَقای مهتدی
 
 عبدالله مهتدی :abdulla.mohtadi@komala.org
 
  secretariat@komala.org   دبیرخانه
 
 


 
در زیر اَخرین نوشتۀ کیوان را میاورم .
 
 
عبدالله مهتدی معلم اخلاق
در اطلاعیه ای که حزب مهتدی در مورد مقاله کاک ناسر رزازی منتشر کرده، از کاک ناسر انتقاد کردند گویا که کاک ناسر نا مسئولانه بر خورد کرده است. در رابطه با نامه‌ای که در سایت استافی خطاب به کاک ناسر جاپ شده بود. باید بگویم که هر کس عبدالله مهتدی را بشناسد می داند که روش نوشتن نامه بدون امضا و از زبان دیگران از ادبیات جناب عبدالله خان مهتدی و حزبش است. در گذشته هم شاهد چنین اطلاعیه هایی بودیم که به اسمهای مستعار ناسر فاتحی و غیره در سایتهای اینترنتی جاپ شده اند و این نوشته‌ها همه از یک سر چشمه بوده اند یعنی مهتدی و حزبش.
 
در رابطه با نامه کاک ناسر باید بگویم من چیزی دور از اخلاق در این نوشته مشاهده نکردم به جز بیان حقایق. مقاله‌ای که کاک ناسر نوشته تنها بیان بخش کوچکی از بی پرنسیپی جناب مهتدی و حزبش است.  در رابطه با جواب مهتدی و حزبش می خواهم به نکات زیر اشاره کنم.
 
اقای مهتدی در اطلاعیهای که داده اید به کاک ناسر پند و اندرز می دهید که نوشته ایشان دور از اخلاق و نا مسئولانه است. جناب مهتدی درس اخلاق را باید از خودت شروع کنید جرا که خودت یکی از بی اخلاقترین و بی شخصیت ترین افراد هستید. شما جناب مهتدی ۵۵۰۰۰ یورو پول من را با هزار حقه و کلک بالا کشیدید. و بعدا هم هیچ که پول را پس ندادید. بلکه دست به تهدید و بی احترامی به من کردید. از خودت گرفته تا سایر عضو کابینه‌ات به من بی احترامی کردند. خانم ناهید بهمنی همسر شما و دفتر سیاسی حزبت به من گفت گردنت بشکند پولت را پس نمی دهیم هر غلطی می خواهی بکن. جناب مهتدی کی بی پرنسیپ و بی اخلاق است؟ شما یا دیگران؟
 
جناب مهتدی شما زندگی من را نابود کردید. من به واسطه نادرستی و حقه بازی شما زیر فشار قرض بانک هستم. برای پس گرفتن پولم از شما هزینه زیادی صرف کرده‌ام که هنوز هیچ نتیچه‌ای نداده‌است و شما کیف میکنید که پول کیوان را بالا کشیده‌اید و کیوان کاری از دستش بر نمی اید. مهتدی کی بی پرنسیپ و بی اخلاق است؟ شما یا دیگران؟
 
عبدالله مهتدی به من همیشه می گفتی که من میان پول بزرگ شدم. پولت را پس می دهم به من اعتماد کن.. جناب مهتدی در میان کدام پول؟ پولی که از کیوان  ها گرفته‌ای؟ این اخلاق و پرنسیپ شما است که از اعتماد دیگران سو استفاده کنی.
 
جناب عبدالله خان فکر میکنی که با سکوت کردن، تاثیر گذاشتن در پروسه دادگاه و وشوه دادن به این و ان برای اختلال در پرونده کلاهبرداری که داری کیوان عقب نشینی می کند. نه جناب عبدالله کور خوندی. من نه از تهدیدهایت می ترسم و نه از دست از این پول بر میدارم. شما این پول را شخصا از من تحویل گرفتی و این پول را هم نه برای حزبت بلکه برای خودت صرف کردی. برای خریدن ویلا در انگلیس. من چند هفته پیش فایلی را برا شما فرستادم که دفتر سیاسی حزبت بهمن علیار از این پول خبر نداشت. البته فایلهای دیگره هم در اختیار دارم از اعضای دیگر کمیته مرکزی حزبت که از این پول بی اطلاع هستند. من یادم است زمانی که در منزلت با هزار کلک و حقه پولم را از دستم در اوردی، نجمه گلپرور که در ان زمان مسئول کمیته مالی  و دفتر سیاسی حزبت بود ان شب همراه من بود به محض اینکه پول را از من گرفتی.، نجمه هم همراه من از منزلت بیرون امد و این پول را شخص شما تحویل گرفتید.
 
جناب مهتدی من فکر می کردم که در این حزب شما یک نفر در اعضای رهبری پیدا می شود که وجدان و شرافت داشته باشد. ولی بر عکس شما طوری این انسانها را با دادن پول و رشوه فاسد کر ده‌اید که نه تنها در مقابل این کلاهبرداری شما سکوت می کنند بلکه چه مسقیم و چه غیر مستقیم من را دیوانه قلم می دهند. مارکسیستهای دیروزی امروز شریک دزد شدند و کیوان را دیوانه می نامند. این اقایان تا دیروز طرفدار کارگر و زحمتکش بودند و ژست مارکسیست را می گرفتند ولی امروز گرفتار دلارهای مهتدی شدند که ماهانه به حسابهایشان واریز می شود. کیوان را دیوانه می نامند و
به مهتدی اجازه می دهند که پول زحمتکشان را بالا بکشد. داستان مهتدی و شما مارکسیستهای دیروز همان داستان بز گر است که تمام گله را گر می کند.
 
اقای مهتدی شما بدتر از حکومت اسلامی هستید. حکومت اسلامی زندگی مردم را مصادره می کند، مردم را دسگیر و شکنجه می کند. شمای کلاهبردار که هنوز هیچ قدرتی نداری دست به این کارها می زنی.  با کت و شلوار اتو زده کراوات به گردن در مطبوعاتی که شما و کارهای ناشایست و دور از اخلاق انسانی شما را نمی دانند ظاهر می شوید و ژست رهبر مردم کرد را می گیرید. وای به حال مردم کردستان اگر فاسدی مثل شما قدرت را در کردستان بدست بگیرید.
 
در پایان اقای مهتدی یک توصیه دارم برای شما و مارکسیستهای دیروزی که به جای درس اخلاق دادن بی این و ان مروری به عملکردهای خودتان بکنید. اقای مهتدی پول مردم را پس بده و سعی کن انسان باشی اگر که سیاسی نماندی یا نیستی لااقل انسان باش.
 
                                                                           کیوان ثنایی