در ضرورت ممنوعیت اسلام سیاسی

در ضرورت ممنوعیت اسلام سیاسی …
اعتقاد توده های مردم به اسلام و هر مذهب دیگری از نظر ما یک امر خصوصی و صرفا” خصوصی است .اما اسلام به تبعیت از قرآن از همان ابتدای سر بر آوردنش ،خود را یک مذهب, امر خصوصی انسانها تعریف نکرده و قدرت سیاسی و حاکمیت بر مردم در دستور کارش بوده است .اسلام جریانی با پلاتفرم سیاسی است . قرآن برنامه و راهنمای فعالیت سیاسی و عملی آنست . به اتکای قرآن و آیه های متعدد آن ،اسلام یک جریان قوم پرست و فاشیستی است که به صراحت قتل عام غیر مسلمان را تبلیغ و ترویج میکند .
تاریخ اسلام و جریانات اسلامی در راستای این سیاست جنایتکارانه پیش رفته است .
حملۀ اعراب به ایران و تاریخ وحشیگری ها و قتل عام های اسلامیون قوم پرست ،حضور اسلام در طول تاریخ ایران و جهان ،چه در مسند قدرت و چه در دفاعشان از حاکمیت های استبدادی ،از موضع ارتجاعی چوب لای چرخ جنبش های اجتماعی گذاشتن ،ترویج خرافه ها در جامعه ،مخالفت با علم و دانش و در مقابل پیشروی ها و پیشرفت های جامعه ایستادن ،انقلاب ۵۷ ایران را به قهقرا بردن و حکومتی سیاه را بر جامعۀ ایران مسلط کردن ،جنایات انواع و اقسام جریانات اسلامی در طول چند دهۀ گذشته در جهان و تا به امروز ،اعدام ها ،سنگسار کردن ها ،گردن زنی ها ، نمایش فجیع ترین کشتار ها و اعمال جنایت کارانه بر انسانها و تحمیل عقب گردهای فرهنگی و اجتماعی بر بعضی جوامع و … همه نتیجۀ حضور و از مصائب این جریان قوم پرست و سیاه اسلام فاشیستی است .
اسلام جریانی وحشی ،به شدت جنایتکار ،افسار گسیخته و خطرناک برای انسانیت و بشریت است . اسلام را به مثابه یک جریان سیاسی و با توجه به اعمال ،افکار و امیالش در قرآن ،باید ممنوع کرد . ممنوعیت اسلام یکی از مفاد انقلاب سوسیالیستی باید باشد .

بهروز شادیمقدم
۲۰۱۵٫۴٫۲