نصایح “صلح” طلبانه مهرداد درویش پور

آقای مهرداد درویش پور باز فرصتی پیدا کرد تا از موضع مسالمت جوئی و “مبارزه با خشونت” یکبار دیگر مردم جان به لب رسیده از جنایات رژیم اسلامی را نصیحت کند. وی در یک متن چند خطی می نویسد:

“فردا بیش از ۳۵ هزار نفر زن و مرد به دیدار مسابقه فوتبال ایران و سوئد خواهند رفت. امری بدیهی که در ایران ممنوع و درهای استادیوم در قرن ۲۱ بر روی زنان بسته است! هم از این رو سه شنبه فرصت مناسبی است که ضمن تماشای فوتبال برای اعتراض به این امر با پوشیدن تی شرت و جلیقه های مزین به “آزادی ورود زنان به استادیوم ورزشی در ایران” و دیگر روش های صلح آمیز، در این کارزار شرکت کنیم! این تی شرت ها فردا به گونه ای مجانی جلوی در استادیوم پخش خواهند شد.

من هم به آقای درویش پور متذکر میشوم که به بهانه فوتبال و “دفاع از ورود زنان به استادیوم” بار دیگر پرچم اصلاح طلبی اسلامی و خاتمی چی ها و “مبارزه با خشونت” را بلند نکند. ایشان میتواند سر راست علیه حکومت آپارتاید جنسی، حکومت اسید پاشی به زنان و دفاع از حق زن بعنوان شهورندن برابر دفاع کند اما همراه کردن این موضوع با نصیحت “روشهای صلح آمیز” دیگر نعل وارونه زدن است. معلوم است این دومی درد اصلی و قدیمی مهرداد درویش پور و طیف کسانی است که هر مبارزه رادیکال با جمهوری اسلامی را با عنوان “خشونت نکنید” تخطئه میکردند و نه دفاع از حقوق زنان برای ورود به استادیوم.

مهرداد درویش پور آگاهانه در مقابل سیاستهای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و کارچرخان های “فرهنگی” – امنیتی رژیم اسلامی سکوت میکند، اما ترجیح میدهد علیه “خشونت” اپوزیسیون خلق الله را نصیحت کند. شما راجع به کدام روشهای خشونت آمیز صحبت میکنید؟ غیر اینست که غیر مستقیم هر معترض به جمهوری اسلامی را با این نصایح صلح طلبانه “خشونت طلب” می نامید؟ کسانی که تصمیم گرفته اند نه علیه فوتبال بلکه علیه مماشات با رژیم ضد زن و سو استفاده جمهوری اسلامی تجمع و اعتراض کنند، و اتفاقا به مردم سوئد بگویند که در ایران قوانین ضد زن یک آپارتاید تمام عیار جنسی را سازمان داده است، بزعم شما “خشونت طلب” معرفی میشوند! این حتی مسالمت جوئی همیشگی جمهوریخواهان و توده ای اکثریتی های متحد شما نیست بلکه آوانس دادن به جمهوری اسلامی زیر پوشش “صلح طلبی” است.

جنبش اصلاح طلبی اسلامی تمام شد و اصلاح طلب و سبز دیروز امروز طرفدار دولت اسید و اعدام بنفش اند. باید به شما و نوع شما برای هزارمین بار گوشزد کرد که این مردم نیستند که “خشونت” میکنند این شما و نوع شما هستید که مردم را به خشونت طلبی منتسب می کنید تا بلکه رژیم جنایتکار و ضد زن اسلامی را تطهیر و “صلح طلب” جلوه دهید.
۳۰ مارس ۲۰۱۵
http://azadizan.org/2015/03/show_8171141.html