اقدام ارتجاعی و توطئۀ جدید رژیم جمهوری اسلامی بر علیه مبارزین و اپوریسیون به شدت محکوم است

اخیر لیستی ازاسامی  فعالین و چهره های سر شناس حزب کمونیست کارگری – حکمتیست بو سیلۀ جمهوری اسلامی به اینتر پول داده شده است . در این لیست رفقا ئی به عنوان تروریست و باند مجرمان سازمان یافته معرفی  شده اند. این اقدام اینتر پول که به دستور رژیم چمهوری اسلامی صورت گرفته به شدت محکوم است و باید در رابطه با  این عمل شنیع اینتر پول که بر علیه نیروهای مبارز اپو زیسیون صورت گرفته  دست به اعتراض و افشاگری گسترده زد. و این عمل بغایت  ارتجاعی ، نادرست  و تو طئه گرایانه را که  بر علیه انقلابیون  و با قصد بد نام کردن ، فشار و حمله به مخالفین راستین و جدی جمهوری اسلامی است را خنثی ، افشاء ، ومحکوم کرد.
 بزرگترین و بیر حم ترین تروریستی که در حال حاضر وجود دارد خود دولت جمهوری اسلامی است ، با مزدوران و همدستان حرفه ای آن که در این ۳۰ سال عمر ننگین خود ، مدام و در مقا طع مختلف   دست به ترور انقلابیون و فعالین سیاسی در خا رج از کشور و به ربودن و کشتن مخالفین در داخل کشور  اقدام کرده است . این اعمال تروریستی رژیم جمهوری اسلامی تا کنون بر تمامی جهانیان روشن بوده و برای هیچ کس  پوشیده نیست . اگر قرار باشد که اسم افرادی را در لیست تروریستی اینتر پول درج کنند ،این  افراد مزدور ان و سر دمداران رژیم جمهوری اسلامی هستند که  در ردیف اول این لیست باید قرار داده شوند. ، نه انسانهای مبارزی که سالها با این رژیم ضد بشری به مبارزه بر خاسته اند.  رفقائی که نا مشان در لیست اینترپول  قرار داده شده است  ( رفقای حزب کمونیست کارگری – حکمتیست ) مبارزان سیاسی و انقلابیونی میبا شند  که سالها متمادی  به مبارزه یر علیه رژیم سر مایه داری  جمهوری اسلامی برای احقاق  اساسی ترین حقوق زیر پا گذاشته شده  کارگران ،زحمتکشان و زنان و اقلیتهای تحت ستم فعالیت کرده و هنوز به فعالیت بر علیه رژیم مشغول میباشند و زندگی آنان به مبارزه با بی عدالتی و برای رهائی کارگران و زحمتکشان بوده است . با این عمل تو طئه گرایانه  ، رژیم جمهوری اسلامی مثل همیشه  به توطئه و شگرد جدیدی بر علیه مخالفان خود در خارج از کشور دست زده است ، ما باید  با اعتراض همگانی خود  این شگرد و  تو طئه را در ابتدای کار خنثی کرد ه و در مقابل آن قبل از اینکه دیر شده باشد با تمام قوا به  اعتراض و مقا ومت بپردازیم .
با هوشیاری انقلابی و همبستگی  رفیقانه به  افشای این تو طئه رژیم پرداخته و با اعتراض گسترده به این عمل ارتجاعی  ضد انقلابی ، و ضد انسانی رژیم که  بر علیه نیروهای انقلابی و اپوزیسیون به شکل شنیع  طرح ریزی شده است به پا خیزیم.
بنفشه کمالی ۱۸-۱۲-۲۰۰۹