معاذ الکساسبه F- 16 و محمد ابو خضیر کودک فلسطینی!

بدنبال سوزانده شدن معاذ الکساسبه؛خلبان ۲۶ سالۀ اردنی توسط تشکیلات داعش؛بسیاری از دولتمردان و “دولت زنان” جهان این عمل زشت و ناپسند دولت اسلامی را محکوم کردند و برای خلبان F- 16 ارتش اردن که به هنگام بمباران مناطق تحت کنترل “دولت اسلامی”(IS) اسیر شده بود اشک فراوانی ریختند و به ظاهر از این کار داعشی ها ابراز ناراحتی شدید نمودند!
بگذریم! از اینکه آمریکا و کشورهای غربی از اینکه پای اردن هرچه بیشتر به جنگ در سوریه و عراق کشیده شود خوشحال اند و از شادی در پوست خویش نمی گنجند!
اما؛ هنگامیکه در سال گذشته (۲۰۱۴) شهروندان متمدن و مدرن اسرائیل در یک اقدام “خداپسندانه و موسی مأبانه”؛ محمد ابوخضیر ۱۶ ساله را ربودند و زنده زنده در آتش سوزاندند و جانش را گرفتند؛ انگار نه انگار که یک جایت عظیم و هولناک صورت گرفته و انسانی بی گناه فقط به “جرم” فلسطینی بودن؛ توسط اسرائیلی ها به جزغاله تبدیل شده بود و داغش را برای پدر و مادر ستمدیده اش گذشته بودند. این در حالی است که محمد بی گناه نه کسی را کشته بود و نه توسط هواپیمای اف ـ ۱۶ بر سر مردم بدبخت سوریه بمب و موشک ریخته و گناهکار و بی گناه را در آتش منافع انحصارت جنگ طلب جهانی کشتار نموده بود!
ولی رسانه های جهان متمدن و مدرن و دمکرات غرب؛دراین رابطه فقط به پحش تعدادی خبر سر و دم بریده “اکتفا”کردند و به سرعت سر وته قضیه را به هم آوردند! من شخصا با سوزندان آدمها مخالفم؛ولی از برخورد دوگانه با آن نفرت دارم! به نظر من دولت اسلامی داعش؛ جمهوری اسلامی ـ شیعی آخوندی ایران؛ دولت اسرائیل وسوریه و… ضد بشر هستند و ابزارهای با کیفت و مناسبی اند در دست سرمایه داری مالی و امپریالیسم جهانی در راستای منافع سرمایه داران و استثمارگران بین المللی! سیامک دهقانی